Ducati

Bimota

Ny medlem
Gick med
5 May 2003
Hoj
Ducce 748R Evoluzione, Yamaha TT600
Dino Velvet skrev:
Kan en Bimota köras snabbare än en Ducce :confused: Det har jag aldrig sett hända på klubbens körningar i alla fall...
Då har du inte varit med många gånger nästa gången fråga bara efter GalenCrister o hans DB4 :tummenupp

Superlight

SDK #2003 & BoTT #41
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Ducati 1050® by Hypertrick
amullo skrev:
Japp.. Lite på jobbet idag.. :D :spammer

Det speciella med den var att den gjordes i numrerad upplaga med en platta på övre styrkronan á la SPS/R med tillverkningsnummer

Dags att läsa på amullo, SP3 är oxå numrerad :fakta Skulle aldrig komma på tanken att köpa en onumrerad Ducce :hihi

Superlight

SDK #2003 & BoTT #41
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
amullo skrev:
_Z6F8566a.jpg

_Z6F8508a.jpg

kool! man blir inte alls sugen på Gotland *dregel*

/Mackan

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Superlight skrev:
Dags att läsa på amullo, SP3 är oxå numrerad :fakta Skulle aldrig komma på tanken att köpa en onumrerad Ducce :hihi

LOOK WITH YOUR EYES!!!
Killen frågade om det speciella med Senna modellen.. Nummreringen är speciel för VISSA Duccemodeller, varav Senna är en av dem. :tungan

BIMOTA o Dino Velvet
Galen-Panna är snabb på sin DB4, men han tycker den har för dålig markfrigång på bana, brukar han ju säga.. Han gillar ju bättre sin gamla 900SS från -95 :D

Superlight

SDK #2003 & BoTT #41
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
amullo skrev:
LOOK WITH YOUR EYES!!!
Killen frågade om det speciella med Senna modellen.. Nummreringen är speciel för VISSA Duccemodeller, varav Senna är en av dem. :tungan

Hörrudu du - läs vad du skrivit! "i numrerad upplaga med en platta på övre styrkronan á la SPS/R med tillverkningsnummer"

Capisce?

/M

SP3 no. 446

Last edited:

Dino Velvet

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Ingen
emullo skrev:
Me 2 kompis.. :tummenupp

Som sags "Bimota" eller portugalisen, erkänn att du e rädd nu.. :hihi

Jodå, det kommer jag ihåg. Riktigt, riktigt roliga pass :tummenupp . Vi hängde efter varandra som förkylningar i november. Ha de bra på Gotland-ring. Jag vill ha en rapport från körningen, banan mm.
Kör så det ryker :yoparty

emullo

Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Ducati Hypermotard 1100, Honda CBR 1000RR
Dino Velvet skrev:
Jodå, det kommer jag ihåg. Riktigt, riktigt roliga pass :tummenupp . Vi hängde efter varandra som förkylningar i november. Ha de bra på Gotland-ring. Jag vill ha en rapport från körningen, banan mm.
Kör så det ryker :yoparty

Absolut, rapport kommer efter helgen!

Hoppars vädret blir bra nu bara.

Superlight

SDK #2003 & BoTT #41
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
amullo skrev:
Si, Capisco.

Ska du med till Gotland eller inte?? Jag måste ju få köra ifrån dig!!! :D :hihi :rolleyes:

Du får köra ifrån mig var du vill! Tveksamt om jag åker till Gotland, verkar bli kallt som attan, senast det var kallt (Midlanda) välte ju hojen...

/M

PeGe

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Isaac Sonic 2008
Superlight skrev:
Du får köra ifrån mig var du vill! Tveksamt om jag åker till Gotland, verkar bli kallt som attan, senast det var kallt (Midlanda) välte ju hojen...

/M

Vadå kallt på midlanda? Skiner inte solen alltid där? Eller hur var det nu? Var det längre norrut, eller vad sjutton kom dom fram till tidigare i tråden? :va
Jag somnar om igen...

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Superlight skrev:
senast det var kallt (Midlanda) välte ju hojen...

/M

Jo just så.. :rolleyes: Det var ju kylan som gjorde det... :tungan

Nä´rå.. Jag ska inte vara taskig.. Vi återkommer med rapport. Åka på bankörning när vissa redan ställt av är ju lite kul. Skam den som ger sig..

Men det är ju sällan man råkar på folk som Bimota som kör sin exklusiva samlarhoj ändå in i December... :yoparty :Bugar

TSRD.
Hoppas du får till motorrenoveringen. Den verkade ju lite sjuk sisst.. Bli´re 944 högkomp nu eller nöjer du dig med standard? Eller pratade du om att byta upp dig?

Superlight

SDK #2003 & BoTT #41
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
amullo skrev:
Jo just så.. :rolleyes: Det var ju kylan som gjorde det... :tungan

Kanske kylan, kanske var det nån gul slö jäkla 748 som jag var tvungen att runda och därför hamnade utanför idealspåret, det gick ju inte så snabbt däruppe i Norrland, right amullo :7peta

PeGe

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Isaac Sonic 2008
Superlight skrev:
Kanske kylan, kanske var det nån gul slö jäkla 748 som jag var tvungen att runda och därför hamnade utanför idealspåret, det gick ju inte så snabbt däruppe i Norrland, right amullo :7peta

Vadå? Körde ni i långsamma gruppen båda två? :va
Javisst ja, så var det! :hihi

Superlight

SDK #2003 & BoTT #41
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
PeGe skrev:
Vadå? Körde ni i långsamma gruppen båda två? :va
Javisst ja, så var det! :hihi

Ja, det erkännes villigt. Det var ju tomt i den gruppen (nästan), slapp alla testosteronstinna alfa-hannar med mer hk än de kan klara av. För det kan ju bara sluta på ett sätt :kryckor

PeGe

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Isaac Sonic 2008
Superlight skrev:
Ja, det erkännes villigt. Det var ju tomt i den gruppen (nästan), slapp alla testosteronstinna alfa-hannar med mer hk än de kan klara av. För det kan ju bara sluta på ett sätt :kryckor

He he, hellre det än å ligga i vägen.
Jag lägger mig ju uppenbarligen bredvid vägen...
:död

Superlight

SDK #2003 & BoTT #41
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
PeGe skrev:
He he, hellre det än å ligga i vägen.
Jag lägger mig ju uppenbarligen bredvid vägen...
:död

Nu har du hela vintern på dig att tjacka en trippelåtta å toktrimma den! Då kommer vi väl ha ungefär jämbördigt material. Jag lovar att inte förnedra dig på banan då. Med tanke på den här säsongen, man kan ju inte va så taskig mot en kille på Multi att man kör om honom :tungan

/M

PeGe

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Isaac Sonic 2008
Superlight skrev:
Nu har du hela vintern på dig att tjacka en trippelåtta å toktrimma den! Då kommer vi väl ha ungefär jämbördigt material. Jag lovar att inte förnedra dig på banan då. Med tanke på den här säsongen, man kan ju inte va så taskig mot en kille på Multi att man kör om honom :tungan

/M

Hur menar du då? Att du kommer att köra om mig om vi har jämbördigt material? :va Har inget minne av nån omkörning från din sida i somras då du hade sådär en +50 hk mot mina 84... Fast det är klart, det där med antal hästkrafter spelar ju ingen roll - doh(som nån monsterägare här på forumet skulle sagt)... :kocko

Så om jag köper en ny multi så är det ingen risk att du kör om mig till sommarn heller?
Fast det lär ju knappast hända ändå eftersom du måste våga dig upp i snabbaste gruppen först... :hihi

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept