Eftersnack Sh-festen lör 1a dec!!

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Schhh! Vi höll samtalet strikt kring dieselmotorer och hans tveksamma smak för söta drinkar.

Frågan är bara vilket som gjorde vilket? Vare diseln som boostade hans manlighet eller sliskdrinken som sänkte den till skolflicksnivå???:hihi

Åh fan, vi tänkte samma sak alltså....samtidigt :D Såg senare att du guotat rätt :)

Jupp...sick minds think alike.:fakta

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Är du inte ute efter killar behöver du nog inte oroa dig :tungan
De enda vi fick hem var oss själva. Jag vakna upp mellan pinky och paser. Sen ville pinky inte dela säng med mig mer men då fanns Sparven att gå till så de gjorde inte så mkt. Pinky var dock mäkta besviken att han på hela resan inte fick dela säng med sparven en endaste natt. Så frågan är, vem skulle i de läget vilja bytt mot en tjej lixom :rolleyes:

Du glömde nämna att det stundtals faktiskt befann sig två stycken tjejer på efterfesten, även om dom dock inte sov där.

Men det var ju spännande att iaf få vara nära dom en stund. :rolleyes:

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
Så där säger jag alltid till puddingar, de får så odrägligt gott självförtroende om man är uppriktig. Du hade några timmar bakom dig i gymmet helt klart.

Det var kul att ses! Vi får prata mer MTB vid tillfälle.

:hihi

Är det verkligen Teo på bild? Hade förväntat mig en rakad kille på 2,10 med en "balls of steel tröja" och pansarlänk runt halsen :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
:hihi

Är det verkligen Teo på bild? Hade förväntat mig en rakad kille på 2,10 med en "balls of steel tröja" och pansarlänk runt halsen :D

Precis, haha. JA han är ju rena teddybjörnen. Jag försökte tracka lite liv i honom genom att påstå att hans ögonbryn var ganska lika Leonid Breschnevs. Men inte ens detta skamgrepp fick honom att tappa lugnet. :mad:

Frågan är bara vilket som gjorde vilket? Vare diseln som boostade hans manlighet eller sliskdrinken som sänkte den till skolflicksnivå???:hihi

En sak är säker, den mannen är tillräckligt trasig för att platsa på onsdagskörningarna :hihi

Last edited:

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Hej alla partyrävar! Förbaskad trevlig kväll! Så många trevliga människor på samma ställe, fulla å goa och på ett jädra partyhumör utan det minsta stök.

IronMike...:Bugar :Bugar :Bugar

Matti hade ledarflaggan med sina White Finnish som han kallade den. Strong shit ska jag säga.:galen

Grymma bilder Simon!:tummenupp

McBudet, vad har du för trick för att bli så gullad av alla cheyyer!?:pussa

Mikey, killen med grymmaste tattueringen i sverige.:bow Bomber på riktigt:rock

Grattis till Andreas Gustavsson som fick sin film spelad typ tusen gånger på raken:D

Jag pratade med personal från HRC då vi packade ihop våra Bombersaker och det var bara positiva ord från deras sida ska jag säga!:tummenupp

Tack som tusan alla glada säger vi från Bomber Magazine och till nästa utlottning av Bomberprylar...så tar vi med egen megafon ;):tummenupp :yoparty

Väl mött på mässan i Göteborg!:öl :Rockbanan

/Mange

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Precis, haha. JA han är ju rena teddybjörnen. Jag försökte tracka lite liv i honom genom att påstå att hans ögonbryn var ganska lika Leonid Breschnevs. Men inte ens detta skamgrepp fick honom att tappa lugnet. :mad:

En sak är säker, den mannen är tillräckligt trasig för att platsa på onsdagskörningarna :hihi

Då får vi se till att få med honom...får väl plocka ner honom med bedövningsgeväret om han krånglar.:tungan

yammie

Nipple sucker
Gick med
16 Dec 2004
Hoj
RD350/Buell
såg kanon ut.. nice kort osv.. fanns ju en å annan bejb som gärna kunde få sitta i snälla farbrorns knä.. :D

kanske man kollar förbi nån gång om det blir nå mera skojj party..:)

IronMike

Guest
vilken klubb tillhörde dessa prospects? :D

Bifogat

• dsc_18126.JPG
    dsc_18126.JPG
    66.8 KB · Visningar: 219

IronMike

Guest
Jag är redan medlem på så mycket bisarra sidor så det får vara. "Genomsnittsålder 22 år" :näsblod

hahaha lammkött :näsblod ...btw så var det längesen jag garva så mkt som inne på herrarnas strax efter 03 när det va lite folk där, kommer inte ihåg vad som sades, men jag har för mig att du skämta rätt friskt å somliga skratta så man fick ont i magen rofl

Matti

Håll käften när du pratar med mig!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM RC8 R, KTM 450 SMR, KTM 690 SMC och en KTM 250 SX-F.
Matti hade ledarflaggan med sina White Finnish som han kallade den. Strong shit ska jag säga.:galen

/Mange

Mmm.. White Finnish bör nog döpas om till Finnish Knockout. Usch.. Vad det var en elak grogg. :död

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Mmm.. White Finnish bör nog döpas om till Finnish Knockout. Usch.. Vad det var en elak grogg. :död

Hehe, de drinkarna var det satan drag i eftersom den nästan fick en härdad finne på fall ;) Nästa gång ska jag inte jobba så då kan jag göra dig sällskap. Alltså, vi delar på allt det du drack i lördags så ska du se att det kommer räcka åt oss båda...gott å väl ;):D

Den där White Finnish förvandlar nog folk till White Trash om man inte e försiktig:D

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år