hållundan
Emozione!
Jädra fläskig! Ser dock lite skum ut med batteripacket där det ska sitta en pôrrig morot.Lätt att glömma ducati sport 1000.. Tack för uppdateringen.. Riktigt fin hoj!
Sen undrar jag om inte detta kan vara dess elektriska tvilling?
http://4.bp.blogspot.com/_LhXKxeMf2Ws/TNWbKbqa75I/AAAAAAAABm8/OjRxDJMXDeQ/s1600/Brammo+Empulse.jpg
Precis, gött att vara i minoritet.nice att vi ändå är tre i bygden än sålänge... aldrig ballt att va överrepresenterad! samlas alla ducatiägare fortfarande vid avenyn på onsdagar? lyckades missa varenda gång i somras tyvärr....
förresten; är det nån som har kollat på att sätta dit justerbara clip-on's? har bara sett några från apex och speedymoto... armarna domnar ju bort efter en 10 minuters körning! nån annan som har samma problem?
Jag har faktiskt inte träffat några Duccepiloter under sommaren under organiserade former. Tänkte väl hänga med på lite mer grejer under nästa år iom mer aktivitet i Ducatiklubben.
Och det där med bortdomnade armar har jag inte märkt av alls, visst är det lite extrem körställning, men det är bara gött.
Grattis till hojköpet!
Du kan ju alltid klämma på 07:ans clip-ons, dom är högre. Hållundan kanske har ett par på lager då han omedelbart slet av sina.
Precis! Jag har ett par 07-clipon som ligger och skräpar.
Bifogat
Last edited: