Smagu
Ny medlem
Samma problem =) Försökt byta mina handtag på min monster S4 och får inte loss "tapparna".
Jag är rädd att jag sabbar dem om jag använder mer våld.
Har inte jobbat på att få loss skiten än. Blir nog att jag åker till Panta på Biscaya med handtag och hela skräpet så får vi lösa det den vägen.Samma problem =) Försökt byta mina handtag på min monster S4 och får inte loss "tapparna".
Hårigt! Verkar dock inte som att det lirar med den osymmetriska svingen till '06. Iofs, jag har fan inte råd att köpa gött godis när det är dags att köpa bostad.Sladdade runt på nätet och hittade en tråd på ducati ms,där någon har gjort en deal med Zard som lovat tillverka 2-2 system (samma som på new blue) men i rostfritt och till ett betydligt lägre pris!! Han behöver tydligen få ihop 15 beställningar för att zard ska göra det
http://www.ducati.ms/forums/77-sport-classic/80170-dual-shock-sc-zard-full-exhaust-7.html
Jag ville också ha en svart först, men det var ju fasen stört omöjligt att hitta en svart, 2006a.Ja,den är jättefin men han är ute efter en svart,helst biposto
Snyggt med ISR oken!
Jag ville också ha en svart först, men det var ju fasen stört omöjligt att hitta en svart, 2006a.
Jag var helt inställd på en gul från början...
Edit:
En liten reflektion:
Är mycket nöjd med hur utbudet på marknaden ser ut just nu. Färre än tio Sport 1000 på mobile.de i skrivande stund och en på blocket. I kombination med det ökade intresset för modellen som jag tycker mig märka av och de begärda priserna på den europeiska marknaden kan nog de flesta av oss som följer den här tråden vara nöjda ur ett ekonomiskt perspektiv.
//Johan
Det är såpass alltså? Vet man hur många som har tillverkats totalt?
Har ingen aning om totalt produktionsantal men enligt transportstyrelsen finns det 23 registrerade Ducati Sport 1000 av årsmodell 2006 i Sverige.
En liten reflektion:
Är mycket nöjd med hur utbudet på marknaden ser ut just nu. Färre än tio Sport 1000 på mobile.de i skrivande stund och en på blocket. I kombination med det ökade intresset för modellen som jag tycker mig märka av och de begärda priserna på den europeiska marknaden kan nog de flesta av oss som följer den här tråden vara nöjda ur ett ekonomiskt perspektiv.
//Johan
Har fått lite ny info om mitt projekt som verkar göra det lite enklare !
Så är det någon som är intresserad av min öhlinare bak så får ni höra av er !!!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|