Under..
Jag gissar på 160 för vanliga panigale och runt 185-190 för S/SP/Corse
Skulle vara nåt med att bibehålla oljetryck eller något vid motorbroms / låga varv om jag inte missminner mig. Stod på nån sida med all fakta om motorn.
Lite diskussion om motorn..
http://www.ducatinewstoday.com/2011/10/qa-with-ducati-on-the-superquadro/
De förefaller rätt så medvetna om traditionalisternas ve och fasa inför de nya förändringarna. Återstår om själen är räddningen. Spännande att bolaget vågar ta ett nytt språng in i framtiden.
Marknadschefen Diego Sgorbati:
"Every Ducati is an exclusive combination of unmistakable italian design, unique technical features and superior performance. If a product matches this requirements everybody will immediately recognize it as a Ducati. It’s not a matter of body, it’s a matter of soul."
Ok, mystiken tätnar. Jag får bida min tid och se vad det är för ngt.
Nån som sett om den har ABS?
om den ska konkurera med S1000RR så måste den ha det
...Marknadschefen Diego Sgorbati:
"Every Ducati is an exclusive combination of unmistakable italian design, unique technical features and superior performance. If a product matches this requirements everybody will immediately recognize it as a Ducati. It’s not a matter of body, it’s all a matter of soul."
Det där lät en hundring för billigt, hur är det möjligt?
Klart jag kan ha fel, men jag tror inte jag är så långt borta från verkligheten. Bas 1098:an fick ju för 170´ när den kom -07 om jag inte minns fel.Håller med, vad kostar en 1198S, 220? Lär ju inte bli billigare...
Vem bryr sig om själ, jag är kroppsfixeradMeh, sluta nu! Den har själ!
Håll tillgodo: http://www.youtube.com/watch?v=zumJgkuPQ04synd att det inte var torrkoppling, ljudet av det är ju underbart!
Kan inte någon mixa ljudet från den där med en video på nya Ducatin sen och lägga upp den på tuben?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|