amullo skrev:Cronic - amullo = 1-0
amullo skrev:Cronic - amullo = 1-0
TSRD skrev:Kanske dags att lära sej lite dårå lilla gubben
...annars får vi väl byta namn till mulloklubben
(Man får ju hänga kvar i tråden bara för att bevaka vad amullo lovar i klubbens namn... )
/T
.
Tror nog inte det är någon fara att han lovar för mycket. Jag räknar med att va den som fixar ett TT sen om jag får stöd är det bara possitivt. För det gör ju bara att det blir lite lättare för mig. Så manb kan kanske göra det till en återkommande grej vilket är min målsättningTSRD skrev:Kanske dags att lära sej lite dårå lilla gubben
...annars får vi väl byta namn till mulloklubben
(Man får ju hänga kvar i tråden bara för att bevaka vad amullo lovar i klubbens namn... )
/T
.
emullo skrev:Man jag sköter mig bra va ? Du store övervakare
TSRD skrev:"Passa sej nu lilla homoguppen"... annars övervakar jag mej på dig oxå serru
Se det så här, det är väl bättre att jag övervakar din bror än att han blir LVU:ad
Seriöst dårå, det är skitbra med entusiasm och eldsjälar, och där ligger amullo i topp ... Men i vissa av inläggen i denna tråd har det gjorts utfästelser i "klubbens namn", utfästelser som vi duktiga och rutinerade Tokholmare inser att de inte är giltiga för hela "DucatiStockholm"... Däremot finns det åtskilliga som läser denna tråd (närmare 18'000 hittills) som inte har samma grad av insikt som TokholmsDucatisterna... och de kan därför få för sig att allt som skrivs i "klubbens namn" av "klubbens representanter" är med verkligheten överensstämmande.... vilket inte alltid är fallet. _Därför_ besserwissrade jag mig och påpekade att det kanske vore läge ett inte ge Chronic fler "ledningsmål"...
Men visst, jag är en sorglig wannabe-moderator
Så fatta sej nudå?
/Smart *ss och legitimerad SDK-fanatiker
.
emullo skrev:Men senaste inlägget var väl inte att ta i.
Att det kommer bli possitiv respons från ducatisterna asså.
TSRD skrev:Nej för tusan, possitiva Ducatister finns det gott om ... speciellt i stockholm .
/T
.
TSRD skrev:Nej för tusan, possitiva Ducatister finns det gott om ... speciellt i stockholm .
/T
.
Dino Velvet skrev:V-Gurra for presitent
TSRD skrev:I'm pretty sure you mean "Persistent"
/T
.
TSRD skrev:I'm pretty sure you mean "Persistent"
/T
.
Dino Velvet skrev:Ups, så går det när pekfingervalsen inte hinner med tanken . But I´m sure you ment "I´m pretty sure you ment..."
TSRD skrev:
amullo skrev:I Hear that!
Det är sjukt.. Sitter här med inte ens avställd hoj och längtar redan till nästa år. Det kommer att bli en tung vinter..
Chronic skrev:... de snubbarna skulle förmodligen vända i dörren om de fick se en SDK trafikövning "live"
Chronic skrev:overbala och fördomsfulla förgasaralias, de snubbarna skulle förmodligen vända i dörren om de fick se en SDK trafikövning "live"
Jajemän, det var en kul körning i helgen!print_screen skrev:Ja jag hoppas ni trivdes på Gotland ring. Själv tycker jag det var en helt suverän bandag tillsammans med er ducce åkare. Hoppas på att ni kommer tillbaka nästa år oxå. Jag har förresten börjat planera för en TT Festival på ringen som ska va i mitten av juli. Hoppas ni kommer då med. Det var kul att Hasse på db2:an bjöd med oss trotts att jag bara kör aprilia 250
V-Gurra skrev:Precis lika rädd som jag skulle bli om tjejerna här uppe vände sina hojar bland en massa koner på nån "trafikövning"...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|