Geggamoja
Jaha, då när de kunniga ändå rabblar betydelsen av förkortningar kanske någon kan berätta vad s2r som min hoj heter faktiskt betyder? Jag har mina gissningar, men vill ju inte framstå som en pajas så jag frågar här istället
Någon som har en 55mm 12kants hylsa att låna ut i uppsala trakten? Lämna in hojen hos en firma. Tydligen var det kundens ansvar att leta hylsa då 500kr + moms var för dyrt för dem att betala.
...det är därför man låter rätt firmor sköta sådant. Italia Bike ftw!
Dude! I know men jag orkar inte ta en dag ledigt för att få byta sulorna, man tycker ju en däckverkstad borde fixa detta men men... inget jag gör om iaf.
Jaha, då när de kunniga ändå rabblar betydelsen av förkortningar kanske någon kan berätta vad s2r som min hoj heter faktiskt betyder? Jag har mina gissningar, men vill ju inte framstå som en pajas så jag frågar här istället
Hejsan, står och dreglar på att köpa mig en ducati igen, en 749 -03!!
Hur pass obekväm är den?? Jag har haft de japanska superjärnen förut så jag vet hur obekväm tex sp1 är.....men är 749 så man kan åka på vägen med den eller är det bara banåka och max attack som gäller???
Har ringt på en men inget svar.......
En 749 är inte obekväm, den är kompromisslös
På ett sätt som gör att du absolut inte åker landsväg eller motorväg??
Landsväg funkar utmärkt om det svänger, motorväg är dock inte lika kul, men visst går det.
Motorväg på en sp1 är heller inte kul. Är den bättre komfortmässigt och körmässsigt än sp1 och r1???
Nej, den är hårdare och har tunnare stoppning är SP1 och R1 tycker jag iaf.
Beror ju på hur benig röv man har.
Problemet jag oftast har är att nacken stelnar till, röven är tjock och mjuk
Bara nacken får en bättre vinkel så är det lugnt, ser ut att vara lägre tank på ducatin så den kanske är lättare att komma "ner" på utan att behöva böja bak huvet lika mycket???
Provsitt en om du har möjlighet, jag tycker körställningen påminner att stå på alla fyra nerför en trappa
På 749:an sitter man mer upprätt än på 748:an. Som Falappa sa - 916 isss forrrr theee track, 999 isss a holiday bike
Jag har blivit grymt sugen på en 848, speciellt nu när dom kommer med EVO modellen.
Jag är ingen raket på bana men det är där jag kommer hålla till oftast med största sannorlikhet. Kommer jag ångra att man inte köpte en beggad 1098 för mer kräm? OM jag köper som sagt...
Jag har en känsla av att 848'an är lagom för en knappt medioker tjockis som kör lite bandagar och inte kan hantera den fulla effekt literhojar och däröver.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|