Ducati

V-Gurra

Vart tog kärleken vägen?
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Yamaha V-MAX såklart!
Dino Velvet skrev:
Trevligt. Då ses vi i snabbast/race-gruppen nästa klubbkörning (om du får vara med där :rolleyes: ). Din hoj blir lätt att känna igen eftersom den förmodligen står bra utan stöd med ett 200-bakdäck :rofl .

Vad är det för klubb ni snackar om hela tiden?
Efter Amullos klubbsvammel tidigare så antar jag att det har något att göra med Ducati Stockholm?
Vad krävs för att bli medlem och få vara med och piska skiter ur er på banan?
När är det dags för nästa körning?

/VG

V-Gurra

Vart tog kärleken vägen?
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Yamaha V-MAX såklart!
Bj.O.rn skrev:
Svamla inte så mycket, själva motor är identisk.. bara luftburk å avgasystem skiljer..

Fast varför förresten, jag kör ifrån er allahopa med min gamla 916.. :D

/B

Hörrudu grabben,
Du glömde bort att det finns en snabb kille till här!
Ska jag tolka ovanstående som en utmaning? Eller tänkte du bli kyckling igen och fega ur?
:7peta

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
V-Gurra skrev:
Hörrudu grabben,
Du glömde bort att det finns en snabb kille till här!
Ska jag tolka ovanstående som en utmaning? Eller tänkte du bli kyckling igen och fega ur?
:7peta

Hehe, baxa du runt ditt bojsänke på Sviestad på 55-tider eller på Gelleråsen på 1:11 först så kan vi ta utmaningen sen..

/B

Keihin

Står när du faller!
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
Ducati 1098S
Dino Velvet skrev:
Trevligt. Då ses vi i snabbast/race-gruppen nästa klubbkörning (om du får vara med där :rolleyes: ). Din hoj blir lätt att känna igen eftersom den förmodligen står bra utan stöd med ett 200-bakdäck :rofl .

Bara för att däcket är brett behöver det inte vara platt, OK Dildo Melker?! Vi ses!

/K

Keihin

Står när du faller!
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
Ducati 1098S
Barbone skrev:
Keihin vad har du för försäkringsbolag??
Vill bara veta om det blir vi i snabbast/försäkrad-grupp
som får nöjet att förnedra dig nästa sommar

Blir väl snabbast/försäkrad för mig oxå.

Jaså, det är förnedring ni sysslar med på bankörningarna. Vilket försäkringsbolag har du? Jag tänkte meddela ditt bolag om det här förnedringsmomentet, vad tror du de tycker om det KÖTTHUVVE?! F ö får vi väl se vem som är snabbast, det brukar inte vara de med störst trut. Det borde alltså innebära att du ligger risigt till, sucker!

/K

Dino Velvet

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Ingen
Tuff grabb...

Keihin skrev:
Bara för att däcket är brett behöver det inte vara platt, OK Dildo Melker?! Vi ses!

/K

Bra! Glöm inte ta med halsduk. Det kommer att bli drag... :squid . Får man köra 916 när man är 85:a :confused: Det är väl ingen Mito med Ducce-dekaler du köpt :lol :va Din enda chans är regn. Det borde ni Göteborgare vara vana vid :rolleyes: Dina däck är förmodligen platta eftersom du ligger lika mycket i kurvorna som en segelbåt i stiltje :rofl Nä, allvarligt talat. Man ska inte tävla på klubbkörningarna (EMullo :tummenupp )...

Barbone

Ny medlem
Gick med
28 May 2004
Hoj
yamaha -06
Självklart ska det inte tävlas på klubbkörningarna
men "någon" har ett attitydsproblem
och kommer nog få en ahaupplevelse
när han kliver ut ur hörnskåpet och in i verkligheten. :wiggle

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
no more :(
Rätta mig om jag har fel men just ducati brukar väl vara redigt bra bågar att köra när det svänger?

TSRD

Forza Italia
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Ducati M900 CR Sp, Ducati Multistrada 1000DS -04
Keihin skrev:
Blir väl snabbast/försäkrad för mig oxå.
Jaså, det är förnedring ni sysslar med på bankörningarna. Vilket försäkringsbolag har du? Jag tänkte meddela ditt bolag om det här förnedringsmomentet, vad tror du de tycker om det KÖTTHUVVE?! F ö får vi väl se vem som är snabbast, det brukar inte vara de med störst trut. Det borde alltså innebära att du ligger risigt till, sucker!

Men snälla rara söta omogna pojkslyngel... t.o.m V-Gurra är mer nyanserad än vad du är :( . Du är så långt ute och cyklar i den här tråden att det inte är roligt längre :näsblod . Du kommer säkert med någon dräpande replik även på detta inlägg, men jag couldn't care less...

Till övriga "kombattanter" så önskar jag er lycka till, så syns vi i någon annan tråd :tummenupp .

/T

.

Keihin

Står när du faller!
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
Ducati 1098S
TSRD skrev:
Men snälla rara söta omogna pojkslyngel... t.o.m V-Gurra är mer nyanserad än vad du är :( . Du är så långt ute och cyklar i den här tråden att det inte är roligt längre :näsblod . Du kommer säkert med någon dräpande replik även på detta inlägg, men jag couldn't care less...

/T

Vaddå "pojkslyngel" :va I övrigt håller jag inte med dig.

/K

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Köra, inte snacka

Som alla säkert märkt så har inte jag, emullo eller hyper varit med under diskussionerna som skett de senaste dagarna..

Gotlandring funkar finfint när det är 8+grader och halvmulet med skurar då och då.. Förbannat roligt, men lite småsladdrigt eftersom däcken aldrig blev mer än ljummen.

Nu blir det nog till att ställa av. Imorse var det 3+grader på väg till färjan.. Det är liiite kallt med sommarhandskarna då. För att inte tala om att motorn kom upp i 60 grader...

Ni får diskutera vem som är snabbast så länge ni vill..

Men faktum är ju att man visar knappast hur duktig man är på att åka genom att käftas på nätet. Vi ses nästa sommar för den som är intresserad. Alla Ducce ägare är ju givetvis välkomna till klubbensbanåkningar.

Keihin dyker väll upp på någon av klubbens körningar, antar jag? Med sitt 200 däck, för att visa att han har mer grepp än alla andra som är dumma nog att köra på 180 ibak? Om du gör det så lovar jag att betala din avgift bara för att få se dig på banan.

Kommer V-gurra till vår Midlandadag nästa sommar skall jag se till att han får dispens, så vi får se hur snabb hans V-min egentligen är. Även här betalar jag avgiften för att få se hur bra väghålllningen blir.

Fair enough??

Ha en god vinter allihopa.
//amullo
trött, frusen och bankörd

Last edited:

LeChef

Jag kan slå riktig Bearnaise!
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
Monster fully dressed!!!!!
Du Anders....

Jag funderar på en sak, detta lockande erbjudande om gratis banåka om man har 200 sula bak gäller det för mig osså!? :pannkyss
Om så så kommer ett införskaffas illa kvickt :D

Men v-max e lite overkill då betalar jag gärna.... :lol

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
LeChef skrev:
Jag funderar på en sak, detta lockande erbjudande om gratis banåka om man har 200 sula bak gäller det för mig osså!? :pannkyss
Om så så kommer ett införskaffas illa kvickt :D

Men v-max e lite overkill då betalar jag gärna.... :lol

Nix. Erbjudandet gäller enbart Kehin och V-gurra. They have earned it.

Vad gäller din hoj, så pyser man ju ifrån den på trean.. så det är ju ingen match! :D :tummenupp
Men.. Det var ju inte direkt oväntat att du skulle nappa på en 200 slua, din lilla posör! :D :tummenupp :) :hihi
Nääää´rå. Jag skämtar bara.. :näsblod

emullo

Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Ducati Hypermotard 1100, Honda CBR 1000RR
Superlight skrev:
Tråden är :död Äntligen!

/Mackan

Nej då..

Oj vad Ni har käftat på här. :pannkyss

Gotland var kul, även fast det började hagla vid 10 tiden, :( .
Men sen sken det upp, blev strax under 10 grader och vi kunde köra på
ganska friskt ändå. :tummenupp

Gotlandsbor med sporthojar som kört ca 1000 varv på banan i sommar är inte lätta att hänga på, men mycket bra att ligga efter o kolla spårval. :)

Superlight

SDK #2003 & BoTT #41
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Ducati 1050® by Hypertrick
emullo skrev:
Nej då..

Gotlandsbor med sporthojar som kört ca 1000 varv på banan i sommar är inte lätta att hänga på, men mycket bra att ligga efter o kolla spårval. :)

Bortförklaringar :7peta Inga förfrysningsskador? Synd att man missade körningen, men hade storfrämmande av ett gäng gamla hojpolare i helgen :banana :fyllisar :yoparty

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
emullo skrev:
Nej då..

Oj vad Ni har käftat på här. :pannkyss

Mm, när jag var där i Juli o gasade så var där en drös Gutar, som mycket riktigt nött tusentals varv med en minst sagt varierande vagnpark. Fort som FAN gick det. När någon vurpade tog de rörbussen ut på banan, lyfte in killen och körde till Lasarettet. Ljusår ifrån det vanliga med ambulanser, flaggvakter och Wienerbröd. Billigare och bättre?

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring