Nysse skrev:Ähh....inget skit om dig i den här tråden.
Här snackas det bara skit om Ducce!
///
Men han hade en poäng eller hur
Nysse skrev:Ähh....inget skit om dig i den här tråden.
Här snackas det bara skit om Ducce!
///
Santo skrev:...hmm, du verkar inte kunna förstå att man inte kan dra alla över samma kant o slänga ur sig en massa grodor. Jag tar åt mig av sådana idiotkommentarer!
Det låter som om du haft en Ducce när du säger att skiten inte fungerar... slit dig från din synvinkel på saken o försök se det så här: det kanske är skit bakom spakarna som gör att skiten inte funkar och då är det ju inte oss italienare som är helt talanglösa pastaätare det e fel på!!
Slangan skrev:Lugn å fin santo!! Det sista jag skrev i mitt inlägg va första klassens ironi
som en del av mitt svar/kommentar på ultramarines sandlådeinlägg.
italien har berikat världen med sin passion för allt från mekanik till mat osv,osv,osv. Skulle inte förvåna mig mycket om de som klankar på italien som hojbyggare drar på sig ett dainese eller alpinestars innan de rullar ut på jappsen eller vad nu för ickeitalienskt de åker på
Ducce har sina nackdelar(å fördelar) som alla andra hojar.
Har åkt svenskt,italienskt,österrikiskt å japanskt.Har haft lika mkt eller lite problem var än hojarna varit ifrån för land.Ducati har en distinkt karaktär vilket många jappsare(har två jappsare själv justnu!)saknar.
Forza bajen!!!!!!!!!
Som sagt, poserhojar.hymac skrev:den här tråden börjar ta sig med mest inlägg när jag bodde i Paris körde jag en s4 precis som frassarna full fart i jeans, dunjacka, jympadojjor och en cigg i mungipan antingen är det jävligt coolt och något som japsgrapparna inte skulle våga eller visar det att man är jävligt dum men brudarna i Paris gillade de som faan
Jaja, jag menade bara att Ducati är bra inne i stan, om det handlar om att ragga fjortisar och sånt. Inne i Paris är det alltid rimligt nära till en verkstad också - vilket måste anses vara en nödvändighet i sammanhanget.hymac skrev:poser ? om livet går ut på att ha kul så är jag gärna en poser för nog var det kul i Paris alltid
Ja, ett perfekt samtalsämne till kaffet. På Kaféet.Bj.O.rn skrev:Hähä.. Du är skön du Bongo.. En 916 är ju den perfekta citybiken
/B
Nysse skrev:Jag är så trött på Ducati å tjejer, men man kan inte leva utan dom.
Dom för ett väldigt liv, har en egen vilja, ska vårdas med omsorg, kostar pengar, Har två ehh... och snygga former.
....å blir ju bara vackrare med åren.
Så varför vill man en Ducati eller tjej?
Hightuned skrev:Hahaha. det va den bästa liknelse jag hör på länge!, med det måste ju också betyda att man är homo om man inte har en Ducati?
ducatirider skrev::11 sidor smutskastning har övertalat mig. Ducati är den sämsta, slöaste och fulaste hojen i världen. Jag ska skänka bort den och köpa en Japansk sporthoj. Dom är bättre på allt. Tack www.sporthoj.com och denna utmärkta tråden för att ni finns och leder vilsna själar som mig till rätt stig igen. Nu såhär i efterhand förstår jag inte hur jag kunde köpa en Ducce. Jag skulle ju köpt en GSX, ZX, CBR eller R hoj. Hur kunde jag vara så dum?
El Presidente skrev:Finns 1 (EN!) stor nackdel med Ducati, och den stavas S-D-K!
Maken till mera inskränkta, intoleranta samt märkesfanatiker i den föreningen för inbördes beundran har då världen ALDRIG skådat!!!
:kocko
El Presidente skrev:Finns 1 (EN!) stor nackdel med Ducati, och den stavas S-D-K!
Maken till mera inskränkta, intoleranta samt märkesfanatiker i den föreningen för inbördes beundran har då världen ALDRIG skådat!!!
:kocko
Annars är ju 748/916/996 fina att titta på(lite jobbiga att framföra på vanlig väg i laglig hastighet men men...)
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|