Inte för att vara sån, men det stavas "samhället" & "i princip"...
inprensip 1 person och det ar jag.
Inte för att var sån, men han travesterade högst troligt "black_rajder".
Tillbaka till ämnet nu, 1098.
Ducati for life; nämen se en pop corn smilie :corn[/QUOTE skrev:det var BANN:e mig inte illa![]()
1098 Skulle passa fint i vardagsrummet, allvarligt priset är sanslöst![]()
Det är bara pojkar som tävlar på gatan. Män gör upp på banan.
Jag blir nog tvungen att råda dig till 'walk-over' vad gäller "kukmätartävlingar".
Well, 170 000, att jämföras med R1 som kostar 140 000. I och för sig så har ju Ducati snott designen från Yamaha R1, så det är svårt att förstå varför duccen skulle vara fan så mycket dyrare.![]()
![]()
Ja, glöm för fan inte själen.Billigt och billigt, det är prisokänsligheten som skiljer Ducchatisterna från de andraoch just det for Sandstream only - själen!
Kanon, då syns vi där till vårenSviestad blir det nog en del på ja..
Måste lära sig den banan någon gång oxå..![]()
Well, 170 000, att jämföras med R1 som kostar 140 000. I och för sig så har ju Ducati snott designen från Yamaha R1, så det är svårt att förstå varför duccen skulle vara fan så mycket dyrare.![]()
![]()
De som kommer till Sverige i år är väl redan sålda så det lär inte ha blivit så mycket prutande.1098 begränsad upplaga ? svårt att diskutera priset?
Kanon, då syns vi där till våren
Är du riktigt snäll så kanske, men bara kanske, du kan få prova min hoj.
(Jag vill inte prova din!)
De som kommer till Sverige i år är väl redan sålda så det lär inte ha blivit så mycket prutande.
De som kommer till Sverige i år är väl redan sålda så det lär inte ha blivit så mycket prutande.
Kan vara lite nervöst första gången man sätter sig på en potent radfyra men om du startar på 5:an och låter den ligga i så känns det nog ungefär som hojarna du är van vidJa det gör vi.. Snäll är jag, får se om jag vågar prova din, man vill ju inte vara den som repar någon annans lack..![]()
Hmmmm, man kanske skulle shocka Ducati-kollektivet och byta in K5:an....Tror nog inte att alla är sålda...
Varför skulle jag skrattaDet står en 1098S på Halmstad-Gustav som jag var och tittade på häromdagen................nu kommer sandstream garva..........den var inte så "vacker" som det målats upp i media
.....iaf inte enligt min mening.
Varför skulle jag skratta![]()
Kan vara lite nervöst första gången man sätter sig på en potent radfyra men om du startar på 5:an och låter den ligga i så känns det nog ungefär som hojarna du är van vid
Hmmmm, man kanske skulle shocka Ducati-kollektivet och byta in K5:an....![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |