TSRD
Forza Italia
Keihin skrev:Och din hoj ser ut som aluminiufolie
Aluminiumfolie är lätt ... 160 kg torrvikt närmare bestämt
Vad är det för kilopris på torsken
/T
.
Keihin skrev:Och din hoj ser ut som aluminiufolie
TSRD skrev:Aluminiumfolie är lätt ... 160 kg torrvikt närmare bestämt
Vad är det för kilopris på torsken
/T
.
V-Gurra skrev:160 kilo?
Hur många hästar har den då?
Vad gör den 0-100 på?
TSRD skrev:Aluminiumfolie är lätt ... 160 kg torrvikt närmare bestämt
Vad är det för kilopris på torsken
/T
.
Keihin skrev:...Du är välkommen till Gbg när som helst att plocka lite makrill, vi tar emot med varma servetter...
Svane skrev:
Förklara för en skåning vad "ta emot med varma servetter betyder"...
TSRD skrev:Ptja, visserligen enbart av akademiskt intresse, men jag har väl förmodligen typ lite drygt 80 hk på bakhjulet, 0-100 har jag ingen aning om... Jag behöver vare sig mer hästar eller acc för att ha kul i Roslagen eller på någon bana. Den låga vikten är dock väldigt kul, både i Roslagen och på bana... Fast ska jag banta hojen så mycket mera börjar det kosta för mycket pengar... Därför har jag bestämt mig för att försöka banta själv .
Hojen ligger i nuläget på 175 kg fulltankad och klar, det är typ 20-25 kg mindre än orginalmonstret .
/T
.
V-Gurra skrev:Annars så kan man ju se till å skaffa en riktig hoj med mer pulver som orkar knuffa iväg hojen snabbt med ens korpulenta lekamen på.
Kan bli både billigare å roligare än å banta... Lättare framförallt.
TSRD skrev:Hmm, kaxigt att ge sig in i en diskussion om "riktiga hojar" i en "Ducati-tråd"... när man själv äger en Vmax . Den lobben är så lätt upplagd att det inte ens är spännande att försöka smascha
/T
.
V-Gurra skrev:Fast det är klart, du kanske är kungen av Sveavägen eller va det heter å kör skiten ur alla där nere...
Åsså kommer jag å kaxar mig.
Bäst man passar sig alltså.
Din Monster ser ju fräck ut, men funkar den å använda till nåt annat än depåmoppe?
TSRD skrev:Hmm, kaxigt att ge sig in i en diskussion om "riktiga hojar" i en "Ducati-tråd"... när man själv äger en Vmax . Den lobben är så lätt upplagd att det inte ens är spännande att försöka smascha
/T
.
V-Gurra skrev:Du vågar inte alltså?
Det är ju bara att inse att du blir frånåkt av mig any day!
Visst, jag kanske inte kör en "riktig" Ducati. Men vem f-n har inte dragit ifrån en å annan Ducce?
Fast det är klart, du kanske är kungen av Sveavägen eller va det heter å kör skiten ur alla där nere...
Åsså kommer jag å kaxar mig.
Bäst man passar sig alltså.
Din Monster ser ju fräck ut, men funkar den å använda till nåt annat än depåmoppe?
TSRD skrev:Mitt Monster är byggt för bana och Roslagen, och där passar det utmärkt.
/T
.
amullo skrev:Det är därför du skall byta till Hyper va? Eller?
Keihin skrev:Kanske en pantad fråga men vad är Hyper för något
TSRD skrev:.. gasa som f-n på rakan...
/T
.
V-Gurra skrev:Vilket snällt och ödmjukt svar i övrigt!
Du är inte från stockholm egentligen va?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |