Keihin skrev:
Och sen talar du om en adress och om en firma igen.. *suck* tydligen så är det inte bara norrlänningar som är tröga.
Det här är ju personangrepp, vad anser moderatorn om sådant?
DucatiStockholm är ett FÖRETAG.
Sveavägen är EN GATA.
Vafan menar du? Du har ju skrivit i din signatur att du är medlem i Ducati Stockholm. Att Sveavägen är en gata kan diskuteras då den heter Svea"vägen".
Men vi syns väll nästa sommar på bankörningarna.. Så får du se hur mycket posör jag är.
Märk väl. Jag säger inte att jag är snabbast.. Men jag är F*n inte långsam heller.
Anytime dude, anytime. Har kört en del streetracing så det kan bli kul!
/K
Jag tror nog att du missuppfattat detta.
Så låt mig klargöra det hela.
Trög norrlänning
Lär tidigare i tråden med V-Gurra´s kommentarer och mina, samt andra kommentarer. En seglivad uppfattning som är helt fel är att norrlännigar är tröga. Detta var alltså en kommentar som skulle ses medglimten i ögat. Alltså inte ett personagrepp på något sätt. Jag har dock flera gånger påpekat att DucatiStockholm är en FIRMA och att inte alla Ducatiägare hänger efter Sveavägen.
DucatiStockholm
Vissa uppfattar medlemmar i Svenska Ducati Klubben som bor i Stockholmsregionen som en egen subkult och dessa har tidigare i tråden fått samlingsnamnet medlemmar i DucatiStockholm. Om jag inte mins fel har även du gjort denna generalliseringen. Här kan jag förvisso ha fel.
Keihin skrev:
Småglin? Brudar, Glenn, brudar! Varför har du Ducati då, inte för att impa alltså
Nä visst... Jag säger bara Sveavägen och Ducati Stockholm...
Bankörning
Visst. Anytime, anywhere.
MEN, eftersom du menar att ett 200 dääck är bättre än ett 180 så vill jag bara påpeka att SAMTLIGA snabba förare som åker Ducati hypersport föredrar 180 däcket framför 190 eller 200 däcket pga. dess snabbare svängegenskaper i förhållande till de bredare sulorna.
Du är givetvis välkommen till någon av klubbens bankörningar under nästa sommar om du väljer att bli medlem i klubben. Medlemaskap i SVENSKA Ducati Klubben kostar 200:-/år och bankörningarna brukar kosta runt 300-500Kr för en heldag, med ca. 8-10pass på 15min per pass
Om du uppfattar mina kommentarer som personangrepp så får jag be om ursäkt för det. Dock så har denna typ av kommentarer förekommit både MOT mig och andra i tråden tidigare utan att man tagit illa upp.