Bimota
Ny medlem
Då har du inte varit med många gånger nästa gången fråga bara efter GalenCrister o hans DB4Dino Velvet skrev:Kan en Bimota köras snabbare än en Ducce Det har jag aldrig sett hända på klubbens körningar i alla fall...
Då har du inte varit med många gånger nästa gången fråga bara efter GalenCrister o hans DB4Dino Velvet skrev:Kan en Bimota köras snabbare än en Ducce Det har jag aldrig sett hända på klubbens körningar i alla fall...
amullo skrev:Japp.. Lite på jobbet idag..
Det speciella med den var att den gjordes i numrerad upplaga med en platta på övre styrkronan á la SPS/R med tillverkningsnummer
Bimota skrev:Då har du inte varit med många gånger nästa gången fråga bara efter GalenCrister o hans DB4
Superlight skrev:Dags att läsa på amullo, SP3 är oxå numrerad Skulle aldrig komma på tanken att köpa en onumrerad Ducce
Dino Velvet skrev:Den varvade jag på Knudan
Vadå Gotland, det där är ju från Kinnekulle...Superlight skrev:kool! man blir inte alls sugen på Gotland *dregel*
/Mackan
amullo skrev:LOOK WITH YOUR EYES!!!
Killen frågade om det speciella med Senna modellen.. Nummreringen är speciel för VISSA Duccemodeller, varav Senna är en av dem.
emullo skrev:Me 2 kompis..
Som sags "Bimota" eller portugalisen, erkänn att du e rädd nu..
Jodå, det kommer jag ihåg. Riktigt, riktigt roliga pass . Vi hängde efter varandra som förkylningar i november. Ha de bra på Gotland-ring. Jag vill ha en rapport från körningen, banan mm.
Kör så det ryker
Superlight skrev:Capisce?
/M
SP3 no. 446
Dino Velvet skrev:Jodå, det kommer jag ihåg. Riktigt, riktigt roliga pass . Vi hängde efter varandra som förkylningar i november. Ha de bra på Gotland-ring. Jag vill ha en rapport från körningen, banan mm.
Kör så det ryker
amullo skrev:Si, Capisco.
Ska du med till Gotland eller inte?? Jag måste ju få köra ifrån dig!!!
Superlight skrev:Du får köra ifrån mig var du vill! Tveksamt om jag åker till Gotland, verkar bli kallt som attan, senast det var kallt (Midlanda) välte ju hojen...
/M
Superlight skrev:senast det var kallt (Midlanda) välte ju hojen...
/M
amullo skrev:Jo just så.. Det var ju kylan som gjorde det...
Superlight skrev:Kanske kylan, kanske var det nån gul slö jäkla 748 som jag var tvungen att runda och därför hamnade utanför idealspåret, det gick ju inte så snabbt däruppe i Norrland, right amullo
PeGe skrev:Vadå? Körde ni i långsamma gruppen båda två?
Javisst ja, så var det!
Superlight skrev:Ja, det erkännes villigt. Det var ju tomt i den gruppen (nästan), slapp alla testosteronstinna alfa-hannar med mer hk än de kan klara av. För det kan ju bara sluta på ett sätt
PeGe skrev:He he, hellre det än å ligga i vägen.
Jag lägger mig ju uppenbarligen bredvid vägen...
Superlight skrev:Nu har du hela vintern på dig att tjacka en trippelåtta å toktrimma den! Då kommer vi väl ha ungefär jämbördigt material. Jag lovar att inte förnedra dig på banan då. Med tanke på den här säsongen, man kan ju inte va så taskig mot en kille på Multi att man kör om honom
/M
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |