sportbike
Guest
Sorry :nollkollInte så lätt att bara "knalla in" fr Göteborg...
Får ringa o surra lite med dom,
Sorry :nollkollInte så lätt att bara "knalla in" fr Göteborg...
Får ringa o surra lite med dom,
Jag var faktiskt förbi Biscaya i fredags.
De har en ny fin 08-S svart men med fel system på. Dubbla arrows som sticker ut
20 cm baktill. Helt fel val i mitt tycke - ser inte bra ut..
Vill ha ett "Termi" 2-1 system på'n och har bet dem kolla på om det går att byta.
Men även denna högt i pris, 121' för en -08 men i princip med 0 mil.
Kunde tänkt mig en -10'a med ett par hundra mil för lite över 100'..![]()
Grattis, du kommer att ha skitkul på en HM.Tjena!
Då jag precis sålt av speedyn är jag nu ute efter en twin nämligen en Hypermotard och undrar lite vart ni som har monterat på smalare styren typ monsterstyren på era hojar köpt dom? Hyperstacks luftfilter någon som och monterat och kan ge ett utlåtande och prisbild? Vad går rembyten på ungefär?
Tackar på förhand /Piotr
Tjena!
Då jag precis sålt av speedyn är jag nu ute efter en twin nämligen en Hypermotard och undrar lite vart ni som har monterat på smalare styren typ monsterstyren på era hojar köpt dom? Hyperstacks luftfilter någon som och monterat och kan ge ett utlåtande och prisbild? Vad går rembyten på ungefär?
Tackar på förhand /Piotr
Yes då var man ägare till en hypermotard s
Rolig leksak minst sagt, lite ovan vid körställningen än så länge men det lär ge sig
En liten bild på busmaskinen
View attachment 357219
Är det bara jag som upplever att man skulle vilja veta vilken växel man har i ibland? Känns som att det hade varit skönt ibland när man kör bana å veta att den här kurvan ska jag gå in i på 3:an och vetta att man får i den snabbt istället för att räkna från 6 och ned samtidigt som man bromsar så man tror att man ska åka av banan bara för att hänga på sporthojar. Plus att när man ska dra upp den på bakan så skulle det vara nice å veta om man har i 3:an eller vare 4;an jag hade i just nu?
Hittade den här på Ebay. Tänkte om någon här testat nått liknande eller om det är någon som har någon som till och med är billigare och fungerar utan att man måste leka vampyr på orginal kabelstammen (Vill ha rellativt plugg and play)
http://www.ebay.co.uk/itm/GEAR-INDI...67?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2317dea2af
Nä, jag håller med dig. Är också ute efter en snygg och bra växellägesindikator, denna ska enligt vad som står endast pluggas in i en befintlig kontakt på hojen..
Beställde precis nya Michelin Pilot Power, blir "vanligt" däck fram och 2CT bak. Vill inte pruta på fästet, men Hypermotarden har ju så grymt vrid att gummit skalas av från bakdäcket när man gasar....
Nån som vet vad det är för moment på centrummuttern på bakhjulet på en hypermotard?
Måste man verkligen lyfta av hela tanken för o byta luftfilter? Har plockat av min tank nu och det ser ju verkligen ut som att hela skiten måste av för o komma åt luftburken.
Hade hojen inne på service med olja, filter o kamremsbyte på Italia Bike Center i höstas, men luftfilter har dom inte bytt. Så frågan är om man ska passa på o byta det nu när hojen ändå är nedplockad? Det som sitter i är inte jätteskitig men inte rent heller, tar ju emot lite o sätta ihop den igen utan o byta. Ett K&N filter kostar 1100:- är det värt o lägga pengarna på ett sånt? Lyckas inte hitta något pris på original luftfilter men antar att det är lite billigare..
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |