E-tuna (med omnejd) tråden

Dagrill

Dagrill
Gick med
11 Jul 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008 MV Agusta F41000 312R
Hur vart körningen i Gröndal? Några som var där och körde? Jag jobbade natt så jag kunde inte köra så tidigt.

Någon som har lust att köra lite i morgon söndag?
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Hur vart körningen i Gröndal? Några som var där och körde? Jag jobbade natt så jag kunde inte köra så tidigt.

Någon som har lust att köra lite i morgon söndag?


Körningen i gröndal var grymt skoj. Hoppas det blir många fler körningar där som SMC anordnar. Är grymt nöjd med dagen :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp av 5 möjliga får ni av mig.
 

Crank

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
Nada
Ja det var jävligt skoj! Blir nog en ljus framtid för hojåkning på Gröndal. Skönt om det blir fler tillfällen där nästa säsong, nära och bra :tummenupp
 

Dagrill

Dagrill
Gick med
11 Jul 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008 MV Agusta F41000 312R
Vad sägs som körning på onsdag? Samling statoil västerleden kl. 17? Jag kan efter kl 15 så har någon annat förslag på tid så är det lugnt för mig.
 

MikeNoOne

9 Lives
Gick med
25 May 2009
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008, KTM, 530exc-r
hallå! jag och några killar till är sugna på att eventuellt vara med och gasa lite. är det bara att komma förbi statoil?
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
hallå! jag och några killar till är sugna på att eventuellt vara med och gasa lite. är det bara att komma förbi statoil?

Det är bara att komma dit, ju fler ju roligare :yoparty . Får jag inget förhinder så kommer jag. Fan måste ju hinna få bort den där JÄVLA läppen bak på hojen som man satte dit när man var och besiktade den i Lördags. Fan va ful hojen blir med den på.
 

MikeNoOne

9 Lives
Gick med
25 May 2009
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008, KTM, 530exc-r
har kollat runt med några kompisar. tyvär, så är dom flesta uppbokade med jobb mm... men hur ofta är ni ute och åker annars? vi kan ju hänga med en annan gång :)
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
har kollat runt med några kompisar. tyvär, så är dom flesta uppbokade med jobb mm... men hur ofta är ni ute och åker annars? vi kan ju hänga med en annan gång :)

Jag brukar köra 2-3 gånger i veckan om tiden räcker till, Kör både med E-tuna/S-näs folket, mycket trevligt folk i båda städerna. Om du ändrar dig och vill gasa imorgon så är det bara att komma.
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Någon/några som ska ut och gasa imorgon? Jag tänkte dra ut och köra lite imorgon.
 

MikeNoOne

9 Lives
Gick med
25 May 2009
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008, KTM, 530exc-r
Jag brukar köra 2-3 gånger i veckan om tiden räcker till, Kör både med E-tuna/S-näs folket, mycket trevligt folk i båda städerna. Om du ändrar dig och vill gasa imorgon så är det bara att komma.

okej, det låter ju bra! jag får bli lite duktigare att kolla här på forumet när ni ska åka. men någonting ska vi väll kunna styra upp. som mest är vi ca 15 pers som åker. men det är väldigt sällan det händer, då det alltid är några som har andra planer, jobb mm... men vanligvis är vi ca 8 pers.
 

wasa

Go fast Go hard
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Fagersta
Hoj
KTM RC8-08
okej, det låter ju bra! jag får bli lite duktigare att kolla här på forumet när ni ska åka. men någonting ska vi väll kunna styra upp. som mest är vi ca 15 pers som åker. men det är väldigt sällan det händer, då det alltid är några som har andra planer, jobb mm... men vanligvis är vi ca 8 pers.

Trevligt:tummenupp.
Bara flytten e klar hakar ja på när det är lekstuga:banana:banana.
Imorgon tisdag ska ja till köping å köra med dom...någon som ska med:confused: Brukar dra vid 17.30 så hinner man surra lite före. Kom till OKQ8 i torshälla om någon har lust...
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Trevligt:tummenupp.
Bara flytten e klar hakar ja på när det är lekstuga:banana:banana.
Imorgon tisdag ska ja till köping å köra med dom...någon som ska med:confused: Brukar dra vid 17.30 så hinner man surra lite före. Kom till OKQ8 i torshälla om någon har lust...

Trodde jag skulle hinna till okq8 i tid idag men istället blev det övertid på jobbet :mad: . Du ska möjligtvis inte ut och gasa imorgon?
Eller är det någon annan ifrån stan som ska gasa lite?
 

Dagrill

Dagrill
Gick med
11 Jul 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008 MV Agusta F41000 312R
Trodde jag skulle hinna till okq8 i tid idag men istället blev det övertid på jobbet :mad: . Du ska möjligtvis inte ut och gasa imorgon?
Eller är det någon annan ifrån stan som ska gasa lite?

Blev det någon körning ikväll? Själv sitter jag på jobbet:huvet

Det blir nog en tur för mig imorn på dan. Någon som är ledig och vill gasa?
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Blev det någon körning ikväll? Själv sitter jag på jobbet:huvet

Det blir nog en tur för mig imorn på dan. Någon som är ledig och vill gasa?

Jag är ledig imorgon så jag kan nog hänga på har lite små saker att fixa innan men skriv ut eller ring och säg vilken tid du tänkt att köra så kan vi nog styra ihop något.

Ingen åkning för mig idag men igår vart det en sväng och i måndags vart det en sväng upp till Rörken motorstadium (ligger mellan Uppsala och Östhammar) där man gasa av sig lite :banana . När ska du hänga på och gasa lite på bana då? Måste nog ta och bearbeta dig lite angående det så du hänger på :tummenupp
 

HrHptm

Förälskad i Kimelliz!
Gick med
3 Apr 2008
Ort
Hemma
Hoj
Jorå, ett par att köra
På kvällen kan jag hänga med....
@Putte: SMS:a och tala om när o var så kanske jag kan slita mig från murandet.........

Jag är ledig imorgon så jag kan nog hänga på har lite små saker att fixa innan men skriv ut eller ring och säg vilken tid du tänkt att köra så kan vi nog styra ihop något.

Ingen åkning för mig idag men igår vart det en sväng och i måndags vart det en sväng upp till Rörken motorstadium (ligger mellan Uppsala och Östhammar) där man gasa av sig lite :banana . När ska du hänga på och gasa lite på bana då? Måste nog ta och bearbeta dig lite angående det så du hänger på :tummenupp
 

Dempen

Ja e de bästa ja vet
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda CBR1000RA
Tänkte bara informera om att nu på Lördagen den 10 juli 2010 så anordnar No Name mc i Strängnäs ett Motorcykel-run mot bröstcancer. :yoparty

Mer om eventet kan läsa på den här LÄNKEN :tummenupp

Om ni har tid över så haka på.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top