jsubvert
Ny medlem
Gjorde en liten video när jag tränade. Inget speciellt, bara tränar lite... Här e dock DWC = off, DTC=1 och första växeln.
Last edited:
Gjorde en liten video när jag tränade. Inget speciellt, bara tränar lite... Här e dock DWC = off, DTC=1 och första växeln.
Fantastisk naturfilm haha.
Ja det är nog så, testkörning, har släppt det där nu iaf.
Vad har du för tail tidy och var allt bult-on inkl lampor?
Märkt när jag kört att vinkeln på styret är mer rakt än bla tidigare 939, vilket resulterar i riktigt trötta ytterfingrar, någon som bytt och isf till vad?
Hur är volymen på dina slipons? Ser riktigt bra ut!
Jag tycker den låter rätt lagom, men ska nog ta bort exhaust valve för att låta den gå mer fritt på lägre rpm.
Tänker AR Racing om du vill behålla katalysatorn. Och SC Project S1-M om du vill göra decat. Låter ändå bra utan decat men du känner dig inte som en värsting ljudmässigt. Men bra mycket bättre än standard.
I mitt minne är det 176 Nm, jag har verkstadshandboken på CD men ingen läsare att stoppa den i tyvärr.Någon som vet med vilket moment bakhjulet ska dras med på Hyper 1100:an? Googlade på det och fick fram 177 nm. Låter det rimligt? Står inget i min instruktionsbok.
Skickat från min SM-G973F via Tapatalk
Någon annan som kör nya Hypermotard 950 och som sett att det rinner ut rostfärgat vatten från bakänden via bakkåporna ner på bakskärmen? Tror det gissningsvis är att vatten samlas i själva bakramen som sen rinner ut när man har framhjulet lyft från marken, men inte felsökt tillräckligt, hursomhaver sjukt störigt!
märker att tråden hoppar från 1100 -> 821 -> 950
Någon input om 939? standard vs sp.
De verkar ligga i rätt prisklass för mig
Körde 950 hypermotard igår, vilken hoj. Visst den är ingen +160hk hoj med nästan otäck acceleration men den har nog allt jag vill ha förutom den där sjukt snabba accelerationen. Men om man jämför med en 701 så är den en supermoto på steroider: )
Ni som kör hypermotard 950, har ni märkt att handtagen är mycket bra vibrationsdämpade men att det är ganska mycket vibrationer i sadeln när man ligger på 3an o 4an? Eller var det bara det exemplar som jag testade som hade detta?
Sedan är det ingen hoj man kör när det är fuktigt på marken...hela ryggen o hjälmen var neskvätt av smutsigt vatten
Nu är frågan, köpa nu eller hålla i pengarna tills i vår...man kan ju inte köra på nästan 5-6 månader (med nöje)...och betala för ränta o amorteringar under 5-6 månader är ju inget kul...
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |