TSRD
Forza Italia
Keihin skrev:Och din hoj ser ut som aluminiufolie
Aluminiumfolie är lätt ... 160 kg torrvikt närmare bestämt
Vad är det för kilopris på torsken
/T
.
Keihin skrev:Och din hoj ser ut som aluminiufolie
TSRD skrev:Aluminiumfolie är lätt ... 160 kg torrvikt närmare bestämt
Vad är det för kilopris på torsken
/T
.
V-Gurra skrev:160 kilo?
Hur många hästar har den då?
Vad gör den 0-100 på?
TSRD skrev:Aluminiumfolie är lätt ... 160 kg torrvikt närmare bestämt
Vad är det för kilopris på torsken
/T
.
Keihin skrev:...Du är välkommen till Gbg när som helst att plocka lite makrill, vi tar emot med varma servetter...
Svane skrev:
Förklara för en skåning vad "ta emot med varma servetter betyder"...
TSRD skrev:Ptja, visserligen enbart av akademiskt intresse, men jag har väl förmodligen typ lite drygt 80 hk på bakhjulet, 0-100 har jag ingen aning om... Jag behöver vare sig mer hästar eller acc för att ha kul i Roslagen eller på någon bana. Den låga vikten är dock väldigt kul, både i Roslagen och på bana... Fast ska jag banta hojen så mycket mera börjar det kosta för mycket pengar... Därför har jag bestämt mig för att försöka banta själv .
Hojen ligger i nuläget på 175 kg fulltankad och klar, det är typ 20-25 kg mindre än orginalmonstret .
/T
.
V-Gurra skrev:Annars så kan man ju se till å skaffa en riktig hoj med mer pulver som orkar knuffa iväg hojen snabbt med ens korpulenta lekamen på.
Kan bli både billigare å roligare än å banta... Lättare framförallt.
TSRD skrev:Hmm, kaxigt att ge sig in i en diskussion om "riktiga hojar" i en "Ducati-tråd"... när man själv äger en Vmax . Den lobben är så lätt upplagd att det inte ens är spännande att försöka smascha
/T
.
V-Gurra skrev:Fast det är klart, du kanske är kungen av Sveavägen eller va det heter å kör skiten ur alla där nere...
Åsså kommer jag å kaxar mig.
Bäst man passar sig alltså.
Din Monster ser ju fräck ut, men funkar den å använda till nåt annat än depåmoppe?
TSRD skrev:Hmm, kaxigt att ge sig in i en diskussion om "riktiga hojar" i en "Ducati-tråd"... när man själv äger en Vmax . Den lobben är så lätt upplagd att det inte ens är spännande att försöka smascha
/T
.
V-Gurra skrev:Du vågar inte alltså?
Det är ju bara att inse att du blir frånåkt av mig any day!
Visst, jag kanske inte kör en "riktig" Ducati. Men vem f-n har inte dragit ifrån en å annan Ducce?
Fast det är klart, du kanske är kungen av Sveavägen eller va det heter å kör skiten ur alla där nere...
Åsså kommer jag å kaxar mig.
Bäst man passar sig alltså.
Din Monster ser ju fräck ut, men funkar den å använda till nåt annat än depåmoppe?
TSRD skrev:Mitt Monster är byggt för bana och Roslagen, och där passar det utmärkt.
/T
.
amullo skrev:Det är därför du skall byta till Hyper va? Eller?
Keihin skrev:Kanske en pantad fråga men vad är Hyper för något
TSRD skrev:.. gasa som f-n på rakan...
/T
.
V-Gurra skrev:Vilket snällt och ödmjukt svar i övrigt!
Du är inte från stockholm egentligen va?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |