Ducatismutskastartråd

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Slangan skrev:
Att italienare är helt talanglösa pastaätare är ju allmänt känt.

Nu var det väl Ducati som skulle smutskastas här o inga jävla personagrepp på oss italienare!! :kocko :kocko

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Santo skrev:
Nu var det väl Ducati som skulle smutskastas här o inga jävla personagrepp på oss italienare!! :kocko :kocko

Herre gud om du har italeskt påbrå så är det väl destå större anledning att du spolar riskokaren och skaffar en hoj byggd av värdens främsta hojnation och inte på den där plagiat ön i stilla havet?. :D

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Hur kan det komma sig att det är okej att hålla på Ducati som märke i MotoGP? Om man säger att man håller på Suzuki blir man idiotförklarad direkt, och blir ombedd att komma in i matchen och hålla på en förare istället. För smörfrillediggarna däremot, går det utmärkt att hålla stenhårt på Ducati, om man så kontrakterar Pere Riba eller Jeremy McDyngsist.

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Hej Björn,

En polare på jobbet säger att fabriksarbetarna i Bologna pissar i tanken på hojarna innan de lämnar fabriken. Stämmer det?

Hyper

SDK #2174
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
1078RS Pierobon
Hähä...kul tråd B.j.o.r.n. :D
Går ju inte att komma ifrån att en Ducati väcker känslor! :hihi

Ingen som funderar på att lägga upp en Hönasmutskastartråd, undrar hur det gensvaret skulle bli...
(Jaja...jag vet, en Höna finns det inget att kommentera om... :rolleyes: )

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Italien den främsta hojnationen, hahahhahaha, den var bra den.

En anna sak som är märklig är att folk på motsvarande det billigaste rappel som tillverkas av Ducati ändå hojtar i trådarna om de yppersta hojarna, som om en person på en Suzuki gs500 skulle sita o vråla i en tråd om Hayabusa osv, tror de att alla hojar är samma sak bara för att det står Ducati på tanken?:)

K-Micke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Goldwing
Silwer skrev:
En anna sak som är märklig är att folk på motsvarande det billigaste rappel som tillverkas av Ducati ändå hojtar i trådarna om de yppersta hojarna, som om en person på en Suzuki gs500 skulle sita o vråla i en tråd om Hayabusa osv, tror de att alla hojar är samma sak bara för att det står Ducati på tanken?:)

Och du hojtar väl inte i trådar om andra hojar än du själv har?

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
Allt är relativt när det gäller hojar! Det jag undrar är om det finns någon hoj (märke, modell) som de flesta kan enas om att den är RIKTIGT dålig?
Kom inte med "den är så dyr att serva" eller "ful färg" osv. utan vettiga anledningar!
Kan vara så att detta är fel tråd för denna fråga, men kanske ändå inte.....det beror på resultatet!

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
K-Micke skrev:
Och du hojtar väl inte i trådar om andra hojar än du själv har?

inte i extremt försvarande syfte iaf, jag tror inte att min XR600 är en fireblade1000 bara för att den också är en Honda:)

Dessutom är detta Ducatismutskastartråden och inte som den nu blivit Ducatiförsvarartråden.

Det är ju bara trådar som denna om Ducati och om HD som det kan bli ett jäkla liv :hihi

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Santo skrev:
Det är ju erat fel att skiten inte funkar, hade Ducati tillverkats i Japan så skulle dom vara problemfria

Hyper

SDK #2174
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
1078RS Pierobon
Silwer skrev:
Det är ju bara trådar som denna om Ducati och om HD som det kan bli ett jäkla liv :hihi
Tjaa en tråd om japs väcker ju inte så mycket känslor...ungefär som en volvotråd... :D :D

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Alla Ducceåkare ÄR ju posörer. Det är därför vi samlas på Donken varje onsdag ... ehh.. Vänta....

Alla Ducceåkare ÄR ju posörer. Det är därför alla åker bakhjul hela tiden. ... Ehh.. Vänta....

Alla Ducceåkare ÄR ju posörer. Det är därför vi skryter om hur många hästar den har. ... Ehh.. Vänta....

Alla Ducceåkare ÄR ju posörer. Det är därför vi åker bankörningar 10-12 ggr per år. ... Ehh.. Vänta....
:)

K-Micke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Goldwing
Silwer skrev:
inte i extremt försvarande syfte iaf, jag tror inte att min XR600 är en fireblade1000 bara för att den också är en Honda:)

Vad jag menade var varför ska en som kör en billig Ducce inte få uttala sig i ämnet. Du själv postar ju i varenda jävla tråd på det här forumet. :rolleyes: :3freak

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
K-Micke skrev:
Vad jag menade var varför ska en som kör en billig Ducce inte få uttala sig i ämnet. Du själv postar ju i varenda jävla tråd på det här forumet. :rolleyes: :3freak

hahaha, jasså nu har man en fan till:)

Du är dock ett bra exempel på hur en del kan vara när det gäller sitt favoritmärke, allt blir liksom blodigt allvar.
Som vanligt så är det alltid samma sak, finns inget vettigt att komma med så är det personliga grejor, som att jag postar i varje tråd, som ju har ingenting med det som diskuteras att göra:)
Gjorde jag inte det skulle det skrivas tvärtom.

Lugna ner dig ett par hekto nu, livet går vidare.

Last edited:

K-Micke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Goldwing
Silwer skrev:
hahaha, jasså nu har man en fan till:)

Du är dock ett bra exempel på hur en del kan vara när det gäller sitt favoritmärke, allt blir liksom blodigt allvar.

Det är absolut inte blodigt allvar för mig. Men ibland vore det kul med lite mer sakliga diskussioner, istället för det meningslösa tomgångsprat som fyller alla trådar. Men jag antar att du inte förstår vad jag menar med det.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
K-Micke skrev:
Vilket fult påhopp, dessutom sant :rofl

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...