Eftersnack Sh-festen lör 1a dec!!

KJECOP

Guest
Jag lyckas jämt hamna i dom mest skumma situationer när jag blir sådär packad. Igår så spenderade jag säkert en timme med att stå och förklara för Kjelles fru vilken bra karl Kjell är. Som att hon inte vet det redan? :va :näsblod

Du med! Det var trösterikt att läsa :hihi
Ha ha ha... Ja jag hörde talas om det där :tummenupp Jag tackar för alla bra saker ni sade om mig :)

Men jag säger som jag till några att Lotta är inte min fru, var det nu kom ifrån... Jag har varit lyckligt ogift sedan 2000...

Hon fick förklarat för sig av en kille som jag inte ska nämna namnet på att han minsann skulle gå och pissa med kuken. Hon undrade storögt hur han brukade göra annars, men då hade han inget bra svar.
Muhahahahahahahaha ha ha ha... Det namnet måste du PM:a till mig för jag vill veta :skrattaåt Men han är inte raketforskare va? :D

Lotta (min "fru") hälsar till er alla att hon inte hade överlevt utan er :tummenupp Hon var glad att någon tog hand om henne när jag var borta.

Sedan så hälsar Lotta även till Larzon, Tina och Nina också :tummenupp

Hon har inte varit pigg när hon har jobbat idag och hon var visst "kliniskt död" när hon lade för att sova ikväll 23.20. Så hon fick smaka hojfest så hon teg... Muhahahaha... :yoparty

*Fia*

Packad?
Gick med
24 Apr 2007
Hoj
Bara en vit.
"vissa" borde ta ett jävvla stort chillpill....:arsele Är man på allmän plats får man vara beredd på att där kan finnas kameror, kan man inte acceptera det ska man fan stanna hemma.:huvet

Ja, man tycker ju att man får stå för vad man gör. Kan man inte göra det, drick inte då. (Eller som du sa, stanna hemma..)

Jag är ju redan uppe på en bild :tuttar Mina inlägg var mest för de som varit obekväma med bilder, det har inte varit några av killarna som sagt ngt. Mina råd var ju bara en åsikt i mängden. Lite etitkettips. Jag vill inte vara ngn våt filt över den här frågan.

Ja, jag orkade inte riktigt läsa vem som tyckte vad... Larvigt, kan jag tycka oavsett.

UPP MED BILDER!!

(Fan att jag glömde kameran i väska hela kvällen....)

Last edited:

KJECOP

Guest
:D Det är såna bilder man vill ha i sin kamera, det borde kunna hjälpa till att finansiera hojförsäkringen:rofl
Ha ha :D Ja... :tummenupp

Jo just det... Jag såg ju inte till dig heller där sen. Hur kan två så välklädda killar missa varandra så mycket?? :va Jag hängde mest uppe vid och omkring baren men det var ju så mycket folk att man försvann väl i mängden. Och efter klockan 23.30 så kunde man ju knappt fästa blicken då ögonen mest strävade att gå i kors

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Badtoy och vägspärr har bilderna! Sen var det en kille till med en stor kanon :)brynad), fast det vet jag inte vem det var.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Ha ha :D Ja... :tummenupp

Jo just det... Jag såg ju inte till dig heller där sen. Hur kan två så välklädda killar missa varandra så mycket?? :va Jag hängde mest uppe vid och omkring baren men det var ju så mycket folk att man försvann väl i mängden. Och efter klockan 23.30 så kunde man ju knappt fästa blicken då ögonen mest strävade att gå i kors

Att inte hitta folk kändes som temat för kvällen, nästan...finns en hel hög med folk som jag vet var där men som jag aldrig såg till...men å andra sidan blev det mycket snackat med nytt folk så...:tummenupp

heh, jag var inte ens skelögd igår...skulle ju jobba idag så det fick bli ransonering på promillen.:näsblod

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Sen var det en kille till med en stor kanon :)brynad), fast det vet jag inte vem det var.
Ja han tog en hit and run-bild på mig när jag hade mina eleganta pippigula shades på mig lite elegant på sned :hihi

Det var ett skräckinjagande objektiv. Man kommer nog att se hur det står till med både näshår och porer på samtliga festdeltagare på de bilderna :D

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Ja han tog en hit and run-bild på mig när jag hade mina eleganta pippigula shades på mig lite elegant på sned :hihi

Det var ett skräckinjagande objektiv. Man kommer nog att se hur det står till med både näshår och porer på samtliga festdeltagare på de bilderna :D

Det blir väl så att man får sätta upp en sminkstudio utanför till nästa pub så inte dom fåfänga spädgrisarna/unghönsen blir plåtade au naturell...:D

IronMike

Guest
Fanns det någon upplysning med NÄR dragningen var? Jag måste ha missat den iaf :(

det fanns utskrivet innan kvällen att det var kl 01... problemet var att micken hade försvunnit :(

Jag e förvånad att det inte kommit upp några katastrofala bilder än :D

www.temptation.nu ... skulle väl upp bilder där har jag för mig :rolleyes:

det fanns utskrivet innan kvällen att det var kl 01... problemet var att micken hade försvunnit :(

www.temptation.nu ... skulle väl upp bilder där har jag för mig :rolleyes:

såg även att det fanns lite på: http://www.potatoesmc.com/vgallery/index.php

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Vilken kanonkväll!!!
Vet inte hur ni hade på långbordet men vi sex(några farbröder och några fjunpellar) som satt i lilla båset trivdes rätt bra :brynad
Sen hade jag sällskap av Cultress och Lida större delen av kvällen och då är det också rätt svårt att ha tråkigt, tack tjejer!
Kul med alla bekanta och alla nya ansikten som kom fram och hälsade, länge sen jag hade så kul i nyktert tillstånd :)

Micke: Well done!

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Kanon kväll. :tummenupp Bra arrangerat. :yoparty
All Creds to IronMike och Kakan.
Hade kul som sjutton. Full lyckades man bli också.
Kul att träffa så mycket människor som man inte annars pratar med. :)
Dock tycker jag att ölen borde vara lite reducerad i pris. Tror inte jag druckit dyrare öl förr. Men men ,, något att ta med sig till nästa arrangemang.

Men kvällen och allt får 5:tummenupp av 5 möjliga.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Kan tillägga att jag faktiskt bara tog ett par bilder. Och de var bara på folk som kom dit med mig.
Jag försökte mig på att fota en viss fröken som alltid smiter, men hon kom undan den här gången också...:va

De bilder som togs på mig av diverse mindre nyktra fotografer med min kamera vart tyvärr inte alls bra. Det där med att hålla fingrarna för linsen verkar vara poppis :hihi

Däremot så såg jag en massa fotografer med jätteobjektiv springa runt, så några fler bilder måste det ju ha blivit, var kan man hitta de bilderna? :fyllisar

Letade faktiskt efter dig för att bjuda på en drink, är ju fortfarande skyldig dig en sen sist.
Tyvärr så fick jag aldrig fatt på dig, så du får ha en innestående :tummenupp

:rolleyes: tar nog åt mej lite där, men har man kamera fobi så har man :D

Hehe. Han lyckades ju inte sätta sig ner. Hehe. Annars ahde han väl legat o snarkat i ett hörn. :p

:va vad då den pöjken kan stå å sova :)

Tack alla för en riktigt grym kväll. :D
Hade hur roligt som helst o lyckades snacka med massa folk o emellan varven asgarva så jag nästan funderar på att ändra namnet till *asg* Haha.
(Pik till vissa som varje gång jag skrattade kallade mig för det. Men jag sa ju till er att jag gör så hela tiden. :D)

FORTFARANDE ingen som svarat pa min fraga!:fakta

:va de som var ihop när de kom gick ihop vad jag kunna se, alltså inte nå större skandaler :)

Vilken kanonkväll!!!
Vet inte hur ni hade på långbordet men vi sex(några farbröder och några fjunpellar) som satt i lilla båset trivdes rätt bra :brynad
Sen hade jag sällskap av Cultress och Lida större delen av kvällen och då är det också rätt svårt att ha tråkigt, tack tjejer!
Kul med alla bekanta och alla nya ansikten som kom fram och hälsade, länge sen jag hade så kul i nyktert tillstånd :)

Micke: Well done!

:7peta du hade ju gått när jag kom tråkmåns ;)

Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Tack så mycket alla!
Som vanligt så var jag alldeles för dålig på att mingla runt och träffa nytt folk men några nya ansikten blev det :)

En av höjdarna för kvällen var Sacke som berättade att han hade burnat upp fegranden på framdäcket på sin R1 :D Tror inte att han hänger här på SH men det var ändå roligt att ha träffat honom :D

Grym kväll o bra fixat IronMike :tummenupp

Camilla

Syrran
Gick med
13 Feb 2006
Hoj
GSX-R 750 K7
Kan tillägga att jag faktiskt bara tog ett par bilder. Och de var bara på folk som kom dit med mig.
Jag försökte mig på att fota en viss fröken som alltid smiter, men hon kom undan den här gången också...:va

De bilder som togs på mig av diverse mindre nyktra fotografer med min kamera vart tyvärr inte alls bra. Det där med att hålla fingrarna för linsen verkar vara poppis :hihi

Däremot så såg jag en massa fotografer med jätteobjektiv springa runt, så några fler bilder måste det ju ha blivit, var kan man hitta de bilderna? :fyllisar

Letade faktiskt efter dig för att bjuda på en drink, är ju fortfarande skyldig dig en sen sist.
Tyvärr så fick jag aldrig fatt på dig, så du får ha en innestående :tummenupp

Vaddå? blev inte bilderna bra?...jag försökte hålla fingrarna borta från linsen den här gången :)

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Det känns som det va j'''igt kul i går.
Kanon roddat Mike. :tummenupp

Precis, kul att ses igen!

Att stå i kö till en SH pub var något nytt och unikt. Att komma in före Mattias var en bonus. Lilla puben var kanon, köpte mina 3 flasköl där utan kö. Jag får gå tillbaka till -04 när BB roddade SH pubar för att komma ihåg något liknande. Till och med BurgerKing Angusburgaren smakade bra på hemvägen. Tänk att 94an har 15 minuterstrafik på natten, märks att man inte är ute så ofta. Hemma halv 5, vid 8 var det vällingdags igen och jag drömde om tempurkuddar. :yoparty

JohanJu, den blonda tjejen som ville bjussa på en ..., det får bli nästa pub.

Återigen, 5 fuggar till IM o Kakan för arrangemanget :tummenupp

xtazy

ride it like you stole it!
Gick med
15 Mar 2007
Hoj
Mizuno MP60, Nike Sumo2 driver, Ping Redwood putter
Trevlig fest och bra blodig biff! Sore as hell Sunday...

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Tack så mycket alla!
Som vanligt så var jag alldeles för dålig på att mingla runt och träffa nytt folk men några nya ansikten blev det :)

En av höjdarna för kvällen var Sacke som berättade att han hade burnat upp fegranden på framdäcket på sin R1 :D Tror inte att han hänger här på SH men det var ändå roligt att ha träffat honom :D

Grym kväll o bra fixat IronMike :tummenupp
Va Sacke där??? Sacke som i Solid_Snake???? :va fan i så fall, honom hade ja velat träffa....

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år