Synd att man jobbar borta annars så hade det ju varit en perfekt kvällstur.
Jobbar tyvärr kväll, annars hade det varit trevligt.
Trist, får sammanstråla vid annat tillfälle med er då
Synd att man jobbar borta annars så hade det ju varit en perfekt kvällstur.
Jobbar tyvärr kväll, annars hade det varit trevligt.
Är det någon som har tipps på bra ställe att träna bakljulsåka nära E-tuna centrum. Man kan ju dra till Kjularakan eller vad den kallas men skulle vilja ha något mer centralt.
vi brukar hålla till vid kjula och en väg vid måttjohansson, kommer inte ihåg vad gatan heter. men det är där dom kör lagliga streetrace nu. kommer du ifrån stan så svänger du höger vid växtpiraten (eller vad det är för blomaffär)
Tjenare och välkommen till stan. Härligt med fler hojåkare här i stan tyvärr så har det varit ganska så svårt att få ihop några som vill gasa lite här i stan. Så själv har man åkt mycket med strängnäsfolket hoppas det blir bättre nu i år. Själv har jag bara varit ute med motarden än i år. Hoppas man kan ta ut kawan snart och gasa lite.
Vi vill åka me dig!!!
tjabba! någon som vet någon som har en ktm 625 till salu? sålde tt`n i fredags och nu behöver jag något att åka på!
Köp min R1
nja... det är ju lite fel typ av hoj.
tänkte prova att köra motard ett tag och se hur kul det är
varför ska du göra dig av med rettan då?
Tänkte jag skulle införskaffa mig en lekbil typ evo impreza s2. Så det blir lite mycket leksaker om man ska ha kvar allt roligt man har idag men man ska väl inte säga inte slutar nog med att man köper en ny lekbil och har hojen kvar med .
Vad ska du köra för typ av motardåkning? mycket bus då rekomenderar jag ktm 450-525-530 istället för 625 . Har testat alla dom hojarna plus 640 och 625/640 är riktigt slöa och sega men ska du åka mycket gata och utan att busa så är dom helt ok. Sista mortarden jag hade var faktiskt ktm 450 och med den drevning jag hade gjorde den strax under 200km/h och inga problem att dra upp den på slangen på 1-4 ,5-6 fick man hjälpa den lite.
Tänkte jag skulle införskaffa mig en lekbil typ evo impreza s2. Så det blir lite mycket leksaker om man ska ha kvar allt roligt man har idag men man ska väl inte säga inte slutar nog med att man köper en ny lekbil och har hojen kvar med .
Inte ska du göra dig av med hojen!!!
Har lite svårt med tanken på det så det blir nog att behålla den och köpa lekbil iallafall
Du gör rätt i att behålla hojen.
Lekbil kan du skaffa iaf!!!!
Vad brukar man säga, flest saker när han dör vinner
Sant
Några som skall på hojmässan och tråna efter nya hojar eller prylar
Jag skall dit. Jompa25 och NickRider skall också dit.
Har i dagsläget inte bestämt vilken dag........
Sant
Några som skall på hojmässan och tråna efter nya hojar eller prylar
Jag skall dit. Jompa25 och NickRider skall också dit.
Har i dagsläget inte bestämt vilken dag........
Vad brukar man säga, flest saker när han dör vinner
Får inte jag följa med?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha