Hängde inte med finns de en BP också ! eller var de bara skojerier.
Finns de något vettig ducati forum ? de verkar inte vara jätte mycket action i denna tråden
Tja
verkar som jag börjar luta mot att köpa mig en ducati 748.
och undrar vad skillnaden mellan "S" "R" "SP" och "RS"
Har dålig koll på vilka milintervall som gäller, men mellan tummen och pekfingert på en "stor" och "liten" service? Och skiljer det mycket i kostnader på en 748 -00 och en 749 -04?Olika priser på olika servicar då det är olika omfattning, vilken gäller det? antal mil då.
Har dålig koll på vilka milintervall som gäller, men mellan tummen och pekfingert på en "stor" och "liten" service? Och skiljer det mycket i kostnader på en 748 -00 och en 749 -04?
Ducati Sthlm tar 8k för en vanlig 1000-milaservice och 10k om remmarna ska bytas med för en 749.Har dålig koll på vilka milintervall som gäller, men mellan tummen och pekfingert på en "stor" och "liten" service? Och skiljer det mycket i kostnader på en 748 -00 och en 749 -04?
Har till monster S2R 1000 (samma motor) om det är till någon hjälp?
Vågar man köpa en privatimportad Ducce? Kan för lite om dom, har haft 3 R1r, den senaste blev stulen :-(, sitter nu och letar vad jag skulle vilja ha/lägga pengar på..
Denna dök upp http://www.blocket.se/stockholm/Ducati_1098_27227657.htm?ca=10&w=2, känns ju lite spännande, men vetifan ?? apdyra att serva är de ju med! Tipsa från er som har Duccar, vad ska man kolla på?
Tjena!
Jag som östersunds bo har jäkligt långt till auktoriserad Ducati verkstad, måste åka till Gävle eller till Umeå för att få service. 40 mil att åka vilken jag än väljer. Men kan någon säga om någon av de två verkstäderna är bättre än den andra?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|