@skicka till min. idag var det ju ett par motard hojar som var med och körde. det är ju bara att följa med och prova om du hänger på
ja, det va grymt att vi endå fick ihop så många. vi var väll 14 pers som mest? men vi får ta och organisera det lite bättre nästa gång. riktigt kul var det iaf =)
Såg några som va ute och körde ikväll. Va det MikeNoOne på TT och några motarder?
Någon sammåkning planerad till helgen om regnet håller sig borta?
Tänkte köra ett pass på Rörken ikväll. Är det någon som är sugen att hänga med?????
Jag rullar från Strängnäs runt kl 1545 (skall en sväng förbi Racerepairs innan de stänger kl 17).
@Putte: Då syns vi på Gröndal den 7:e. Jag jobbar där då....
Trevligt. Vet du vilken grupp du ska ha hand om?
Nästa måndag ska du/någon annan upp till Rörken då? För ev blir jag ledig på måndagen (26/7) så då tänkte jag nog dra upp dit och gasa lite.
Vet inte vilken grupp jag har den 7:e på Gröndal. Säg vilken du kör i så kan jag kanske se till att jag har den.....
Den 26/7 blir det nog Rörken. Jag kommer hem på söndagen den 25:e och behöver slappa en dag.....
Blir antingen den näst snabbaste eller den snabbaste gruppen. Är lite sugen att köra den snabbaste och se hur stor skillnad det är på dom olika grupperna. Men man får väl se när man kommer dit vilken man är mest sugen på.
Vi får höras under Söndagen och se om det blir Rörken eller inte. Just nu är jag skit sugen, bara jag är ledig på Måndag.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|