Ja jag hoppas det! Du är ju så jäddra stor så jag vågade nog inte. Tack för igår.
Tack själv
Ja jag hoppas det! Du är ju så jäddra stor så jag vågade nog inte. Tack för igår.
Inte alls jämfört med i fredags...
Ajdå
De får bli skärpning på de där I övrigt har det varit en väldigt trevligt helg iaf
Pinky kul å se dej du verkar vara på bra humör och du var väl den första för kvällen som erbjöd mej en kamera
Hade hur roligt som helst o lyckades snacka med massa folk o emellan varven asgarva så jag nästan funderar på att ändra namnet till *asg* Haha.
(Pik till vissa som varje gång jag skrattade kallade mig för det. Men jag sa ju till er att jag gör så hela tiden. )
Men som sagt, det är bra att du skrattar så mycket!
Men ni såg väl mig? Jag gick runt med min skolpojkeuppsyn. Jörgen (eller om det var Jürgen?) gillade den i alla fall.
Edit: Bra fixat, Ironmike. Speciellt mitt VIP-pass. Hade jag bara vetat om det hade jag och mina bitches* sluppit köa. Men det var friskt där ute, plus att nån hade lämnat motorcyklar där att glo på.
*I'm gonna be in so much trouble!
Det var väl mest kebabsås-snacket o det..
Men det var nog mest kul.
Ja, hela helgen har ju varit kul! Halvkorkat att kröka till 06.00 på lördagmorgon bara..
Jag såg dig! det var du som satt med dem där snygga brudarna ensam!!!
YEAH! :maddafakkin_P.I.M.P.
Jag e förvånad att det inte kommit upp några katastrofala bilder än
Jag e förvånad att det inte kommit upp några katastrofala bilder än
Blev ju helt plötsligt nackskott på att lägga upp bilder. Vem fan skulle våga!?
Vare nan pa festen som gick hem med ngn annan fran festen?
Men hallå!!! Det är ju precis sådana bilder man VILL se...Det handlar väl mest om att ha lite urskiljning med vad man lägger upp? Ger man fan i att posta bilder där nån sitter sovandes i pissrännan/några är på väg att pläga samlag mot bardisken/annat mindre begåvat ögonblick, så ska det väl vara ok?
Det handlar väl mest om att ha lite urskiljning med vad man lägger upp? Ger man fan i att posta bilder där nån sitter sovandes i pissrännan/några är på väg att pläga samlag mot bardisken/annat mindre begåvat ögonblick, så ska det väl vara ok?
Jag håller helt med. Men vissa hade starka åsikter om att lägga upp bilder i pub-tråden.
Jag håller helt med. Men vissa hade starka åsikter om att lägga upp bilder i pub-tråden.
Men hallå!!! Det är ju precis sådana bilder man VILL se...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|