Nu är premiären äntligen avklarad blev 25mil första turen ....så jävla gött
har den...det går inte stegra.vill byta till japanare
har den...det går inte stegra.vill byta till japanare
Berätta gärna när värsta "nyhojsruset" lagt sej om vad du tycker. Gott som negativt!
Jag har sneglat lite på dessa och har väl testat som hastigast. Men kul att höra lite mer uttömmande omdömen från folk som äger/ägt dom.
Ciao ! har kört 400 mil nu bl.a semester tur på 265 mil, tycker fortfarande det var rätt köp går som en dröm på bana med sitt stabila chassi. minus tecken är att den vill ha ganska mycke varv för att komma igång inte som min gamla 996á som man kunde vrida på från låga varv och bara trumma på.
Du har inte bytt till helsystem/slipon, (Termignoni) och/eller bytt ecu? Är nyfiken på vad det gör. Dvs ger mer i mitten på registret/toppen... Tack iaf för lite input!
beställde termisar när jag beställde hojen men inte fått dem ännu (dåligt beställde den i April) men kan lämna info om/när de kommer.
Fan ska de ta en hel jävla säsong att få levererat ett par ljuddämpare.....under all kritik även om Italienare är kända för att ta de piano så är detta lite väl magstarkt ....
Så var de äntligen monterade!!! Bara att hoppas på någon fin höstdag så man kan få avnjuta soundet, för att hoppas på en fullgas repa är väl uteslutet.......
Fan ska de ta en hel jävla säsong att få levererat ett par ljuddämpare.....under all kritik även om Italienare är kända för att ta de piano så är detta lite väl magstarkt ....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|