E-tuna (med omnejd) tråden

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Jag kommer nog förbi. Där mötesplatsen är finns det parkering nu eller har jag helt fel?
 

MikeNoOne

9 Lives
Gick med
25 May 2009
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008, KTM, 530exc-r
ja, gör det. ju fler desto roligare! =)

MEN!!!!!!

vi tänkte senarelägga körningen lite pga värmen!!
vi har inte bestämt någon direkt tid än, men de som är sugna på att följa med kan messa mig på 0739-099108 för mer info
 

MikeNoOne

9 Lives
Gick med
25 May 2009
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008, KTM, 530exc-r
ja, det va grymt att vi endå fick ihop så många. vi var väll 14 pers som mest? men vi får ta och organisera det lite bättre nästa gång. riktigt kul var det iaf =)
 

M.Davidsson

Micke
Gick med
28 Mar 2006
Ort
E-tuna
Hoj
KTM 660 -04
Är det bra sport hojar? Kör motard och skulle också vilja köra lite i gäng. Pallar hojen att hänga på då den varvar som fan i 120+?
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Någon som såg en reg-plåt efter vägen? Såg när jag kom tillbaka till Hållsta att jag hade tappat den :mad: .
Men tack för åkningen även fast den inte blev så lång för min del. Vart tog ni vägen sen då?
 

MikeNoOne

9 Lives
Gick med
25 May 2009
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008, KTM, 530exc-r
@skicka till min. idag var det ju ett par motard hojar som var med och körde. det är ju bara att följa med och prova om du hänger på ;)

@Putte. tyvär. men du är inte den enda som tappade plåten, jims plåt var också spårlöst borta ;P vi åkte bara ut till näshulta och sen in till stan igen, så du missade inte så mycket.
 

Dagrill

Dagrill
Gick med
11 Jul 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008 MV Agusta F41000 312R
ja, det va grymt att vi endå fick ihop så många. vi var väll 14 pers som mest? men vi får ta och organisera det lite bättre nästa gång. riktigt kul var det iaf =)

Fan vad kul det lät. Typiskt att man själv var i Halmstad hela helgen. Skriv ut här nästa gång det blir körning så ska jag försöka hänga på!
 

MC Doktorn

Guest
Vilka körde om mig på var sida mitt i stan när jag och sambon satt i bilen när vi skulle göra en vänstesväng.
Dessutom på bakhjulet, tror en var superduke och den andra en Motard.
Sambon vart jettearg och jag skrattade. :D

Tare lugnt
 

M.Davidsson

Micke
Gick med
28 Mar 2006
Ort
E-tuna
Hoj
KTM 660 -04
Såg några som va ute och körde ikväll. Va det MikeNoOne på TT och några motarder?
Någon sammåkning planerad till helgen om regnet håller sig borta?
 

MikeNoOne

9 Lives
Gick med
25 May 2009
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008, KTM, 530exc-r
Såg några som va ute och körde ikväll. Va det MikeNoOne på TT och några motarder?
Någon sammåkning planerad till helgen om regnet håller sig borta?

det stämmer bra det! ;)
fast dom som körde motard följde inte med på åkturen, det blev jag och 4st R1or.
jag måste verkligen byta upp mig till nästa år, jag får ju ligga på dom röda små sträcken på varvmätaren hela tiden för att hålla dom andra bakom mig ;P

angående någon körning i helgen så blir det nog inget.
vi ska köra vårt "gummibåts-race" i år igen på lördag (ni kanske såg en artikel om det förra sommaren i kurre).
sen så lär vi nog inte vara så kördugliga på söndag ;P
men vi kanske ska försöka att arangera något till nästa helg?
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Jag skulle vilja köra ihelgen men kan inte då man ska iväg ner till skänninge (mjölby) och jobba ihelgen och veckan där på. Så nästa helg är jag på. Är grymt sugen på att köra.


Tänkte bara tipsa om att den 7 Augusti är det körning på Gröndal igen. Som SMC anordnar.
 
Last edited:

HrHptm

Förälskad i Kimelliz!
Gick med
3 Apr 2008
Ort
Hemma
Hoj
Jorå, ett par att köra
Tänkte köra ett pass på Rörken ikväll. Är det någon som är sugen att hänga med?????
Jag rullar från Strängnäs runt kl 1545 (skall en sväng förbi Racerepairs innan de stänger kl 17).


@Putte: Då syns vi på Gröndal den 7:e. Jag jobbar där då....
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Tänkte köra ett pass på Rörken ikväll. Är det någon som är sugen att hänga med?????
Jag rullar från Strängnäs runt kl 1545 (skall en sväng förbi Racerepairs innan de stänger kl 17).


@Putte: Då syns vi på Gröndal den 7:e. Jag jobbar där då....

Trevligt. Vet du vilken grupp du ska ha hand om?

Nästa måndag ska du/någon annan upp till Rörken då? För ev blir jag ledig på måndagen (26/7) så då tänkte jag nog dra upp dit och gasa lite.
 

HrHptm

Förälskad i Kimelliz!
Gick med
3 Apr 2008
Ort
Hemma
Hoj
Jorå, ett par att köra
Vet inte vilken grupp jag har den 7:e på Gröndal. Säg vilken du kör i så kan jag kanske se till att jag har den.....

Den 26/7 blir det nog Rörken. Jag kommer hem på söndagen den 25:e och behöver slappa en dag.....:yoparty

Trevligt. Vet du vilken grupp du ska ha hand om?

Nästa måndag ska du/någon annan upp till Rörken då? För ev blir jag ledig på måndagen (26/7) så då tänkte jag nog dra upp dit och gasa lite.
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Vet inte vilken grupp jag har den 7:e på Gröndal. Säg vilken du kör i så kan jag kanske se till att jag har den.....

Den 26/7 blir det nog Rörken. Jag kommer hem på söndagen den 25:e och behöver slappa en dag.....:yoparty


Blir antingen den näst snabbaste eller den snabbaste gruppen. Är lite sugen att köra den snabbaste och se hur stor skillnad det är på dom olika grupperna. Men man får väl se när man kommer dit vilken man är mest sugen på.

Vi får höras under Söndagen och se om det blir Rörken eller inte. Just nu är jag skit sugen, bara jag är ledig på Måndag.
 

HrHptm

Förälskad i Kimelliz!
Gick med
3 Apr 2008
Ort
Hemma
Hoj
Jorå, ett par att köra
Bara ring o tala om hur det blir......
Du har mitt tfn nummer:yoparty!


Blir antingen den näst snabbaste eller den snabbaste gruppen. Är lite sugen att köra den snabbaste och se hur stor skillnad det är på dom olika grupperna. Men man får väl se när man kommer dit vilken man är mest sugen på.

Vi får höras under Söndagen och se om det blir Rörken eller inte. Just nu är jag skit sugen, bara jag är ledig på Måndag.
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Någon som vet vem den drabbade är och vet hur det har gått för personen? Hoppas han mår bra. Hittade det här på Eskilstuna Kuriren.

Man kolliderade med vildsvin vid Härad.
En motorcykelförare krockade med ett vildsvin på E20 i höjd med Härad natten till torsdagen. Han fick föras till sjukhus efter kollisionen.
Singelolyckan inträffade vid klockan 01.35 på E20 vid Härad. Motorcykelföraren klagade över smärtor i ryggen, och fick föras med ambulans till Mälarsjukhuset.

Vildsvinet som blev påkört dog på platsen i samband med kollisionen.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top