hållundan
Emozione!
Helsystem från ZARD ?
Nä, om det ändå vore så väl.
Blev nytt kopplings- och handtagsgrepp från Titax.
Helsystem från ZARD ?
Alltid kul med lite uppgraderingar!!Nä, om det ändå vore så väl.
Blev nytt kopplings- och handtagsgrepp från Titax.
den behövs nu när det börjar bli kallt o du ska stå i garaget o meka ögonsten
Jaha,då har jag fått hem en enkelsving från en s4r,så nu ska jag lura lite på min kammare !!!
Tanken är att med hjälp av någon svetskunnig medmänniska svetsa dit ett stag så att jag kan få MHe looken på hojen,så är det någon som är sugen på att göra en liknande grej så kanske vi kan hjälpas åt ,eller om någon sitter inne med svetskunskap och kan tänka sig att hjälpa till så är det bara att höra av sig/ Andreas
Kom att tänka på att det måste varit dig jag "snackade" med på SMS ang. framdämparen och dina idéer med 999-kronan och grejer?Är det någon som är intresserad av ett termignoni 2-1 ,monosving med dämpare eller en femekrad bakfälg så är det bara att höra av sig !!!
Kom att tänka på att det måste varit dig jag "snackade" med på SMS ang. framdämparen och dina idéer med 999-kronan och grejer?
Allan, du får lägga upp någon bild på projektet
Vad är det för ben? Eller ja, till vilken modell är de egentligen?Jag är i samma situation så jag vet precis hur det är
Jo jag tror det kan bli jäkligt ballt. Dessa benen passar i orginalkronorna.
Jag tror det är från en streetfighter. Huvudsaken är ju att det passar och är för radiala bromsok
Hur är det med tankarna här i Sverige, någon som råkat ut för att dom sväller eller hört om det? Det finns ju en viss risk det händer nu när dom börjar blanda etanol i bensinen
Smidigt att benen passar i kronorna,jag måste antingen försöka fräsa upp övre kronan 3mm eller får jag ta en övre från en 999 men smidigast om jag kunde behålla orginal krona eftersom kåpstaget är fäst där!!
Ingen som har en sådan här kopplingspistong lös? Har köpt nya grepp, men får fan inte loss kopplingspistongen från mitt originalhandtag, och nu är den typ helt paj efter värme och polygripbehandling.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|