Ducati

PeGe

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Isaac Sonic 2008
TSRD skrev:
Justja, tänkte inte på det... :näsblod

Well, en gammal Superbike lär ju kräva en del omvårdnad, speciellt om du tänker smiska lite bana. Men egentligen tror jag inte att det ska behöva vara så vansinnigt mycket mer skruva på en sådan, jmfr med t.ex en bättre begagnad Hypersport. Om du sedan snackar in dig hos någon välvillig tokfrans i din bekantskapskrets (Dooh!), som tycker det är kul att pilla på Duccar så kanske du inte behöver ta till kreditkortet för varje service :tungan . Jag kan nog förmedla en kontakt (Dubbel-Dooh!!)

.

Well, eftersom jag tidigare i denna tråd avsagt mig från att vara norrlänning så vore det ju helt rätt å komma glidandes på en sprillans 999R eller nåt, men en 888 vore ju klart intressant.

Går det att köpa sig servicehjälp med lite utländska parfymer från tex Dior? :D

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
PeGe skrev:
Enduro!
Ha ha, den var bra!

Vad det blir för hoj nästa gång?
Det är faktiskt en bra fråga! Det var ju uppenbarligen lite för lätt å köra ifrån hyprar med Multistrada 1000Ds, så jag är lite osäker vad jag ska ha nästa gång...
Kanske Multistrada 620 kan vara nåt å förnedra S, R å SPS å allt vad de heter? SNIK har man ju kört förut...

Fast å andra sidan så var offroadegenskaperna under all kritik. Den ville lixom tippa då jag testade. Å varmt om fötterna var det åxå.
:gnissla
Å ska Amullo åxå ha en sån, då blir man ju inte unik på bananen längre.

Man kanske skulle köpa en sån där elefant som det snackas om i denna tråd? Fast den är ju så ful(å det är ju inte Multin?). :kocko

Monster går ju bort! De går ju bara å köra i stan med. :va
Å hyper är ju bara för materiallirare. :D

Paulsmart! Där har vi den!! Sportclassic helt enkelt! Fast den lär man ju inte hinna få levererad till nästa sommar, så den går ju åxå bort. :(

Svårt det här...
När var det Desmosedicin skulle släppas? Antagligen inte till nästa säsong va? :huvet

Snart kommer väl José med nåt smart tips. Udrar vilket märke det blir han rekommenderar?

Hmmm...
Det där med vmax kanske vore nåt för mig åxå?
Varför sålde du din Multi?

TSRD

Forza Italia
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Ducati M900 CR Sp, Ducati Multistrada 1000DS -04
PeGe skrev:

OOOoh, det låter ju hur gay som helst :arsele
Jomenvisst såattvahettere... :rolleyes:

Mackan, nu blir det till att slicka r*v duktigt för din del...
skvallra på det där sättet :whip .

/T

.

V-Gurra

Vart tog kärleken vägen?
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Yamaha V-MAX såklart!
PeGe skrev:
Well, eftersom jag tidigare i denna tråd avsagt mig från att vara norrlänning så vore det ju helt rätt å komma glidandes på en sprillans 999R eller nåt, men en 888 vore ju klart intressant.

Jo, nu märks det att du blivit Stockholmare alltid!
Köp dig du en ny fin italiensk maskin med höga servicekostnader och passa på att vräka på dig en massa b*gparfymer då du ändå håller på!

Typiskt fjollträskarna! :kocko

emullo

Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Ducati Hypermotard 1100, Honda CBR 1000RR
V-Gurra skrev:
Köp dig du en ny fin italiensk maskin med höga servicekostnader och passa på att vräka på dig en massa b*gparfymer då du ändå håller på!

Typiskt fjollträskarna! :kocko

Små hundar skäller o skäller, stora hundar är lungna o orkar inte bry sig om den lilla hunden som skäller o skäller.

TSRD

Forza Italia
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
V-Gurra skrev:
Köp dig du en ny fin italiensk maskin med höga servicekostnader...

Se på f-n!!! :D

/T

.

TSRD

Forza Italia
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
emullo skrev:
Små hundar skäller o skäller, stora hundar är lungna o orkar inte bry sig om den lilla hunden som skäller o skäller.

Appropå hundar... :D

187.jpg

Spana gärna in övriga T-shirtutbudet på:

http://www.tinypenis.co.uk

/T

.

Günther

Guest
amullo skrev:
Of Co(u)rse. English will be fine. Concerning the budget, I´m considering placing this in the 6000 to 8500 Euro range. The plan is to sell the 748 locally in Stockholm and to drive to Germany to collect the new bike. Transport of the bike will, of course, be provided by means of pickup, van or other motorised transportation.
Ah, do skriver engelska mycke bra! Aber, jag sprechen helst Svenska... Bättre träna.
Jag tro du kan hitta en Multistrada mit originalutrustning för lite mer än 6000 Euro. Extra saker kostet mer pengar. Jag ska titta lite.

amullo skrev:
The problem is that as i speak no German, nor have i purchased any automobiles or bikes through German dealers before. Therefor it would be preferable if you where able to assist me with this.
Jag talar bra tyska.

amullo skrev:
Concerning the bike itself, I´m looking for a MTS, preferably with an already fitted open exhaustsystem. The bike should not have more then 10000 k´s on the clock and i will require that the Servicebook is fully filled in, and any additional information and/or receipts for purchases made.
Open auspuff på Multistrada kommer att göra den lite dyrare.
Mindre än 10000 kilometer betyder bara en service(1000 km), och knappast svårt att hitta.
När komma du till Tysklind?

Asch, jag är hung over idag. (Vad heter det på Svensken?)

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
Günther skrev:
Ah, do skriver engelska mycke bra! Aber, jag sprechen helst Svenska... Bättre träna.
Jag tro du kan hitta en Multistrada mit originalutrustning för lite mer än 6000 Euro. Extra saker kostet mer pengar. Jag ska titta lite.

Jag talar bra tyska.

Open auspuff på Multistrada kommer att göra den lite dyrare.
Mindre än 10000 kilometer betyder bara en service(1000 km), och knappast svårt att hitta.
När komma du till Tysklind?

Asch, jag är hung over idag. (Vad heter det på Svensken?)
Hahaha!

Tysksvenska är det nya svart! Roligare tråd får man leta efter!

Keihin

Står när du faller!
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
Ducati 1098S
amullo skrev:

Si där jag! Östermalmskärringsektionen av Ducceklubben förnekar sig inte - först dränker de sig i parrfym (se ovan) och sen går de ut med sina små knähundar :rofl

Jag ser verkligen fram emot att se hur de ser ut på bana :hihi och frågan framför allt måste ju vara var de gör av knähundarna under passen :lol

/K

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...