loser
Född förlorare
CBR1000 ÄR ett gammalt lok.
Sant. På gott och ont.
CBR1000 ÄR ett gammalt lok.
Jag tror inte du ska ta i så du spricker ang. Ducatis chassi, fjädring och bromsar - SuperDuken har också 4-kolvs Brembobromsar med 320 mm-skivor och rörram men istället för Öhlinare så har den WP-fjädring och ärligt talat, skulle du känna skillnad? WP används t.ex. av Ten Kate-Honda-teamet i WSBK och WSS och förmodligen av en del andra team i samma serie.
Jag tror inte det är Öhlinare på en S2R, det är Showa-gaffel och stötdämpare från Sachs.
Det har du helt rätt i, jag tänkte på S4RS.
Kul att du hittar tillbaka till nått att smiska bana medTror inte det är min grej att åka runt och skita ner sig
Kul att du hittar tillbaka till nått att smiska bana med
Det blir skoj vad det än blir av S2R eller SD!
Ifjol var det en SD som körde hem ett BoTT-race på Sviestad (tror jag det var) och piskade diverse Duccar, Aprilior och andra traditionellt mer bananpassade hojar. I och för sig med en enligt sägnen väldigt duktig hemmaförare i sadeln.
Ska man smiska bana tror jag att en SD är att föredra framför en S2R.
Nice ass! Inte ofta man ser dragpipes på en sådan hoj Riktigt snygg akterfälg också! Ska du dit med en Zard-pipa?
Under en kort period blev jag en tveksam Ducatisti o sneglade på
en SD, men jag tyckte den var lite för plastig och extrem.
Som en ren bushoj är den nog skitkul, men att göra några längre
turer så passar nog Monstern bättre.
Under en kort period blev jag en tveksam Ducatisti o sneglade på
en SD, men jag tyckte den var lite för plastig och extrem.
Som en ren bushoj är den nog skitkul, men att göra några längre
turer så passar nog Monstern bättre.
Det enda som talar emot en SuperDewk är soppaförbrukningen i kombination med en lite mindre tank, sedan så är det väl svårare att hitta lika förmånliga försäkringar till den som till t ex SpeedTriple:en (& antagligen Ducati). Om man ser på det krasst vill säga och inte tar med utseende & andra subjektiva värden. Fräna hojar allihopa
Under en kort period blev jag en tveksam Ducatisti o sneglade på
en SD, men jag tyckte den var lite för plastig och extrem.
Som en ren bushoj är den nog skitkul, men att göra några längre
turer så passar nog Monstern bättre.
Det enda som talar emot en SuperDewk är soppaförbrukningen i kombination med en lite mindre tank, sedan så är det väl svårare att hitta lika förmånliga försäkringar till den som till t ex SpeedTriple:en (& antagligen Ducati). Om man ser på det krasst vill säga och inte tar med utseende & andra subjektiva värden. Fräna hojar allihopa
Ducati skryter med att på nya hojar har dom halverat servicekostnaden.
Troligen inte mer än för KTM iaf. I min lilla sfär bland hojkompisar så har Duccarna varit tillförlitligare än KTMerna. Det roliga i sammanhanget är väl att KTM förarna än mer verkar acceptera att det går sönder, mer kompromisslöst "race" antagligen.Jag undrar hur det är med serviceintervaller och servicekostnader för dom här hojarna.
Ducati skryter med att på nya hojar har dom halverat servicekostnaden.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |