Keihin skrev:
Det vete fan, då får ni nog skärpa till er lite. Ni behöver åtminstonde lära er lite ödmjukhet
/K
Lugna dig nu.
Utav de som jag träffat på bandagar och tillställningar utanför körning så är de flesta Ducatister ganska ödmjuka av sig. Detta hör ju mångt o mycket ihop med att vi är medvetna om att vi har en hoj som på pappret inte alls skall kunna mäta sig med Japs hojar med likadan kubik.
Att man sen har en del diskussioner på forum skall ju tas med glimten i ögat.. Man är ju inte ute efter att trycka ner någon i skorna.
Nu vet jag inte om du varit i kontakt med de lokala medlemmarna i SDK i ditt område, men jag skulle annars vilja rekommendera att du kommer förbi deras fikaställe någon gång för att lära känna de som anordnar körningar och liknande med andra Ducati ägare i ditt område.
SDK är en klubb som välkomnar alla Ducatister eller Ducati intresserade och brukar oftast ta tillvara på sina medlemmar på ett mycket gott sätt. Eftersom det verkar som du har fått en nagel i ögat gentemot oss, så kan jag inte annat än beklaga detta.
Vad gäller tidigare diskussioner så får man dock vara beredd på att kamratskapen i klubben är hjärtlig, men det kommer en del pikar ibland. Dessa är ju inte personligt menade, utan oftast gjorda i all välmening.
Du hittar
HÄR Info om din närmaste klubbansvarige, om du skulle finna klubben intressant. Region VÄST inom klubben brukar också vara delvis eller helt ansvariga för klubbens medverkan på mässan när den går i Göteborg.
Print_screen
Jo, det var en fin bandag som fixades. Det var riktigt kul att köra på gotland igen. Banan är ju kanonskön, men j*vlar vad halt det var när det var blött.. Man var ju riktigt skitis för att ge sig ut när det började hagla också. Inte sååå kul, men efter upptorkningen så blev det ju riktigt bra.
Du skall veta att det var liiite kallt när vi gav oss av moot färjan på morgonen i måndags. +2 grader och becksvart.. Roligare har man haft. Jag börjar nu tina upp efter körningen iallafall. Väl mött nästa år.