Warburton skrev:Hoppsan. Hade du helförsäkring?
Jorå, som tur är så HADE jag helförs.
Kan vara bra å ha(uppenbarligen)...
Warburton skrev:Hoppsan. Hade du helförsäkring?
Keihin skrev:Jag ser verkligen fram emot att se hur de ser ut på bana och frågan framför allt måste ju vara var de gör av knähundarna under passen
/K
amullo skrev:O hundarna får inte följa med..
-dB_mike skrev:varför inte, det är ju bara att binda kopplet i ena blinkerssprötet bak
du kan ju koppla loss den när ni kommer fram o skall köra lite fortare.
emullo skrev:Fan V-Gurra. du e för söt asså.. puss.
V-Gurra skrev:Emullo, som den fjolla du är så förstår jag att du är ute efter å tigga om en tur på bönpallen på en riktig hoj. Kan arrangeras vid tillfälle.
Puss
/VG
Keihin skrev:Get a room
/K
V-Gurra skrev:Emullo, som den fjolla du är så förstår jag att du är ute efter å tigga om en tur på bönpallen på en riktig hoj. Kan arrangeras vid tillfälle.
Puss
/VG
Keihin skrev:Si där jag! Östermalmskärringsektionen av Ducceklubben förnekar sig inte - först dränker de sig i parrfym (se ovan) och sen går de ut med sina små knähundar
/K
Affe skrev:Nu är man i 7:e himlen provkörde en ny hoj i helgen! Dock inte Ducce, men närbesläktad (?) nämligen Bimotha. Det kanske är dags att byta hoj nu, har haft den nuvarande sedan den var ny. Dock tyckte jag den var något svampig i fjädrigen jämfört m Yamman. Vad är det för fjädringskomponenter på en Bimotha egentligen?
/Affe
Bimota skrev:Vilken Bimota pratar du om?
Fjädring på en Bimota är i regel Paioli eller Öhlins.
/José
Affe skrev:KB3 tror jag den hette. Tror det var med Aprilia-motor
Affe skrev:Nu är man i 7:e himlen provkörde en ny hoj i helgen! Dock inte Ducce, men närbesläktad (?) nämligen Bimotha. Det kanske är dags att byta hoj nu, har haft den nuvarande sedan den var ny. Dock tyckte jag den var något svampig i fjädrigen jämfört m Yamman. Vad är det för fjädringskomponenter på en Bimotha egentligen?
/Affe
Chronic skrev:Svampig jämfört med din -83 midnight special ? "Ryyyyyyyssss"
PeGe skrev:Jag testade offroadegenskaperna lite lätt och de funkade inte tillfredsställande om man säger så...
Dino Velvet skrev:V-Gurra är tuffast på SH.
Dino Velvet skrev:V-Gurra är tuffast på SH.
amullo skrev:Visst.. Man har ju sett på TV att sånadär farliga kuuuståååmåkare med jeans eller skinnväst är riktigt tuffa killar.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|