Ducati

emullo

Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Ducati Hypermotard 1100, Honda CBR 1000RR
TSRD skrev:
Kanske dags att lära sej lite dårå lilla gubben :rolleyes:
...annars får vi väl byta namn till mulloklubben :7peta

(Man får ju hänga kvar i tråden bara för att bevaka vad amullo lovar i klubbens namn... :tungan )

/T
.

Man jag sköter mig bra va ? Du store övervakare :Bugar :Bugar

Blää :blah

print_screen

Säkerhetskontroll??? Ja Då!!!
Gick med
14 May 2004
Hoj
Bimota SB7EF, GRCMiniMoto, yamaha R6, Yamaha wr 450, suzuki rm 85, aprilia rs 125, aprilia rs 250, kanske någon hoj till...
TSRD skrev:
Kanske dags att lära sej lite dårå lilla gubben :rolleyes:
...annars får vi väl byta namn till mulloklubben :7peta

(Man får ju hänga kvar i tråden bara för att bevaka vad amullo lovar i klubbens namn... :tungan )

/T

.
Tror nog inte det är någon fara att han lovar för mycket. Jag räknar med att va den som fixar ett TT sen om jag får stöd är det bara possitivt. För det gör ju bara att det blir lite lättare för mig. Så manb kan kanske göra det till en återkommande grej vilket är min målsättning:)

TSRD

Forza Italia
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Ducati M900 CR Sp, Ducati Multistrada 1000DS -04
emullo skrev:
Man jag sköter mig bra va ? Du store övervakare :Bugar :Bugar

"Passa sej nu lilla homoguppen"... annars övervakar jag mej på dig oxå serru :rolleyes:

Se det så här, det är väl bättre att jag övervakar din bror än att han blir LVU:ad :hihi

Seriöst dårå, det är skitbra med entusiasm och eldsjälar, och där ligger amullo i topp :Bugar :tummenupp ... Men i vissa av inläggen i denna tråd har det gjorts utfästelser i "klubbens namn", utfästelser som vi duktiga och rutinerade Tokholmare inser att de inte är giltiga för hela "DucatiStockholm"... Däremot finns det åtskilliga som läser denna tråd (närmare 18'000 hittills) som inte har samma grad av insikt som TokholmsDucatisterna... och de kan därför få för sig att allt som skrivs i "klubbens namn" av "klubbens representanter" är med verkligheten överensstämmande.... vilket inte alltid är fallet. _Därför_ besserwissrade jag mig och påpekade att det kanske vore läge ett inte ge Chronic fler "ledningsmål"...

Men visst, jag är en sorglig wannabe-moderator :huvet

Så fatta sej nudå?

/Smart *ss och legitimerad SDK-fanatiker

.

emullo

Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Ducati Hypermotard 1100, Honda CBR 1000RR
TSRD skrev:
"Passa sej nu lilla homoguppen"... annars övervakar jag mej på dig oxå serru :rolleyes:

Se det så här, det är väl bättre att jag övervakar din bror än att han blir LVU:ad :hihi

Seriöst dårå, det är skitbra med entusiasm och eldsjälar, och där ligger amullo i topp :Bugar :tummenupp ... Men i vissa av inläggen i denna tråd har det gjorts utfästelser i "klubbens namn", utfästelser som vi duktiga och rutinerade Tokholmare inser att de inte är giltiga för hela "DucatiStockholm"... Däremot finns det åtskilliga som läser denna tråd (närmare 18'000 hittills) som inte har samma grad av insikt som TokholmsDucatisterna... och de kan därför få för sig att allt som skrivs i "klubbens namn" av "klubbens representanter" är med verkligheten överensstämmande.... vilket inte alltid är fallet. _Därför_ besserwissrade jag mig och påpekade att det kanske vore läge ett inte ge Chronic fler "ledningsmål"...

Men visst, jag är en sorglig wannabe-moderator :huvet

Så fatta sej nudå?

/Smart *ss och legitimerad SDK-fanatiker

.

De e lungt Tobbe, jag fattar sej, o tycker du gör ett bra jobb :tummenupp

Men senaste inlägget var väl inte att ta i.
Att det kommer bli positiv respons från ducatisterna asså.

:pannkyss

TSRD

Forza Italia
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Ducati M900 CR Sp, Ducati Multistrada 1000DS -04
emullo skrev:
Men senaste inlägget var väl inte att ta i.
Att det kommer bli possitiv respons från ducatisterna asså.

Nej för tusan, possitiva Ducatister finns det gott om :crash ... speciellt i stockholm :D .

/T

.

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
TSRD skrev:
Nej för tusan, possitiva Ducatister finns det gott om :crash ... speciellt i stockholm :D .

/T

.

I Hear that! :Bugar :tummenupp :arsele :pannkyss

Det är sjukt.. Sitter här med inte ens avställd hoj och längtar redan till nästa år. Det kommer att bli en tung vinter.. :4skrika

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Hehe, märkliga vändningar denna tråd har tagit, jag ville iaf klargöra att jag är på "er" sida som medlem i SDK och brukare/ägare av italienska motorcyklar, om nu någon trodde ngn annat.

Sen är jag imponerad över vissa personers tålamod med overbala och fördomsfulla V-Gurror & förgasaralias, de snubbarna skulle förmodligen vända i dörren om de fick se en SDK trafikövning "live" :rolleyes: :hihi

print_screen

Säkerhetskontroll??? Ja Då!!!
Gick med
14 May 2004
Hoj
Bimota SB7EF, GRCMiniMoto, yamaha R6, Yamaha wr 450, suzuki rm 85, aprilia rs 125, aprilia rs 250, kanske någon hoj till...
amullo skrev:
I Hear that! :Bugar :tummenupp :arsele :pannkyss

Det är sjukt.. Sitter här med inte ens avställd hoj och längtar redan till nästa år. Det kommer att bli en tung vinter.. :4skrika

Det är förjäkligt rent ut.. Men jag har liksom inte gett upp ännu.. Ska ut till gotland ring på lördag o köra. Sen blir det nog helgen efter. Sen får man gå över och köra bil på banan till inte det heller går..:( Jag vet iaf att jag kommer att köra bana en bit in i noveber om inte det blir snö. Så ännu är det några veckor kvar på säsongen för min del:)

V-Gurra

Vart tog kärleken vägen?
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Yamaha V-MAX såklart!
Chronic skrev:
... de snubbarna skulle förmodligen vända i dörren om de fick se en SDK trafikövning "live" :rolleyes: :hihi

Precis lika rädd som jag skulle bli om tjejerna här uppe vände sina hojar bland en massa koner på nån "trafikövning"...

Keihin

Står när du faller!
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
Ducati 1098S
Chronic skrev:
overbala och fördomsfulla förgasaralias, de snubbarna skulle förmodligen vända i dörren om de fick se en SDK trafikövning "live" :rolleyes: :hihi

Hörru Kronikern, du känner inte mig alls. Hur kan du då uttala om var och varför jag skulle vända eller inte :confused: Sen är det väl svårt att vara verbal i text :va

/K

Hyper

SDK #2174
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
1078RS Pierobon
print_screen skrev:
Ja jag hoppas ni trivdes på Gotland ring. Själv tycker jag det var en helt suverän bandag tillsammans med er ducce åkare. Hoppas på att ni kommer tillbaka nästa år oxå. Jag har förresten börjat planera för en TT Festival på ringen som ska va i mitten av juli. Hoppas ni kommer då med. Det var kul att Hasse på db2:an bjöd med oss trotts att jag bara kör aprilia 250 :)
Jajemän, det var en kul körning i helgen!
TT Festival låter som en suverän idé, med flera dagars körning :tummenupp. Hoppas du orkar dra ihop det hela, en hel del jobb lär det ju bli... Hör av dig (via Hasse, antar jag) när du vet vad du behöver hjälp med.

TomTom

i bollen...
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Ducati 996SPS
Ja, angående Gotland så är jag en surgubbe!!
Fan, hur ska man ta det på allvar att åka genom ett kalktag i 1,5 km o sen komma till en slinga mitt i skogen??? Visst nu verkar det ju finnas både avåkningszoner o depå-område....så heja på banbyggarna... :yoparty :yoparty

TomTom

i bollen...
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Ducati 996SPS
V-Gurra skrev:
Precis lika rädd som jag skulle bli om tjejerna här uppe vände sina hojar bland en massa koner på nån "trafikövning"...

Ok, du får välja vilken färg det är på flaggen som far upp i mumin din =)

gul
svartvit
röd

=))))

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati