Ducati

print_screen

Säkerhetskontroll??? Ja Då!!!
Gick med
14 May 2004
Hoj
Bimota SB7EF, GRCMiniMoto, yamaha R6, Yamaha wr 450, suzuki rm 85, aprilia rs 125, aprilia rs 250, kanske någon hoj till...
TomTom skrev:
Ja, angående Gotland så är jag en surgubbe!!
Fan, hur ska man ta det på allvar att åka genom ett kalktag i 1,5 km o sen komma till en slinga mitt i skogen??? Visst nu verkar det ju finnas både avåkningszoner o depå-område....så heja på banbyggarna... :yoparty :yoparty

Jo men som du säkert redan vet så är banan under byggnation, vilket resulterar i att allt inte kan vara färdigt på en gång. För om man kunde smacka upp en bana över en natt så skulle det säkert redan finnas tusentals banor runt om i sverige.
Det är en hel del pengar för att bygga en bana. Sedan en hel del planering.
Men hur som helst man väljer ju själv om man vill vara med eller inte. Tanken är att det ska bli bättre väg till banan men vilket är huvudprioriteten?? Är det vägen upp till en banan som inte är färdig eller en banan som blir färdig och en bra väg lite senare?? Jag själv föredrar nog en bana och lite traslig väg för att ta sig dit än tvärt om.. :7peta

print_screen

Gick med
14 May 2004
Hoj
Bimota SB7EF, GRCMiniMoto, yamaha R6, Yamaha wr 450, suzuki rm 85, aprilia rs 125, aprilia rs 250, kanske någon hoj till...
Hyper skrev:
Jajemän, det var en kul körning i helgen!
TT Festival låter som en suverän idé, med flera dagars körning :tummenupp. Hoppas du orkar dra ihop det hela, en hel del jobb lär det ju bli... Hör av dig (via Hasse, antar jag) när du vet vad du behöver hjälp med.

Jo jag hoppas jag ska kunna ro iland med hela biten. Jag lobbar runt en hel del just nu med att få tag på folk. Mitt ordinarie arbete blir visst lidande :)

Keihin

Står när du faller!
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
Ducati 1098S
print_screen skrev:
Jo jag hoppas jag ska kunna ro iland med hela biten. Jag lobbar runt en hel del just nu med att få tag på folk. Mitt ordinarie arbete blir visst lidande :)

Jättetrevligt, superbra och allting på en gång - MEN det här är INTE en Gotlandstråd. Vare sig det rör sig om raukaur eller TT eller Munkkällaren så ska det inte vara i Duccetråden :mad:

/K

Günther

Guest
Ach so, lungna sig lite Keihin! Den här mit Gotland låter trevlig. Finns det den färja till Gotland från Tyskland eller Polen?

print_screen

Gick med
14 May 2004
Hoj
Keihin skrev:
Jättetrevligt, superbra och allting på en gång - MEN det här är INTE en Gotlandstråd. Vare sig det rör sig om raukaur eller TT eller Munkkällaren så ska det inte vara i Duccetråden :mad:

/K

Nej jag vet det men jag vände mig till er duccatister för jag har möt många trevliga ducceåkare. Vilket gjorde att jag ville informera om läget. Men ska man sura över roligheter så visst, gör det. Även om du kanske inte är intresserad så finns det andra som är.

Keihin

Står när du faller!
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
Ducati 1098S
print_screen skrev:
jag ville informera om läget. Men ska man sura över roligheter så visst, gör det. Även om du kanske inte är intresserad så finns det andra som är.

Ett tipps i all välmening grabben - lär dig skilja på sak och person :tummenupp

/K

Dino Velvet

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Ingen
Lugn, lugn Keihin

Keihin skrev:

/K

Tycker inte det är något fel att skriva om Gotland-ring mm. Tråden är ju ändå 100meter offside för längesedan. Men den är rolig (se antal läsningar). Om vi ska klaga på allt som inte har med trådens ursprungliga fråga/frågor att göra så blir det jobbigt eftersom 99% inte handlar om det. Inga av mina inlägg platsar t ex. Inte dina heller... Jag ser fram emot Print_Sceens inbjudan, även om jag inte är från Storastaden. Jag ser också fram emot din fest med :fyllisar , :tuttar och mera :tuttar efter 2hjul i Gbg. Tror alla Ducceförare i tråden blir bästa vänner och startar "Fellowship of Ducati". Vårt uppdrag blir att kasta alla japanska hojnycklar i Fuji.

print_screen

Gick med
14 May 2004
Hoj
Keihin skrev:
Ett tipps i all välmening grabben - lär dig skilja på sak och person :tummenupp

/K

Det är lugnt!! :pannkyss

emullo

Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Ducati Hypermotard 1100, Honda CBR 1000RR
print_screen skrev:
Nej jag vet det men jag vände mig till er duccatister för jag har möt många trevliga ducceåkare. Vilket gjorde att jag ville informera om läget. Men ska man sura över roligheter så visst, gör det. Även om du kanske inte är intresserad så finns det andra som är.

Jag tycker det är jättebra med informationen och ser fram emot gotland.
Fortsätt så, och som hyper sa, finns det något vi kan hjälpa till men så
hör av dig, så ska vi försöka fixa det.. :tummenupp

Günther

Guest
Staugraft!! Ingen färja aus tyskland!
Aber det går ju att köra Touringen med Multistradan, även om den är prepariert für race... Lite jobbigt med däckslitagen bara...
Finns det möjligheten att byta däck på banan? Utrustning?

Jag ser fram emot att besöka Sverige igen. Hur långt är det från färjan till södertälje?

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Günther skrev:
Staugraft!! Ingen färja aus tyskland!
Aber det går ju att köra Touringen med Multistradan, även om den är prepariert für race... Lite jobbigt med däckslitagen bara...
Finns det möjligheten att byta däck på banan? Utrustning?

Jag ser fram emot att besöka Sverige igen. Hur långt är det från färjan till södertälje?

Jaha.. Jag trodde att Multistrada fungerade utmärkt ÄVEN för touring.. Inte bara att köra på bana.

Men utrustning för däcksbyte borde ju gå att fixa. Annars kan du ju skicka däcken först, köra upp en dag innan så hjälper vi dig att skifta till racedäck innan körningen.

Vi Ducatister ställer så gärna upp. :tummenupp

print_screen

Gick med
14 May 2004
Hoj
Jag har planer på att försöka få dit däckföretag som även ska kunna byta på plats. Men inget är klart ännu..:) Ska få alla mina och era idéer godkända om ca 2 veckor..:)

emullo

Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Ducati Hypermotard 1100, Honda CBR 1000RR
print_screen skrev:
Jag har planer på att försöka få dit däckföretag som även ska kunna byta på plats. Men inget är klart ännu..:) Ska få alla mina och era idéer godkända om ca 2 veckor..:)

Gött. Väntar med spänning på att se vad som komma skall... :tummenupp

Hörrö.. din avatar verkar gå jävligt fort.. :)

print_screen

Gick med
14 May 2004
Hoj
emullo skrev:
Gött. Väntar med spänning på att se vad som komma skall... :tummenupp

Hörrö.. din avatar verkar gå jävligt fort.. :)

Ja avataren är väl ändå inte riktigt lika snabb som jag.. Såg du inte det på ringen i söndags :lol

Björk

Socio #3561
Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Ducati
Dino Velvet skrev:
Tror alla Ducceförare i tråden blir bästa vänner och startar "Fellowship of Ducati". Vårt uppdrag blir att kasta alla japanska hojnycklar i Fuji.

Nu är det lite långt till Fuiji, men jag kan frivilligt anmäla mig att ta hand om alla japanska hojnycklar jag hittar på uppsalaslätten och kasta dem i Fyrisån.
Det brukar finnas en hel drös nycklar vid pumpen, och det är bara 3 meter att kasta dem i ån. Sedan får jag börja kuta antar jag och hojen får jag väl fiska upp dan efter. :)

Deje

Grymmast
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
ingen just nu...
X-Expert skrev:
Nu är det lite långt till Fuiji, men jag kan frivilligt anmäla mig att ta hand om alla japanska hojnycklar jag hittar på uppsalaslätten och kasta dem i Fyrisån.
Det brukar finnas en hel drös nycklar vid pumpen, och det är bara 3 meter att kasta dem i ån. Sedan får jag börja kuta antar jag och hojen får jag väl fiska upp dan efter. :)

Hehehe, hadde jag haft hoj hadde jag lätt plockat upp dej :tummenupp

Barbone

Ny medlem
Gick med
28 May 2004
Hoj
yamaha -06
Jag har tråkigt!
Är det någon som vet vilket forum J.Å
terroriserar nuförtiden????

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha