Ducatismutskastartråd

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Goodstuff skrev:
Är alla Ducceägare humorbefriade? :va
Ducati är en slags religion, man köper en Ducce och går med i S-Dinglande-K*kar sen är man med i sekten, på nätterna offrar dom Japanska tvitaktare på brinnande bål till Pastaguden, allt i hopp om att slippa helrenovera liket ännu en gång.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Blondie skrev:
Camillo hade en 996förut den fick allt gå eller e du snabbare än honom?
Men för att vinna krävdes en radfyra. Eller hur?

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Sammanfattning ver 2.0

Sammafattningsvis kan man, så här långt, endast kosntatera att Ducati är gay.

Vill återigen påpeka att detta är en tråd för SMUTSKASTNING. Mycket OT för närvarande.

RG500-Johannes

Telefonstolpe vs Johannes 1-0
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki RG500 "Aim and squirt" + Aprilia SXV550 "Slide and burn"
Är det ingen annan som reagerat på den total skitfula kuts som sitter på 749/999? Som slutar halvvägs och så sticker ljuddämparen ut... :3freak

Men som tur är så finns det ju Termignonidämpare som har en kolfiberburk med en plåtburk inuti... hurra.

Ungefär som de slip-on för vanliga radfyror som har en Y-delning och två mindre dämpare. Allt för att likna 2T GP. Suck.

Ducati rider på en imagevåg inte helt olikt HD's. Ducatis är säkert bra hojar, men det finns en uppsjö av idioter som köper dem för imagen. Titta bara på Ducatis reklam, de har muppar som sitter i "finkläder" á la kostym & chinos o skit. Kom igen nu.

/J

Nysse

Trött på spam
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Skrutten II(såld..tyvärr)
Bingo skrev:
Sammafattningsvis kan man, så här långt, endast kosntatera att Ducati är gay.

Är det därför som du har så mycket att tillägga/kunnande i frågan?! :hihi

Börjar likna lite fobi....men håller självklart med dig. :rolleyes:

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Ducati = slött skit som dessutom är dyrt. Klart man måste ha en klan för inbördes beundran, ingen annan tycker man är klok...

Nysse

Trött på spam
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Bj.O.rn skrev:
Bingo tyckte det fanns en del att göra på detta området.. Här kan ni häckla å kasta skit hur mycket ni vill, jag kommer att bemöta med sakliga argument, så gott det nu går..

/B

Kasta mer skit på Ducati....inte på dom som har turen att äga/köra Ducce. Kom med mer sakliga argument, så gott det nu går..

Jag är inte övertygad om att det dyrt och slött......... :fatta!

pageer

-
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
Ducati 750 ss -97, Honda GL1000 -79
RG500-Johannes skrev:
Ducati rider på en imagevåg inte helt olikt HD's. Ducatis är säkert bra hojar, men det finns en uppsjö av idioter som köper dem för imagen. Titta bara på Ducatis reklam, de har muppar som sitter i "finkläder" á la kostym & chinos o skit. Kom igen nu.

/J

Känns det inte som om allt redan är sagt nu? När man börjar racka ner på dom som äger en Ducati så börjar den här tråden helt plötsligt inte bli vidare rolig längre. SKÄRP DIG FÖR F*N! :6surkart

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Det verkar inte som ngn har något specifikt att klaga på direkt, finns ju inget klokt att bemöta..

Skum tråd överhuvudet taget :arsele

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Chronic skrev:
Det verkar inte som ngn har något specifikt att klaga på direkt, finns ju inget klokt att bemöta..

Skum tråd överhuvudet taget :arsele
Okej, nog dags att döda den.

Poängen med tråden var att BjOrn skulle bemöta osakliga påhopp med saklighet. Det är en skämttråd. Ducati gör naturligtvis riktigt fina och sportiga bågar och de flesta av oss hade gärna haft en. Personligen tycker jag att 999:an ser helt fantastisk ut ur viss vinklar. Snyggare än 916, vilket jag råkade nämna för 916-talibanen BjOrn vilket ledde till en liten ordväxling vilken senare blev till denna tråd... Peace :banana

Det viktiga är fö inte vad man har utan vad man gör med det man har.

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
pageer skrev:
Känns det inte som om allt redan är sagt nu? När man börjar racka ner på dom som äger en Ducati så börjar den här tråden helt plötsligt inte bli vidare rolig längre. SKÄRP DIG FÖR F*N! :6surkart

:rofl Ni hade ju humor! Jag tog visst fel för det där var otroligt roligt. :tummenupp

Nysse

Trött på spam
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Bingo skrev:
Okej, nog dags att döda den.

Poängen med tråden var att BjOrn skulle bemöta osakliga påhopp med saklighet. Det är en skämttråd. Ducati gör naturligtvis riktigt fina och sportiga bågar och de flesta av oss hade gärna haft en. Personligen tycker jag att 999:an ser helt fantastisk ut ur viss vinklar. Snyggare än 916, vilket jag råkade nämna för bjorn och vilket föranledde denna tråd. Peace :banana

Det viktiga är fö inte vad man har utan vad man gör med det man har.

Är du ironisk nu?? :va

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nysse skrev:
Är du ironisk nu?? :va
Nej, det är jag inte. Jag har alltid gillat Ducati. Enda nackdelen som jag kan se är att man får rätt lite "bang for the bucks". De är helt enkelt för dyra. Men så har jag å andra sidan aldrig kört någon.

Edit: hehe, jag gick på den...

Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bingo skrev:
Nej, det är jag inte. Jag har alltid gillat Ducati. Enda nackdelen som jag kan se är att man får rätt lite "bang for the bucks". De är helt enkelt för dyra. Men så har jag å andra sidan aldrig kört någon.

Edit: hehe, jag gick på den...
Jag provade en 748:a i Häckeberga, kul hoj som svänger men just den modellen är rätt apig i körställning, ny 999:an är en annan femma

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping