Ducati

Dino Velvet

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Ingen
Aj aj aj... IGEN!

V-Gurra skrev:
Hörru Dino,
Jag har sagt det förr, å jag säger det så gärna igen eftersom du inte har fattat.
Ska du vara ironisk, så håll dig till Lunarstorm eller nåt. Här snackar vi seriöst MC-snack!! :kocko

Yeh, right...
Hittade förresten dig på Lunar. Crazy_Bitch15 :lol

Du verkar inte ha slagit upp orden. Ironisk betyder inte "kåt på fjortisar" :rolleyes: .

Gå nu och gör din läxa! Glöm inte ta en sväng om garaget och flytta ångloket så inte betongen ger sig :rofl .

Varför hänger du upp dig på vilken stad personerna du skriver till kommer från?

V-Gurra

Vart tog kärleken vägen?
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Yamaha V-MAX såklart!
rerell skrev:
Vilken underbar tråd!! :D

Pinjongen var skitkul, men det roligaste är ju när pinjongmaffian själva blir drivna till halvt vanvett av trollet Gurra! :rofl
Och om jag har fel, och Gurra inte fiskar, så är det ju ännu roligare! :lol

Kalla mig gärna trög norrlänning, men vad menar du? :va

/VG

LeChef

Jag kan slå riktig Bearnaise!
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
Monster fully dressed!!!!!
hahaha

Nä, jag skrapar inte system eller pinnar... Handlar om teknik grabben.[/QUOTE]

Då lägger du inte ner mycket du!!!

Keihin

Står när du faller!
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
Ducati 1098S
LeChef skrev:
Nä, jag skrapar inte system eller pinnar... Handlar om teknik grabben.

Då lägger du inte ner mycket du!!![/QUOTE]

Nu fattar jag inget :confused: För att man inte skrapar i fotpinnarna så kan man inte köra, eller? Jag har aldrig skrapat mina fotpinnar, betyder det att jag inte kan köra ELLER? Hörru sås-killen, vad menar du?

/K

Att jag inte skrapat i systemet är väl inte så konstigt då jag har en sk hyprersports, ELLER?

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
BusaDragan skrev:
Hmmm, glida undan var det ja... Å broder är inne och räddar dig åckså.

Helt plötsligt så är det viktigt med hur många hästkrafter som respektive hoj har? Men det finns ju lösningar på det med. OM du känner att du har ett sånt effektunderläge så kan vi ju alltid ge dig lite handikapp.
Eller ännu bättre, låt oss bytlåna hoj då? Vad sägs?

Bana = Visst.. No Probs. Vi åker till Gotlandring på lördag. Annars får det nog bli nästa sommar.. Kanske på någon av Sporthoj körningarna.

Gata = Jag är för skraj. Har för stor respekt för trafik. Så det går bort för mig iallafall.

Eller menade du allvar när du skrev att vi skulle rejsa på allmän väg? Jag trodde det var ett skämt.. Jag gillar mig själv som jag är.. Dvs. hel och funktionsduglig (nåja.. kroppen iallafall).

Vad gäller effekten så har jag nog så det räcker på bana.. Så byta behöver vi inte.

TomTom

i bollen...
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Ducati 996SPS
Last edited:

BusaDragan

Guest
amullo skrev:
Gata = Jag är för skraj. Har för stor respekt för trafik. Så det går bort för mig iallafall..
Som jag misstänkte, Mykket snack, liten ducatist.
Men helt ok, det krävs sin man å erkänna att man inte vågar rejsa.

amullo skrev:
Vad gäller effekten så har jag nog så det räcker på bana.. Så byta behöver vi inte.

Pysen, ta och bestäm dig. Ena sekunden pratar du om att inte kunna rejsa då du har ett sådant effektunderläge och i nästa så har du så det räcker?
Kyckling. :hihi

Fast det är lugnt, jag får sällskap ikväll i alla fall.

TomTom

i bollen...
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Ducati 996SPS
Räser-Klas skrev:
!
Förresten varför måste du ha så gayig avatar TomTom???

Klabbe
Haha, projicera över dina tvestjärts-grubbel bara...jag tänder bara på tjejer...

Förresten om jag inte missminner mig så såg jag din hoj på Gelleråsen i Augusti på TMP-åkningen, men det var ju ingen riktig Senna...ska du inte skriva Senna REPLICA då, skitgubbe ;)

TSRD

Forza Italia
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Ducati M900 CR Sp, Ducati Multistrada 1000DS -04
V-Gurra skrev:
Kalla mig gärna trög norrlänning, men vad menar du? :va

Ja-haaaa.. är du en trög norrlänning :rolleyes:

:hihi

BTW TomTom, tack för favoriten i repris :tummenupp , jag avgudar din TurboDucce :Bugar . Fett me respekt grabben!!
Fick du någonsin napp nere i Bologna? De var ju hur på som helst, om jag inte missminner mig. Där får t.o.m V-gura något att bita i :7peta .

/T

.

Keihin

Står när du faller!
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
Ducati 1098S
TomTom skrev:
Haha, projicera över dina tvestjärts-grubbel bara...jag tänder bara på tjejer...
Projicera? Är du psykolog eller :va Gayavatar=gay :fakta

TomTom skrev:
Förresten om jag inte missminner mig så såg jag din hoj på Gelleråsen i Augusti på TMP-åkningen, men det var ju ingen riktig Senna...ska du inte skriva Senna REPLICA då, skitgubbe ;)
Vaddå Senna, borde väl vara en bil :confused: Som alla Ducati Stockholm så ska det klankas ned på alla som inte är från "Tokholm", jag blir sååå trött :tummenner

/K

LeChef

Jag kan slå riktig Bearnaise!
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
Monster fully dressed!!!!!
Detta...

e har en person som jag respekterar väl på sporthoj skrivit!!!!

V-Max'ar låter ju mer än vad de går för, så även förarna. :D

Citat: andersbrink

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
BusaDragan skrev:
Som jag misstänkte, Mykket snack, liten ducatist.
Men helt ok, det krävs sin man å erkänna att man inte vågar rejsa.

Pysen, ta och bestäm dig. Ena sekunden pratar du om att inte kunna rejsa då du har ett sådant effektunderläge och i nästa så har du så det räcker?
Kyckling. :hihi

Fast det är lugnt, jag får sällskap ikväll i alla fall.

Mycket snack? Kanske det, jag säger ju bara som det är. Jag rejsar inte på allmän väg. Kyckling pga det? Jaaa.. Kanske det i så fall.
:huvet

Och varför snackar alla om DucatiStockholm hela tiden??
DucatiStockholm är en FIRMA. inte en klubb.

TSRD

Forza Italia
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Ducati M900 CR Sp, Ducati Multistrada 1000DS -04
Keihin skrev:
Vaddå Senna, borde väl vara en bil :confused: Som alla Ducati Stockholm så ska det klankas ned på alla som inte är från "Tokholm", jag blir sååå trött :tummenner
Lyssna på farsan nu :tummenupp ...

Jag tycker det är kanonbra att du är entusiastisk, det är kännetecknande för de flesta Ducatiägarna... Däremot har du ju lite dålig koll på Ducati. Först frågar du om vad en "Hyper" är för något... när du själv äger en... Sedan vet du inte vad en "Senna" är... och så skriker du dig hes om att Ducati är bäst, fast du själv inte riktigt vet varför... :va . Ett tips är att du taggar ner attityden lite :tomten så ska du se att du bemöts med större respekt :tummenupp .

Att dessutom yla som ett Moppefucko om Stockholmares dryghet hjälper ju inte direkt heller till för att bygga "nätverk" inom Ducatikretsarna på Sporthoj (om man nu är intresserad av det).

Till syvende och sist handlar det om att du ska vara mera lik mig om du ska ha en chans att bli omtyckt :fakta . Jag vet att det kan vara svårt att nå upp till min nivå, men om du anstränger dig ordentlig under några år så ska du se att du iallafall kommer halvvägs :D .

Annars är du välkommen att gå med i SDK och hänga med på lite bankörningar, det är gör sköj :tummenupp .

/T

.

PeGe

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Isaac Sonic 2008
amullo skrev:
*hysteriskt asg* :rofl :rofl :hihi

Den var bra den... :pannkyss :hihi

Hörru Spamkungen! :spammer
Lite å göra på jobbet eller? :tungan
Kan inte du, eller någon bättre vetande förklara vart "Senna" kommerifrån?
Å vad skiljer Senna från den vanliga modellerna?

Uppenbarligen så är det ju inte bara Ducce som kör med "senna"-benämningen, eller hur? Har för mig att MV har kört med det också va?

/PG

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...