jsubvert
Ny medlem
Gjorde en liten video när jag tränade. Inget speciellt, bara tränar lite... Här e dock DWC = off, DTC=1 och första växeln.
Last edited:
Gjorde en liten video när jag tränade. Inget speciellt, bara tränar lite... Här e dock DWC = off, DTC=1 och första växeln.
Fantastisk naturfilm haha.
Ja det är nog så, testkörning, har släppt det där nu iaf.
Vad har du för tail tidy och var allt bult-on inkl lampor?
Märkt när jag kört att vinkeln på styret är mer rakt än bla tidigare 939, vilket resulterar i riktigt trötta ytterfingrar, någon som bytt och isf till vad?
Hur är volymen på dina slipons? Ser riktigt bra ut!
Jag tycker den låter rätt lagom, men ska nog ta bort exhaust valve för att låta den gå mer fritt på lägre rpm.
Tänker AR Racing om du vill behålla katalysatorn. Och SC Project S1-M om du vill göra decat. Låter ändå bra utan decat men du känner dig inte som en värsting ljudmässigt. Men bra mycket bättre än standard.
I mitt minne är det 176 Nm, jag har verkstadshandboken på CD men ingen läsare att stoppa den i tyvärr.Någon som vet med vilket moment bakhjulet ska dras med på Hyper 1100:an? Googlade på det och fick fram 177 nm. Låter det rimligt? Står inget i min instruktionsbok.
Skickat från min SM-G973F via Tapatalk
Någon annan som kör nya Hypermotard 950 och som sett att det rinner ut rostfärgat vatten från bakänden via bakkåporna ner på bakskärmen? Tror det gissningsvis är att vatten samlas i själva bakramen som sen rinner ut när man har framhjulet lyft från marken, men inte felsökt tillräckligt, hursomhaver sjukt störigt!
märker att tråden hoppar från 1100 -> 821 -> 950
Någon input om 939? standard vs sp.
De verkar ligga i rätt prisklass för mig
Körde 950 hypermotard igår, vilken hoj. Visst den är ingen +160hk hoj med nästan otäck acceleration men den har nog allt jag vill ha förutom den där sjukt snabba accelerationen. Men om man jämför med en 701 så är den en supermoto på steroider: )
Ni som kör hypermotard 950, har ni märkt att handtagen är mycket bra vibrationsdämpade men att det är ganska mycket vibrationer i sadeln när man ligger på 3an o 4an? Eller var det bara det exemplar som jag testade som hade detta?
Sedan är det ingen hoj man kör när det är fuktigt på marken...hela ryggen o hjälmen var neskvätt av smutsigt vatten
Nu är frågan, köpa nu eller hålla i pengarna tills i vår...man kan ju inte köra på nästan 5-6 månader (med nöje)...och betala för ränta o amorteringar under 5-6 månader är ju inget kul...
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |