Dagrill
Dagrill
Hur vart körningen i Gröndal? Några som var där och körde? Jag jobbade natt så jag kunde inte köra så tidigt.
Någon som har lust att köra lite i morgon söndag?
Hur vart körningen i Gröndal? Några som var där och körde? Jag jobbade natt så jag kunde inte köra så tidigt.
hallå! jag och några killar till är sugna på att eventuellt vara med och gasa lite. är det bara att komma förbi statoil?
hallå! jag och några killar till är sugna på att eventuellt vara med och gasa lite. är det bara att komma förbi statoil?
har kollat runt med några kompisar. tyvär, så är dom flesta uppbokade med jobb mm... men hur ofta är ni ute och åker annars? vi kan ju hänga med en annan gång
Någon/några som ska ut och gasa imorgon? Jag tänkte dra ut och köra lite imorgon.
Jag brukar köra 2-3 gånger i veckan om tiden räcker till, Kör både med E-tuna/S-näs folket, mycket trevligt folk i båda städerna. Om du ändrar dig och vill gasa imorgon så är det bara att komma.
okej, det låter ju bra! jag får bli lite duktigare att kolla här på forumet när ni ska åka. men någonting ska vi väll kunna styra upp. som mest är vi ca 15 pers som åker. men det är väldigt sällan det händer, då det alltid är några som har andra planer, jobb mm... men vanligvis är vi ca 8 pers.
Trevligt.
Bara flytten e klar hakar ja på när det är lekstuga.
Imorgon tisdag ska ja till köping å köra med dom...någon som ska med Brukar dra vid 17.30 så hinner man surra lite före. Kom till OKQ8 i torshälla om någon har lust...
Trodde jag skulle hinna till okq8 i tid idag men istället blev det övertid på jobbet . Du ska möjligtvis inte ut och gasa imorgon?
Eller är det någon annan ifrån stan som ska gasa lite?
Blev det någon körning ikväll? Själv sitter jag på jobbet
Det blir nog en tur för mig imorn på dan. Någon som är ledig och vill gasa?
Jag är ledig imorgon så jag kan nog hänga på har lite små saker att fixa innan men skriv ut eller ring och säg vilken tid du tänkt att köra så kan vi nog styra ihop något.
Ingen åkning för mig idag men igår vart det en sväng och i måndags vart det en sväng upp till Rörken motorstadium (ligger mellan Uppsala och Östhammar) där man gasa av sig lite . När ska du hänga på och gasa lite på bana då? Måste nog ta och bearbeta dig lite angående det så du hänger på
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|