Viktor L
Moderator
Kan inte någon mixa ljudet från den där med en video på nya Ducatin sen och lägga upp den på tuben?
Kör den bara i bakgrunden tillsammans som du tittar på Panigale-klippet.
Kan inte någon mixa ljudet från den där med en video på nya Ducatin sen och lägga upp den på tuben?
Det där lät en hundring för billigt, hur är det möjligt?
det är ju ingen ram på den
Så "Panigale" betyder "Ramlösa" på italienska?
Jag skulle gissa på att namnet har nåt att göra med Borgo Panigale där Ducatifabriken ligger.
Dig lurar man inte så lätt
Stolle! Det vore ju bedrövligt om folk tror jag kör runt på en 1199 limpmacka i vår, bara för er forumdiarré
...ahem, vad skall du med en sådan till?
Du har inte hört om min 1098? Den råkade ju ut för en parkeringsskada här om veckan. Har börjat spara till ny hoj men tror inte jag kommer få ihop till 185' till i mars
vaddå, parkerade du den i skogen ?
Du har inte hört om min 1098? Den råkade ju ut för en parkeringsskada här om veckan. Har börjat spara till ny hoj men tror inte jag kommer få ihop till 185' till i mars
Med kort slaglängd så frestas de flesta fabrikanter att också göra korta vevstakar.
Det hör liksom ihop med konceptet.
Så med en kolv ø112 mm så lär det bli mäktiga sidokrafter så man undrar hur mycket offset de tänker ge cylindrarna relativt vevens CL.
Accelerationen vid BDC lär också bli häftig ...
Med kort längd som kolven åker upp och ner på så frestas de flesta fabrikanter att göra korta vevstakar.och en gång till så att vi vanliga dödliga fattar, tack
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|