E-tuna (med omnejd) tråden

dukenuke

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2008
Ort
eskilstuna
Hoj
honda
blir det någe körning idag kl 12?

kommer va där iallfllal då,men fan tror det e någe fel på min höj,växlarna funkar inte 100% igår tex så gasa ja i 3an så gick den i tomgång,sen hoppa inte växlarna i eller,men sen funka d bra igen,,,vettifan,
 

r1adde

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2009
Ort
eskilstuna
Hoj
2008 yamaha r1
yes körning idag klockan 12 utanför gammla folkets hus inne i stan vid donken ses där alla som e på (=
 

Lasse.Nemeth

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
Kawasaki ZZR 1400
Samkörning

ok,hoppas ja står rätt sen,för ska ut nu,

men ja står mellan mc parkeringen och sax o kam frisören,borde va där :tummenupp

Tack för en härlig tur i det fantastiska vädret. Tycker vi försöker återuppliva en gammal tradition att starta från Folkets Hus. Nu är det höst och de få gångerna som återstår av säsongen får det väl bli lördagar och söndagar vi träffas, sen under vintern kan vi alltid ha några kvällsträffar på krogen och snacka hojrelaterat.
Vi ses och hörs önskar "gamlingen"
 

Dempen

Ja e de bästa ja vet
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda CBR1000RA
Tjena

Appropå Rörken så är det körning på Hälla i Västerås vid samma tid. Som ett tips om nån är intresserad och vill hålla sig lite närmare. Kolla svmc.se för info.

Go' helg! :tuttar

Bäst o kolla med de som har de för de tar föranmälan via mail, så de inte e fullt.
 

r1adde

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2009
Ort
eskilstuna
Hoj
2008 yamaha r1
tack för en bra och rolig hoj dag! håller med lasse om att hålla traditionen vid liv att köra lördag,söndag hoppas alla har tid och är sugna på att åka fler gånger innan det blir för kallt och snön kommer
 

Dempen

Ja e de bästa ja vet
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda CBR1000RA
Om de några som ska med imorrn till Rörken här ifrån så samlas vi här i Strängnäs på OKQ8 Tosterö kl 07.00 sen rullar vi.
 

mrspl

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2008
Ort
MellanSverige
Hoj
CBR1000RR KTMEXC450 KTMSX65
Yes alltid kul att åka med andra som delar intresset och åker skrevraket.
r1adde ha så kul på hälla i morgon.
tack för en bra och rolig hoj dag! håller med lasse om att hålla traditionen vid liv att köra lördag,söndag hoppas alla har tid och är sugna på att åka fler gånger innan det blir för kallt och snön kommer
 

dukenuke

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2008
Ort
eskilstuna
Hoj
honda
a fan tackar för en rolig körning,

nästa år tar ja täten hela vägen hem :arsele

men först ska ja bara ha en lika snabb maskin som lasse, kunna ta svängarna som r1adde och snygg maskin som repsol.:tummenupp

ser tungt ut nästa år....

ha d gott boys
 

Dsg

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2008
Ort
Norrköping
Hoj
2009, Yamaha R6
tjoo ingen som är sugen på och ut o dra en sista sväng på hojen för i år?? kändes som om man är ensam på 2hjul när ja va ute igår o drog en sväng.
 

Dagrill

Dagrill
Gick med
11 Jul 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
2008 MV Agusta F41000 312R
Säsong 2010

Hej!
Nu har jag köpt mig en hoj. Vintern kommer bli lång, men det vore riktigt kul om vi kaj bli ett gäng som kör ihop i Eskilstuna säsong 2010!

Verkar som att ni körde några gånger den gångna säsongen. Kul om det fortsätter!


/Adrian
 

mrspl

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2008
Ort
MellanSverige
Hoj
CBR1000RR KTMEXC450 KTMSX65
Hej!
Nu har jag köpt mig en hoj. Vintern kommer bli lång, men det vore riktigt kul om vi kaj bli ett gäng som kör ihop i Eskilstuna säsong 2010!

Verkar som att ni körde några gånger den gångna säsongen. Kul om det fortsätter!


/Adrian

Grattis till köpet. Jag kan tänka mig att våren känns långt borta. Flera dagar att putsa på en nya hojen :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top