Eftersnack Sh-festen lör 1a dec!!

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Av någon anledning har jag en tendens att hamna med folk jag redan känner. Träffade såklart en del nytt folk, men namnen är puts väck :rolleyes:

Festen var kul iaf, mycket folk & det tog en jäkla tid att ta ett varv runt. Mycke kändisar alltså.

Ett minus var att när jag kom ut från WC, då stod nån & "ropade" ut lottnummer. Dock hördes det knappt & efter ett "rop" åkte lotten iväg & en ny drogs. Fanns det någon upplysning med NÄR dragningen var? Jag måste ha missat den iaf :(

*Fia*

Packad?
Gick med
24 Apr 2007
Hoj
Bara en vit.
Ajdå :gnissla
De får bli skärpning på de där :död I övrigt har det varit en väldigt trevligt helg iaf :)

Det var väl mest kebabsås-snacket o det.. :näsblod
Men det var nog mest kul. :D

Ja, hela helgen har ju varit kul! Halvkorkat att kröka till 06.00 på lördagmorgon bara.. :cpparty

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Pinky kul å se dej :) du verkar vara på bra humör och du var väl den första för kvällen som erbjöd mej en kamera :D :yoparty

Tack detsamma du :). Svårt att inte vara på bra humör en kväll som denna!

Hade hur roligt som helst o lyckades snacka med massa folk o emellan varven asgarva så jag nästan funderar på att ändra namnet till *asg* Haha.
(Pik till vissa som varje gång jag skrattade kallade mig för det. Men jag sa ju till er att jag gör så hela tiden. :D)

Ja, suck...:D

Men som sagt, det är bra att du skrattar så mycket!

Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Men som sagt, det är bra att du skrattar så mycket!

Det är bra att skratta mycket. Man blir på ännu bättre humör o det mår man bra av. :D
Sen så har jag upptäckt än en gång att jag absolut inte ska skratta när en kamera kommer fram för då blir det inte vackert på bilden. *asg*

Andreas!

Viva La france!
Gick med
2 May 2006
Hoj
Yamaha YZF-R6 Yamaha Gokart 360 cc Yamaha Aerox , Yamaha Xt 600 -03
Men ni såg väl mig? Jag gick runt med min skolpojkeuppsyn. Jörgen (eller om det var Jürgen?) gillade den i alla fall.

Edit: Bra fixat, Ironmike. Speciellt mitt VIP-pass. Hade jag bara vetat om det hade jag och mina bitches* sluppit köa. Men det var friskt där ute, plus att nån hade lämnat motorcyklar där att glo på.

*I'm gonna be in so much trouble!

Jag såg dig! det var du som satt med dem där snygga brudarna ensam!!! :D

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Det var väl mest kebabsås-snacket o det.. :näsblod
Men det var nog mest kul. :D

Ja, hela helgen har ju varit kul! Halvkorkat att kröka till 06.00 på lördagmorgon bara.. :cpparty

Ja, det var väl kanske inte de smartaste iden det men man kan ju inte va klok hela tiden :fyllisar

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag e förvånad att det inte kommit upp några katastrofala bilder än :D

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jag e förvånad att det inte kommit upp några katastrofala bilder än :D

Besviken är ordet du söker....Kom igen nu! :hördu BILDER! NUUUUU!

Blev ju helt plötsligt nackskott på att lägga upp bilder. Vem fan skulle våga!? :kulspruta

Det handlar väl mest om att ha lite urskiljning med vad man lägger upp? Ger man fan i att posta bilder där nån sitter sovandes i pissrännan/några är på väg att pläga samlag mot bardisken/annat mindre begåvat ögonblick, så ska det väl vara ok?

Last edited:

KJECOP

Guest
Det handlar väl mest om att ha lite urskiljning med vad man lägger upp? Ger man fan i att posta bilder där nån sitter sovandes i pissrännan/några är på väg att pläga samlag mot bardisken/annat mindre begåvat ögonblick, så ska det väl vara ok?
Men hallå!!! Det är ju precis sådana bilder man VILL se... :yoparty

*Fia*

Packad?
Gick med
24 Apr 2007
Hoj
Bara en vit.

Jag håller helt med. Men vissa hade starka åsikter om att lägga upp bilder i pub-tråden.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jag håller helt med. Men vissa hade starka åsikter om att lägga upp bilder i pub-tråden.

"vissa" borde ta ett jävvla stort chillpill....:arsele Är man på allmän plats får man vara beredd på att där kan finnas kameror, kan man inte acceptera det ska man fan stanna hemma.:huvet

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Jag är ju redan uppe på en bild :tuttar Mina inlägg var mest för de som varit obekväma med bilder, det har inte varit några av killarna som sagt ngt. Mina råd var ju bara en åsikt i mängden. Lite etitkettips. Jag vill inte vara ngn våt filt över den här frågan.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka