E-tuna (med omnejd) tråden

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Får tacka för en härlig sväng idag :tummenupp . Roligt med lite hojåka mitt iveckan trots att vi körde lite fel i slutet :tungan .
 

Dagrill

Dagrill
Gick med
11 Jul 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008 MV Agusta F41000 312R
Får tacka för en härlig sväng idag :tummenupp . Roligt med lite hojåka mitt iveckan trots att vi körde lite fel i slutet :tungan .

Tack själv! Fint att vara ute mitt i veckan. Haha ja, det roliga var att jag inte kom på att vi kört fel förrän jag såg skylten mot Tumbo:va

Får hoppas på bra väder i helgen så det blir åkning. Är det fint fredag så kommer jag köra på eftermiddagen. Hur ser det ut för dig då?
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå

Det kan det nog bli om vädet håller i sig, någon körning hoppas jag hinna med ihelgen iallafall.

Tack själv! Fint att vara ute mitt i veckan. Haha ja, det roliga var att jag inte kom på att vi kört fel förrän jag såg skylten mot Tumbo:va

Får hoppas på bra väder i helgen så det blir åkning. Är det fint fredag så kommer jag köra på eftermiddagen. Hur ser det ut för dig då?

Jag är aldrig den som är den är vädret bra så är det inte helt omöjligt.
 
Last edited:

Dagrill

Dagrill
Gick med
11 Jul 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008 MV Agusta F41000 312R
Någon som är sugen på att ta en tur i morgon eftermiddag?

Jag ställer mig vid Statoil Västerleden klockan 13 och ser om det är nåogn som dyker upp!

Det blir strax efter klockan 11 till Rosehill i stället. Än så länge är det Putte och jag bara. Info om plats finns i Strängnäsåkartråden.

/Adrian
 
Last edited:

RobinS

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ingen
Hur gick d för er?

Jag var å skulle möta er kl 11 på Statoil Västerleden men ingen där, missuppfattade tydligen var ni skulle träffas lr?

Dagrill:

Bor du på nån adress på smedjegatan? Va precis en grön z-750-1000? utanför min balkong nyss som stod å brummade med ägare.
 
Last edited:

Dagrill

Dagrill
Gick med
11 Jul 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008 MV Agusta F41000 312R
Hur gick d för er?

Jag var å skulle möta er kl 11 på Statoil Västerleden men ingen där, missuppfattade tydligen var ni skulle träffas lr?

Dagrill:

Bor du på nån adress på smedjegatan? Va precis en grön z-750-1000? utanför min balkong nyss som stod å brummade med ägare.

Vi träffades vid Skjulsta. Missade att ändra platsen när jag ändrade tidpunkt:huvet Platsen ändrades över sms och jag glömde skriva det i tråden. Det var jag och Putte från Eskilstuna och "Jompa25" från Strängnäs som åkte till Rosenhill. Det var sjukt mycket hojar där:D Första gången jag åkte "bulten" också. Det blev en tur på över 30 mil totalt. Hur kul som helst.

Sorry för att jag missade att skriva att vi ändrade träffpunkt. Tråkigt när du kom till Västerleden. Stämmer bra, då var det mig du såg. Jag bor på Smedjegatan.

/Adrian
 
Last edited:

Dagrill

Dagrill
Gick med
11 Jul 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008 MV Agusta F41000 312R
ahh, då är vi nog grannar.

Får se när nästa åkning blir så hakar jag nog på

Där ser man, stan är liten:)

För mig kommer det bli körning närmare helgen. Kan inte innan. Blir crosskörning på kvällarna.

Någon som är sugen att gasa lite ikväll? Skulle kunna dra ut efter kl 16 .

Blev det någon körning? Jag har kört cross i Kungsör så jag hade tyvärr inte tid. Blir nog ingen körning för mig förrän närmare helgen samt i helgen:mad: Har inte tid innan. Crossen tar alldeles för mycket tid.
 
Last edited:

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Där ser man, stan är liten:)

För mig kommer det bli körning närmare helgen. Kan inte innan. Blir crosskörning på kvällarna.



Blev det någon körning? Jag har kört cross i Kungsör så jag hade tyvärr inte tid. Blir nog ingen körning för mig förrän närmare helgen samt i helgen:mad: Har inte tid innan. Crossen tar alldeles för mycket tid.

Vart lugnt med körning vart tvungen att fixa farmors bil inför besiktingen idag.

Du får fixa släp till Kawan så du kan dra crossen på den då kan du ju köra hoj jämnt och ständigt :tungan:tungan:tungan
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Funderar på att köra lite imorgon eftermiddag.
Någon mer som är sugen att gasa lite?
 

Dagrill

Dagrill
Gick med
11 Jul 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008 MV Agusta F41000 312R
Funderar på att köra lite imorgon eftermiddag.
Någon mer som är sugen att gasa lite?


Jag jobbar till 03 i natt så jag kan köra från klockan 11. Börjar igen kl 15 så jag kan bara köra till senast 14. Om det blir körning mellan den tiden så är jag på så länge det inte regnar:)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top