E-tuna (med omnejd) tråden

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Bestämde med Nickrider att vi ska ses kl 12 i S-näs vid ugglans grill. Så är det någon som är sugen att hänga med så kan vi samåka från stan. Tänkte dra gamla vägen dit så vi kan väl ses vid Pizzan i kjula kl 11:40 för gemensam färd till S-näs.

Skriv gärna om ni kommer så slipper man stå och vänta i onödan.
 

Lardi

Medlem
Gick med
5 Jun 2009
Ort
Eskilstuna
Hoj
Såld =(
Har du någon mer specificerad adress till den så kallade pizzan? Bor mitt i stan i närheten av tunavallen.. :)
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Har du någon mer specificerad adress till den så kallade pizzan? Bor mitt i stan i närheten av tunavallen.. :)

När du kommer in i Kjula så ser du en stor parkering på vänster sida av vägen och där ser du även pizzerian. Pm över mitt nummer så kan du slå en pling och säga om du kommer eller om du vill ha en bättre vägbeskrivning dit men det är svårt att att ge dig en bättre :)
 

Lardi

Medlem
Gick med
5 Jun 2009
Ort
Eskilstuna
Hoj
Såld =(
När du kommer in i Kjula så ser du en stor parkering på vänster sida av vägen och där ser du även pizzerian. Pm över mitt nummer så kan du slå en pling och säga om du kommer eller om du vill ha en bättre vägbeskrivning dit men det är svårt att att ge dig en bättre :)

Räkna in mig! Sitter och laddar upp med lite "stariway to heaven" :banana

Kollade inte lite på eniro och ja är tämligen säker på vart ja ska :tuttar
 

Dagrill

Dagrill
Gick med
11 Jul 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008 MV Agusta F41000 312R
Bestämde med Nickrider att vi ska ses kl 12 i S-näs vid ugglans grill. Så är det någon som är sugen att hänga med så kan vi samåka från stan. Tänkte dra gamla vägen dit så vi kan väl ses vid Pizzan i kjula kl 11:40 för gemensam färd till S-näs.

Skriv gärna om ni kommer så slipper man stå och vänta i onödan.

Ok, då måste jag tyvärr lämna återbud. Blir för tajt med tid. Måste sluta åka 14 så det blir nästan bara fram och tillbaka. Ha en bra dag!

/Adrian
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Hojmarknad i S-näs på lördag någon som ska dit jag tänkte ta hojen om vädret tillåter.
 

Zenita123

SUGEN PÅ ATT ÅKA
Gick med
31 Jul 2008
Ort
eskilstuna
Hoj
Honda blackbird 1998
vart i strängnäs är den då ...då tar ja med mig frun bakpå o åker dit vart ifrån åker du isåfall o vilken tid drar du från e-tuna
 

Dagrill

Dagrill
Gick med
11 Jul 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008 MV Agusta F41000 312R
Hojmarknad i S-näs på lördag någon som ska dit jag tänkte ta hojen om vädret tillåter.


Jag hade gärna hängt med men jag lyckades bryta båtbenet (tror läkaren iaf) när jag körde cross i Härad i tisdags. Jag är gipsad om höger arm och har slagit i rygg och höft ordentligt:huvet

Har jag tur så visar magnetröntgen att båtbenet ej är av och då kan jag börja köra när jag kan gå igen:yoparty
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
vart i strängnäs är den då ...då tar ja med mig frun bakpå o åker dit vart ifrån åker du isåfall o vilken tid drar du från e-tuna


Tid o plats är ej bestämd än tänkte jag skulle se vädret lite senare ikväll och bestäma det.

Jag hade gärna hängt med men jag lyckades bryta båtbenet (tror läkaren iaf) när jag körde cross i Härad i tisdags. Jag är gipsad om höger arm och har slagit i rygg och höft ordentligt:huvet

Har jag tur så visar magnetröntgen att båtbenet ej är av och då kan jag börja köra när jag kan gå igen:yoparty

Tråkigt för dig. Hoppas att du klarat båtbenet så du kan gasa lite.
 
Last edited:

HrHptm

Förälskad i Kimelliz!
Gick med
3 Apr 2008
Ort
Hemma
Hoj
Jorå, ett par att köra
Saknade er på Malmby igår....:va
 

Bifogat

  • 30827696.jpg
    30827696.jpg
    47.9 KB · Visningar: 37

jompa25

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2005
Ort
under en sten i skogen
Hoj
ingen
Jag hade gärna hängt med men jag lyckades bryta båtbenet (tror läkaren iaf) när jag körde cross i Härad i tisdags. Jag är gipsad om höger arm och har slagit i rygg och höft ordentligt:huvet

Har jag tur så visar magnetröntgen att båtbenet ej är av och då kan jag börja köra när jag kan gå igen:yoparty


Fy fan..
Själv gjort det i skid backen.
Har du otur så tar det tid. själv va jag gipsad i 24 v:huvet.
hoppas du klarar dig på mindre.
ses väl lite senare i sommar..
 

Dagrill

Dagrill
Gick med
11 Jul 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008 MV Agusta F41000 312R
Fy fan..
Själv gjort det i skid backen.
Har du otur så tar det tid. själv va jag gipsad i 24 v:huvet.
hoppas du klarar dig på mindre.
ses väl lite senare i sommar..

Usch det där lät inte bra:confused:
Jag har fortfarande förhoppning om att det ej är av. Trots allt så syntes inget på vanlig röntgen. Nu i veckan väntar magnetröntgen och det är bara att hålla tummarna att gipset åker av redan då:Bugar
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Fifan för att vara gipsad i 24 veckor. Tänk om det blir så illa, då är ju hela det här årets mc-körning förbi (landsvägskörning). Men jag håller tummarna för dig. Hoppas att du blir av med gipset i veckan så du kan hänga med och gasa snart igen.

Någon som ska till Skokloster på Lördag?
Jag funderar på att dra dit om inget annat kommer i mellan.
 

Dagrill

Dagrill
Gick med
11 Jul 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008 MV Agusta F41000 312R
Fifan för att vara gipsad i 24 veckor. Tänk om det blir så illa, då är ju hela det här årets mc-körning förbi (landsvägskörning). Men jag håller tummarna för dig. Hoppas att du blir av med gipset i veckan så du kan hänga med och gasa snart igen.

Någon som ska till Skokloster på Lördag?
Jag funderar på att dra dit om inget annat kommer i mellan.

Ja visst. Jag ska på magnetröntgen imorrn eftermiddag. Så nu håller jag andan och hoppas på det bästa. Har aldrig tidigare varit ¨så här sugen på att köra hoj:gnissla

Jag återkommer med uppdatering efter sjukhusbesöket. om gipset försvinner i morgon så kommer jag köra hela kvällen. Oavsett väder :yoparty
 

Moije

Medlem
Gick med
5 Jul 2009
Ort
Hemma
Hoj
2009 Kawasaki z1000
tänkte dra till Barkarby mc live 2010 på lördag,,nån som ska dit ?:arsele
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top