Saxat från hemsidan:
Till oss kommer du som har lång praktisk erfarenhet av systemutveckling i komplexa miljöer. Här finns det gott om utrymme för kreativitet och individualitet.
I botten är du civilingenjör med datainriktning eller motsvarande. Medarbetarnas kompetens är avgörande för oss och våra kunder. Vi har som aktiv målsättning att vara det företag som de bästa konsulterna söker sig till. Det gör vi genom:
* Förmånliga anställningsvillkor
* Kompetensutveckling
* Avkopplande företagsaktiviteter
* En företagskultur där vi är raka och tydliga
Vi växer sakta, genom en försiktig organisk tillväxt, för att försäkra oss om den höga kvaliteten hos våra konsulter.
--------------------------------------------------------------
Har du minst tre års dokumenterad erfarenhet av systemutveckling?
Kan du minst två eller fler av följande programspråk?
* C (bland annat realtidsprogrammering med OSE i botten)
* Perl
* Java
* C++
* Python
* ...eller något som inte finns med i listan?
Kan du arbeta obehindrat i följande miljöer?
* Microsoft Windows
* Unix/Linux
Känner du möjligtvis till något om...
* ClearCase
* Eclipse
* J2EE
* JBoss
* SQL
* XML
* LDAP
...? (Inte jätteviktigt, men bra om du känner till något av det.)
Vi är i dagsläget ca 20 anställda och svarar du, tjej som kille, ja på frågorna ovan kan du kanske bli en i gänget!
Vi finns i Malmö/Lund-regionen.
Känner du att det skulle vara intressant så skicka ett PM till mig med lite information om din bakgrund, så hör jag av mig till dig.
För övrigt hoppas jag det blir fler hojdagar för oss alla innan hösten hinner göra sitt intåg! Och tänk på att om du bor lite längre norrut, då är det ju perfekt att flytta hit med tanke på vår långa hojsäsong.
Till oss kommer du som har lång praktisk erfarenhet av systemutveckling i komplexa miljöer. Här finns det gott om utrymme för kreativitet och individualitet.
I botten är du civilingenjör med datainriktning eller motsvarande. Medarbetarnas kompetens är avgörande för oss och våra kunder. Vi har som aktiv målsättning att vara det företag som de bästa konsulterna söker sig till. Det gör vi genom:
* Förmånliga anställningsvillkor
* Kompetensutveckling
* Avkopplande företagsaktiviteter
* En företagskultur där vi är raka och tydliga
Vi växer sakta, genom en försiktig organisk tillväxt, för att försäkra oss om den höga kvaliteten hos våra konsulter.
--------------------------------------------------------------
Har du minst tre års dokumenterad erfarenhet av systemutveckling?
Kan du minst två eller fler av följande programspråk?
* C (bland annat realtidsprogrammering med OSE i botten)
* Perl
* Java
* C++
* Python
* ...eller något som inte finns med i listan?
Kan du arbeta obehindrat i följande miljöer?
* Microsoft Windows
* Unix/Linux
Känner du möjligtvis till något om...
* ClearCase
* Eclipse
* J2EE
* JBoss
* SQL
* XML
* LDAP
...? (Inte jätteviktigt, men bra om du känner till något av det.)
Vi är i dagsläget ca 20 anställda och svarar du, tjej som kille, ja på frågorna ovan kan du kanske bli en i gänget!
Vi finns i Malmö/Lund-regionen.
Känner du att det skulle vara intressant så skicka ett PM till mig med lite information om din bakgrund, så hör jag av mig till dig.
För övrigt hoppas jag det blir fler hojdagar för oss alla innan hösten hinner göra sitt intåg! Och tänk på att om du bor lite längre norrut, då är det ju perfekt att flytta hit med tanke på vår långa hojsäsong.
Last edited: