Deje
Grymmast
Ericsson skrev:Du är från Lule va? Då kanske du är den där snubben som tappade sin V-max i korsningen utanför Heds och sen inte orkade lyfta upp den
Det hade man velat se på film!
Ericsson skrev:Du är från Lule va? Då kanske du är den där snubben som tappade sin V-max i korsningen utanför Heds och sen inte orkade lyfta upp den
amullo skrev:Nu är det ju så att 998;en har en testastretta motor, likadan motor som 999. Men vid vidareutvecklingen av motorn gjordes enbart till 999. Så det innebär att man kan ta en testastretta från 999 och hänga i den i en 998 och få samma kraft som i de nyare hojarna, men behålla den gamla hojens chassi osv.
Bj.O.rn skrev:Fast varför förresten, jag kör ifrån er allahopa med min gamla 916..
/B
Superlight skrev:ÄR, inte VAR, 916 är en rejshoj.
Vem vet? Det får du se imorgon...!emullo skrev:...Den står ju bara i garaget o dammar, komigen nu HyperDuper, Ska 996an få se gotland igen.
V-Gurra skrev:Å vem är du då?
En Klyktattare som vågar sin in i tråden!!
Huga vad rädd jag blir! En loooser från Sönnsvall!!
Hörde jag en rejsutmaning eller??
duc916 skrev:Ironi...? Om du innehar det minsta av den varan så tolkar du ovanstående på rätt sätt.
Puss på dig V-Gurkan!
Tycker den är lite för dyr för att smiska bana med, men det är en j*kla bra hoj med fint chassi och fifin motor.. Har lite ångest, vill helst behålla den också.Günther skrev:Warum ska du sälja din 996R?
Är den für langsam? Jag körde ifrån en sådan på nürnburgring med min filastrada i August, men det var en dame som körde 996R...
V-Gurra skrev:Vafan, en göteboragre!! De om några har väl mindervärdeskomplex!!
Ta Å väx upp pysen...
Superlight skrev:Det var ju det jag sa
duc916 skrev:Däremot håller jag faaan inte med dig, köttskalle!
/From Gbg with Love
duc916 skrev:Keihin ska vi inte nämna...han representerar (förhoppningsvis) inte Gbg-snittet.
/From Gbg with Love
V-Gurra skrev:Hörru Veiron i ottan, köttskallen skiter fullständigt i om du håller med eller ej å piskar skiten ur kaxiga göteborgare men händerna bakbundna om han vill.
Se så, ta å somna om nu och låt de vuxna prata ifred...
Keihin skrev:Hörru! Vet inte om du snackar om snittar, men jag äter inte såna. Är hojåkare, inte cocktailposer! Om du är snäll, kanske du kan få några tips om hur man piskar bana med en Ducce!
/K
Dino Velvet skrev:Snälla, lär mig köra med 200-däck...
V-Gurra skrev:Hörru Veiron i ottan, köttskallen skiter fullständigt i om du håller med eller ej å piskar skiten ur kaxiga göteborgare men händerna bakbundna om han vill.
Keihin skrev:Jag har sagt det förut, jag säger det igen - anytime, anywhere dude
Keihin skrev:OT! Sorry, du har ju kardan
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |