Vet någon om Tricoloren kommer i numrerad upplaga, d v s nr-emblem på gaffelkronan?
Om inte, är produktionsserien begränsad till X antal, eller spottar Borgo Panigale
ut Tricolores beroende på marknadssuget?
Med dig så känner jag nu till 3 som beställt en sådan!
Tjaa, jag visste ju om att Biscaya tidigt hade beställt 2 st tricolore på chans, dessa båda bokades svidande snabbt av lika många kunder.
Jag känner inte till den eventuella numreringen, den tiden är kanske förbi...
Vore intressant att veta vilka pers. som beställt de andra...
För mig blev synen av Tricoloren det som finnen kallar: "tsäärlek viit föössta öökonkaasstett"
Själv var jag lite velig och kontaktade Biscaya först i början av januari, bönade och bad om hjälp i min svåra stund och fick ett: Nej tyvärr! Ducati har en begränsad upplaga planerad.
till svar.
Men bara några timmar senare får jag ett positivt mejl från Patrik som hade ringt ner till fabriken i Borgo Panigale och bekräftade att ytterligare en maskin kunde anskaffas.
om jag nu gärna ville ha en?
Ville jag det?
OjOjoj! Jag kasta mej bums i bilen & körde upp till Alingsås för att skriva kontrakt & betala handpening
Operation övertalning pågår just nu gentemot min äkta halva att behålla 999an. Hon brukar på nåt smidigt sätt glida över i ämnet kronor, och då vaknar jag
Jag vill ändå väldigt ogärna skiljas från min FILAD'e 999, hon ska först med till Gotland i början av juni till actionpics 3-dagarsköret. Sen får vi se hur det blir med "skilsmässan"