E-tuna (med omnejd) tråden

Dagrill

Dagrill
Gick med
11 Jul 2007
Hoj
2008 MV Agusta F41000 312R
Hoppas verkligen att att du ångrar dig din slöis och att du hade dåligt samvete den natten och att du knappt fick någon sömn :tungan :D

Jag funderar på att köra lite med Köpingsgänget på Tisdag om vädret är bra. Sen har jag pratat lite löst med Wasa om körning på Torsdag eller Fredag men inget är bestämt än.

Någon här ifrån som är sugen att hänga på över till Köping?

Haha så sant:D
Jag hänger gärna på! Det ser ut att bli bra väder också. Vilken tid åker du från stan? Någon tänkt färdväg till Köping?

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Hoj
Blå
Haha så sant:D
Jag hänger gärna på! Det ser ut att bli bra väder också. Vilken tid åker du från stan? Någon tänkt färdväg till Köping?

Ingen färdplan planerad än beror väl på hur stressad man blir :gnissla hade tänkt att dra någon gång runt 17 .

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Hade hakat på kortegen om inte ja hade varit på Gelleråsen Lördag och Söndag :tummenupp

Hur dags drar ni till köping då???

Jag körde på Söndagen, tror vi körde samtidigt på banan på Söndagen, jag hade GOE som instruktör(är aspirant i år)svart väst, kalasdag igår:tummenupp

Dempen

Ja e de bästa ja vet
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
Honda CBR1000RA
Det är klart att du ska med Dempen.

Dom brukar tydligen samlas kl 18 vid mc donalds i köping. Kolla under Lakrisremsan sen under köping där finner du mer info.

Kan inte ikväll, bara så ni vet. :)

Jag körde på Söndagen, tror vi körde samtidigt på banan på Söndagen, jag hade GOE som instruktör(är aspirant i år)svart väst, kalasdag igår:tummenupp

Jupp, vi körde samtidigt, men de var så mycke folk som var där så har svårt o plastsera dej.
Jag hade Roffe instruktör, störtskön gubbe, är oxo aspirant, riktigt fin dag var de.
Kanske ses någon gång, har inte tid att köra idag. :näsblod

Last edited:

HrHptm

Förälskad i Kimelliz!
Gick med
3 Apr 2008
Hoj
Jorå, ett par att köra
Rosenhill kl 1500 i morgon för att ta en kräftmacka och sen hem via Skanssundet!
Vad sägs? Är ni på?

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Hoj
Blå
Rosenhill kl 1500 i morgon för att ta en kräftmacka och sen hem via Skanssundet!
Vad sägs? Är ni på?

Jag hoppar det imorgon. Tänkte nog ta mig ut till Kjulaflygfält o kolla lite imorgon om vädret tillåter.

Hur gick det på Gelleråsen sist?

Dagrill

Dagrill
Gick med
11 Jul 2007
Hoj
2008 MV Agusta F41000 312R
Jag hoppar det imorgon. Tänkte nog ta mig ut till Kjulaflygfält o kolla lite imorgon om vädret tillåter.

Hur gick det på Gelleråsen sist?

Vad är det ute i Kjula i morgon? Jag jobbar tyvärr så jag kan inte åka hoj förrän på kvällen:mad:

wasa

Go fast Go hard
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
KTM RC8-08
Du får säga till om du vill ut o gasa lite är alltid på om jag bara har tid vill säga.

Gasa över till Köping på tisdag kväll då:tummenupp
De har lovat skapligt väder om man får tro på spågubbarna. Jobbar FM denna vecka så man har tid å gasa av sej lite på kvällarna...:D

Lardi

Medlem
Gick med
5 Jun 2009
Hoj
Såld =(
Nytt bakdäck så nu blir de gasas igen :D

Miche pilot road 2ct vart de :)
(hade en "vanlig" road innan)

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Hoj
Blå
Dax att dra ihop lite körning igen var ett tag sen sist. Själv har man haft ganska mycket att stå i men nu ser det ut att lugna ner sig lite igen och så börjar det rycka i gashanden igen.

Någon som är på att köra lite ihelgen om vädret tillåter?

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring