El Presidente skrev:
Finns 1 (EN!) stor nackdel med Ducati, och den stavas S-D-K!
Maken till mera inskränkta, intoleranta samt märkesfanatiker i den föreningen för inbördes beundran har då världen ALDRIG skådat!!!
:kocko
Annars är ju 748/916/996 fina att titta på(lite jobbiga att framföra på vanlig väg i laglig hastighet men men...)
Är lite inne på din linje.Ska dra varför.
Polarn hade bokat in sig på banmöte på knudstorb med sin 916.Själv åkte jag för tillfället en mille med factory paket på.Väldigt hotfull tydligen.
Ringde en snubbe i sdk å kollade om jag fick åka på banan med dom.Tyckte att va fan åker man italienskt så brukar man ju kunna samsas.I bilsvängen är det inte ovanligt med all-italian banmöten.
Och snubben sa att finns det plats så är det lugnt.Kul att se å höra annat italienskt sa han och vi åkte ner.Väl därnere snackar jag med ansvarig på plats å fick höra att det va helt kört.Ducati only å argument som att vi måste va konsekventa annars blir det ingen ordning på någonting blablabla.....
Senare ser jag cagiva offroadcyklar på banan å påpekar ju detta men får till svar att den har ju ducatimotor å ingen rotax som du har.Blev trött å slangade ut från området i vredesmod.
Sen dess är jag med lite putt på sdk.Dock antagligen helt i onödan pga ett
rövägg i den annars kanske fina korgen.
Vägrar dock fortfarande att sälla mig till ducatihatarskaran.
Hellre grappa än sake!!!!!!