Det rimmar ju på Onanist.
Vi talar här om MC-Världens Nördar.Mobba dom inte, ni kan bli anmälda till diskrimineringsombudsmannen.
Tillbe dom istället,dom behöver bli älskade.
Vafan har DO med saken att göra?
Det rimmar ju på Onanist.
Vi talar här om MC-Världens Nördar.Mobba dom inte, ni kan bli anmälda till diskrimineringsombudsmannen.
Tillbe dom istället,dom behöver bli älskade.
Det lustiga i kråksången var att jag med enkelhet och utan skrupler raljerade, likt den gråa massan här i tråden, kring Ducatiägare i parti och minut förr i tiden.
Sen provade jag...
Känslan är obeskrivlig. Ni borde testa.
jag har provat två Ducati. Monster 696 och Multistrada 1200. Monstern var astråkig, i klass med körskolehojarna, och Multistradan hade potential. För körupplevelse väljer jag nog lite Nyppon eller lite KTM ALLA dagar i veckan. Visst, jag har inte testat värstingmaskinerna 1198 och Streetfigher, så jag har lite reservation.
Det lustiga i kråksången var att jag med enkelhet och utan skrupler raljerade, likt den gråa massan här i tråden, kring Ducatiägare i parti och minut förr i tiden.
Sen provade jag...
Om jag tar o sitter ett tag på tvättmaskinen, under centrifugeringen ett tag? Är det något liknande?
Prova Monster 1100 nästa gång, garanterat roligare än FZ1'an...
Troligtvis inte, men jag ska prova. Jag gillar det där posörstuket, en dundrande twin, snygga linjer, fackverksram..
Ducatister roar sig även med att trycka upp & sälja T-shirts med lustiga slogans såsom: "använd kondom, det föds en hondaförare varje dag"
Dom verkar onekligen ha ett stort behov av att racka ner på andra...mkt märkligt.
Jag kör också ett minoritetsmärke, men vad jag vet snackar inte Triumphägare massa skit om andra.
Glad att jag inte är en del av den "klubben" !!
Om jag tar o sitter ett tag på tvättmaskinen, under centrifugeringen ett tag? Är det något liknande?
Ducatister roar sig även med att trycka upp & sälja T-shirts med lustiga slogans såsom: "använd kondom, det föds en hondaförare varje dag"
Dom verkar onekligen ha ett stort behov av att racka ner på andra...mkt märkligt.
(liten kuk)
Jag kör också ett minoritetsmärke, men vad jag vet snackar inte Triumphägare massa skit om andra.
Glad att jag inte är en del av den "klubben" !!
Det va som fan. Så du kom på att om man tar ett ord och sätter -ist efter det så rimmar det på ett annat ord som man sätter -ist efter.Det rimmar ju på Onanist.
Min 848 är farligt nära en fungerande dussinhoj...H-vete, man är ju nästan besviken när det bara är att tanka och gasa. Det enda som skiljer den åt från en riktig dussinhoj är att den är snygg, låter bra, och svänger exakt dit man styr
Det va som fan. Så du kom på att om man tar ett ord och sätter -ist efter det så rimmar det på ett annat ord som man sätter -ist efter.
Du måste va en sån där lingvist
Sen provade jag...
Det där kan misstolkas..Vissa kanske läser HEROINist istället
Det va som fan. Så du kom på att om man tar ett ord och sätter -ist efter det så rimmar det på ett annat ord som man sätter -ist efter.
Du måste va en sån där lingvist
Du får köra ducati du med jennylu, det finns inga särskilda regler eller normer som ska följas.
Jag tycker det ser ut som man åker runt på en gammal hammockställning. Ok de helt sprillans Ducatis man ser kan vara rätt snygga möjligen, men några år gamla ser bakdelen ut som en gammal Suzuki 1100 R från -88!! He he he, nej satan i gatan, då tycker jag Yamahas är faan mycket snyggare och säkert BRA mycket roligare att köra!
Ajuste, du kör ju en er-6.... Polare testade en sån och sa att det var det bögigaste han kört
Jag vet inte men en sak vet jag för säkert, att bli påsatt av en man är allt annat än manligt..
Min högst personliga åsikt, no offence!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |