hållundan
Emozione!
Annars är den som en vanlig Ducati, dvs den har själ och personlighet
Det där trodde jag var bull och crap i flera år, a'la sekt, tröjor, dekaler och grappa...
Sen köpte jag en...
Annars är den som en vanlig Ducati, dvs den har själ och personlighet
Tackar både Superlight och Gurkis för svaren. Det här med muttern till det drivande kamhjulet lät ju intressant. Ingenting man direkt ser vid ett köp, är det något som ingår i en service, att det kollas över, eller är det något man får lämna in och få tittat på? Räcker det med att byta till någon uppgraderad mutter eller finns alltid risken på 03orna att muttern kan lossna?
En allmän fråga till er som har kört båda, är det stor skillnad på en 03 och en 05? 05an sitter ju på lite mer effekt.. Eller kan man bli nöjd med en 03 också? Man vill ju helst inte känna att "fan, borde ha köpt den årsmod. istället" ..
Tackar båda skribenterna igen. Det var förövrigt en fantatiskt fin trippel9a Gurkis hade ägt! Jag blev dock en aningen förvirrad nu, det är samma motor i alla 999or, men vad gjorde man för att få upp effekten så pass mycket, eller är det 138 hästar i allihop oavsett årsmodell, och 124 är effekten på bakhjulet, eller hur ligger det till? 14 hästar mer original i en Ducati 999 -05 lockar ju lite mer än en -03 faktiskt, för dom kostar ungefär lika mycket, men det är kanske inte så det ligger till? Hittar inte någon vettig info på nätet! Tack igen för svaren och hjälpen! Ja, det där med drevning har jag hört talas om, många kör 1 kugg ner fram och en kugg extra bak har jag läst, det ska tydligen göra susen för modellen.
Skulle gissa att Ducati började att mäta effekten på veven istället för bakhjulet. Därav "skillnaden" i effekt. Slå du till och köp en 999, vi är inte så många kvar som har en sån raritet
Det är en biposto, med cutskåpa och bortplockade fotpinnar.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|