Eftersnack Sh-festen lör 1a dec!!

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Av någon anledning har jag en tendens att hamna med folk jag redan känner. Träffade såklart en del nytt folk, men namnen är puts väck :rolleyes:

Festen var kul iaf, mycket folk & det tog en jäkla tid att ta ett varv runt. Mycke kändisar alltså.

Ett minus var att när jag kom ut från WC, då stod nån & "ropade" ut lottnummer. Dock hördes det knappt & efter ett "rop" åkte lotten iväg & en ny drogs. Fanns det någon upplysning med NÄR dragningen var? Jag måste ha missat den iaf :(

*Fia*

Packad?
Gick med
24 Apr 2007
Hoj
Bara en vit.
Ajdå :gnissla
De får bli skärpning på de där :död I övrigt har det varit en väldigt trevligt helg iaf :)

Det var väl mest kebabsås-snacket o det.. :näsblod
Men det var nog mest kul. :D

Ja, hela helgen har ju varit kul! Halvkorkat att kröka till 06.00 på lördagmorgon bara.. :cpparty

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Pinky kul å se dej :) du verkar vara på bra humör och du var väl den första för kvällen som erbjöd mej en kamera :D :yoparty

Tack detsamma du :). Svårt att inte vara på bra humör en kväll som denna!

Hade hur roligt som helst o lyckades snacka med massa folk o emellan varven asgarva så jag nästan funderar på att ändra namnet till *asg* Haha.
(Pik till vissa som varje gång jag skrattade kallade mig för det. Men jag sa ju till er att jag gör så hela tiden. :D)

Ja, suck...:D

Men som sagt, det är bra att du skrattar så mycket!

Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Men som sagt, det är bra att du skrattar så mycket!

Det är bra att skratta mycket. Man blir på ännu bättre humör o det mår man bra av. :D
Sen så har jag upptäckt än en gång att jag absolut inte ska skratta när en kamera kommer fram för då blir det inte vackert på bilden. *asg*

Andreas!

Viva La france!
Gick med
2 May 2006
Hoj
Yamaha YZF-R6 Yamaha Gokart 360 cc Yamaha Aerox , Yamaha Xt 600 -03
Men ni såg väl mig? Jag gick runt med min skolpojkeuppsyn. Jörgen (eller om det var Jürgen?) gillade den i alla fall.

Edit: Bra fixat, Ironmike. Speciellt mitt VIP-pass. Hade jag bara vetat om det hade jag och mina bitches* sluppit köa. Men det var friskt där ute, plus att nån hade lämnat motorcyklar där att glo på.

*I'm gonna be in so much trouble!

Jag såg dig! det var du som satt med dem där snygga brudarna ensam!!! :D

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Det var väl mest kebabsås-snacket o det.. :näsblod
Men det var nog mest kul. :D

Ja, hela helgen har ju varit kul! Halvkorkat att kröka till 06.00 på lördagmorgon bara.. :cpparty

Ja, det var väl kanske inte de smartaste iden det men man kan ju inte va klok hela tiden :fyllisar

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag e förvånad att det inte kommit upp några katastrofala bilder än :D

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jag e förvånad att det inte kommit upp några katastrofala bilder än :D

Besviken är ordet du söker....Kom igen nu! :hördu BILDER! NUUUUU!

Blev ju helt plötsligt nackskott på att lägga upp bilder. Vem fan skulle våga!? :kulspruta

Det handlar väl mest om att ha lite urskiljning med vad man lägger upp? Ger man fan i att posta bilder där nån sitter sovandes i pissrännan/några är på väg att pläga samlag mot bardisken/annat mindre begåvat ögonblick, så ska det väl vara ok?

Last edited:

KJECOP

Guest
Det handlar väl mest om att ha lite urskiljning med vad man lägger upp? Ger man fan i att posta bilder där nån sitter sovandes i pissrännan/några är på väg att pläga samlag mot bardisken/annat mindre begåvat ögonblick, så ska det väl vara ok?
Men hallå!!! Det är ju precis sådana bilder man VILL se... :yoparty

*Fia*

Packad?
Gick med
24 Apr 2007
Hoj
Bara en vit.

Jag håller helt med. Men vissa hade starka åsikter om att lägga upp bilder i pub-tråden.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jag håller helt med. Men vissa hade starka åsikter om att lägga upp bilder i pub-tråden.

"vissa" borde ta ett jävvla stort chillpill....:arsele Är man på allmän plats får man vara beredd på att där kan finnas kameror, kan man inte acceptera det ska man fan stanna hemma.:huvet

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Jag är ju redan uppe på en bild :tuttar Mina inlägg var mest för de som varit obekväma med bilder, det har inte varit några av killarna som sagt ngt. Mina råd var ju bara en åsikt i mängden. Lite etitkettips. Jag vill inte vara ngn våt filt över den här frågan.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...