KJECOP
Guest
Jag lyckas jämt hamna i dom mest skumma situationer när jag blir sådär packad. Igår så spenderade jag säkert en timme med att stå och förklara för Kjelles fru vilken bra karl Kjell är. Som att hon inte vet det redan?
Ha ha ha... Ja jag hörde talas om det där Jag tackar för alla bra saker ni sade om migDu med! Det var trösterikt att läsa
Men jag säger som jag till några att Lotta är inte min fru, var det nu kom ifrån... Jag har varit lyckligt ogift sedan 2000...
Muhahahahahahahaha ha ha ha... Det namnet måste du PM:a till mig för jag vill veta Men han är inte raketforskare va?Hon fick förklarat för sig av en kille som jag inte ska nämna namnet på att han minsann skulle gå och pissa med kuken. Hon undrade storögt hur han brukade göra annars, men då hade han inget bra svar.
Lotta (min "fru") hälsar till er alla att hon inte hade överlevt utan er Hon var glad att någon tog hand om henne när jag var borta.
Sedan så hälsar Lotta även till Larzon, Tina och Nina också
Hon har inte varit pigg när hon har jobbat idag och hon var visst "kliniskt död" när hon lade för att sova ikväll 23.20. Så hon fick smaka hojfest så hon teg... Muhahahaha...