Hähä, inte haft så kul på länge!
Angående utseende så är det väl inte så mycket att säga egentligen, Man kan tycka vad man vill, jag är inte heller helt förtjust i trippelnian, men jag börjar vänja mig så smått.. Om Silwer tycker instrumenten är fula så lär det knappast hjälpa. I nästa inlägg tycker han att dom funkar att glänsa vid korvmojjen med så.. Nä Silwer är inte trovärdig..
Bingo:
Jag såg en Ducati köras fort i September '03 på Sviestad.. Du kan ju kolla nästa helg Bingo, dom är lite snabbare..
Twinner:
Ducatis motorer går inte alltid sönder, ibland håller dom, tillåmed flera tusentals mil. Resten svarar jag inte på, förutom att min moppe självklart är snabbare än din, när den håller
Mattias:
Det är en komplicerad värld, mer spännande på så sätt. Fast att det skulla vara taskig kvalisort på lacken kan jag inte hålla med om. Styrdämparn är svensk å passar inte.. Elektroniken är italiensk, vad har du för krav? Du har ju åkt aparilla?
Grappa, pasta eller HåDe är skapligt offtopic, skippar det, fast grappan är faktist helt ok..
Hållundan:
Att en Ducati är dyr har helt enkellt att göra med att tjäna pengar, Ducatis hojar har iofs aldrig varit något lågprisalternativ, inte sen Cucciolon åtminstone. Så länge folk köper så lär prisbilden bestå, en lågserietillverkare som inte har nån scooterproduktion a'la Aprilia måste ta vinst på hojarna.
Mer jäkla HåDesurr från Blingo å Silwer, dom är tydligen sugna på en sån, varsin!
Putteliten:
Har dom värdens dyraste servicar?
Jag vet bara att det inte är helt billigt..
ventilkoll en är väl det som skiljer å tar sin lilla tid.. Å andra sidan kan jag nämna en annan, grön hoj som inte är rolig när det blir dags.. Johan i påarp är måhända bra för er TL-åkare. Jag är bra för mig! hähä
Pejo:
Radfyran är
ekonomiskt sett överlägsen, det är en enklare, billigare konstruktion
Blingo igen:
Ha lite koll.. En racer varvar uppåt 13.000. min hoj 11.000 å en 748R i dom regionerna åsså .Öppning å stängning sker mycket fortare än med fjådors, ventilfjäderbrott å andra haverier är ju inte helt ovanligt med konventionella system...
R90S ska inte kasta sten i glashus..!
Ultramarine:
Andra världskriget å Caproniplan hanske vi ska lämna därhän..
/B