E-tuna (med omnejd) tråden

M.Davidsson

Micke
Gick med
28 Mar 2006
Ort
E-tuna
Hoj
KTM 660 -04
Är det någon som har tipps på bra ställe att träna bakljulsåka nära E-tuna centrum. Man kan ju dra till Kjularakan eller vad den kallas men skulle vilja ha något mer centralt.
 

MikeNoOne

9 Lives
Gick med
25 May 2009
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008, KTM, 530exc-r
Är det någon som har tipps på bra ställe att träna bakljulsåka nära E-tuna centrum. Man kan ju dra till Kjularakan eller vad den kallas men skulle vilja ha något mer centralt.

vi brukar hålla till vid kjula och en väg vid måttjohansson, kommer inte ihåg vad gatan heter. men det är där dom kör lagliga streetrace nu. kommer du ifrån stan så svänger du höger vid växtpiraten (eller vad det är för blomaffär)
 

M.Davidsson

Micke
Gick med
28 Mar 2006
Ort
E-tuna
Hoj
KTM 660 -04
vi brukar hålla till vid kjula och en väg vid måttjohansson, kommer inte ihåg vad gatan heter. men det är där dom kör lagliga streetrace nu. kommer du ifrån stan så svänger du höger vid växtpiraten (eller vad det är för blomaffär)

Mått johanssons väg va ett bra tipps, får ta och kolla in det nästa gång man är ute och rullar.
 

GurraBurra

Ingen Kommer ihåg en fegis!
Gick med
3 May 2009
Ort
i stan
Hoj
-07 Husaberg 650fs *stulen* Husa 570 -11, Yamaha R6 -10
Tjenare och välkommen till stan. Härligt med fler hojåkare här i stan tyvärr så har det varit ganska så svårt att få ihop några som vill gasa lite här i stan. Så själv har man åkt mycket med strängnäsfolket hoppas det blir bättre nu i år. Själv har jag bara varit ute med motarden än i år. Hoppas man kan ta ut kawan snart och gasa lite.

Vi vill åka me dig!!!
 

MikeNoOne

9 Lives
Gick med
25 May 2009
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008, KTM, 530exc-r
tjabba! någon som vet någon som har en ktm 625 till salu? sålde tt`n i fredags och nu behöver jag något att åka på! ;)
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
nja... det är ju lite fel typ av hoj.

tänkte prova att köra motard ett tag och se hur kul det är ;)
varför ska du göra dig av med rettan då?


Tänkte jag skulle införskaffa mig en lekbil typ evo impreza s2. Så det blir lite mycket leksaker om man ska ha kvar allt roligt man har idag men man ska väl inte säga inte slutar nog med att man köper en ny lekbil och har hojen kvar med :D .

Vad ska du köra för typ av motardåkning? mycket bus då rekomenderar jag ktm 450-525-530 istället för 625 . Har testat alla dom hojarna plus 640 och 625/640 är riktigt slöa och sega men ska du åka mycket gata och utan att busa så är dom helt ok. Sista mortarden jag hade var faktiskt ktm 450 och med den drevning jag hade gjorde den strax under 200km/h och inga problem att dra upp den på slangen på 1-4 ,5-6 fick man hjälpa den lite.
 

MikeNoOne

9 Lives
Gick med
25 May 2009
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008, KTM, 530exc-r
Tänkte jag skulle införskaffa mig en lekbil typ evo impreza s2. Så det blir lite mycket leksaker om man ska ha kvar allt roligt man har idag men man ska väl inte säga inte slutar nog med att man köper en ny lekbil och har hojen kvar med :D .

Vad ska du köra för typ av motardåkning? mycket bus då rekomenderar jag ktm 450-525-530 istället för 625 . Har testat alla dom hojarna plus 640 och 625/640 är riktigt slöa och sega men ska du åka mycket gata och utan att busa så är dom helt ok. Sista mortarden jag hade var faktiskt ktm 450 och med den drevning jag hade gjorde den strax under 200km/h och inga problem att dra upp den på slangen på 1-4 ,5-6 fick man hjälpa den lite.

hahaha.. jag köpte en 640 igår!!! =)
kompisen har en 450 och den känns ju jävligt rappare, men det blir så mycket skruvande om man har en i 4 och 5 serien.
jag tycker inte ett 640 var så slö endå.
han drog ju upp på slangen på 2an på gaspådrag.
hann inte testa så mycket igår, men idag ska vi se vad han går för ;)
klart att jag ska åka gata och svina i stan ;P
känmns tyvär som att lappen kommer att ryka inom en snar framtid :(
 

Dagrill

Dagrill
Gick med
11 Jul 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008 MV Agusta F41000 312R
Tänkte jag skulle införskaffa mig en lekbil typ evo impreza s2. Så det blir lite mycket leksaker om man ska ha kvar allt roligt man har idag men man ska väl inte säga inte slutar nog med att man köper en ny lekbil och har hojen kvar med :D .

Inte ska du göra dig av med hojen!!!
 

HrHptm

Förälskad i Kimelliz!
Gick med
3 Apr 2008
Ort
Hemma
Hoj
Jorå, ett par att köra
Vad brukar man säga, flest saker när han dör vinner :)

Sant:tummenupp

Några som skall på hojmässan och tråna efter nya hojar eller prylar:va
Jag skall dit. Jompa25 och NickRider skall också dit.
Har i dagsläget inte bestämt vilken dag........
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top