Eftersnack Sh-festen lör 1a dec!!

Larzon

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
RD 500,2st RD350,SV 650,RG 500 motor+RS 250,Aprilia RSV 1000 Factory
Någon Ducati såg jag inte..inte heller någon extra bar..(men jag letade väl inte)..Såg/hörde ingen utlottnig..Men jag hade skitkul ändå!! :tummenupp :tummenupp
Tiden gick för fort vilket tyder på att det var en höjdarkväll..och baksmällan igår..

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Någon Ducati såg jag inte..inte heller någon extra bar..(men jag letade väl inte)..Såg/hörde ingen utlottnig..Men jag hade skitkul ändå!! :tummenupp :tummenupp
Tiden gick för fort vilket tyder på att det var en höjdarkväll..och baksmällan igår..

Din leopardkavaj var den klart coolaste outfiten måste jag säga, jag kom på mig själv med att kolla efter banarne när jag såg dig. :hihi :tummenupp

samhainie

Guest
Muhahahahahahahaha ha ha ha... Det namnet måste du PM:a till mig för jag vill veta :skrattaåt Men han är inte raketforskare va? :D

Lotta (min "fru") hälsar till er alla att hon inte hade överlevt utan er :tummenupp Hon var glad att någon tog hand om henne när jag var borta.

Sedan så hälsar Lotta även till Larzon, Tina och Nina också :tummenupp

Tack och hälsa tillbaka från Nina och mig!!

Namnet på den killen känner jag oxå till... Då jag var lika fundersam som din "fru"... :va :confused:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Va Sacke där??? Sacke som i Solid_Snake???? :va fan i så fall, honom hade ja velat träffa....

Man kan ju hoppas på att det var han så vi har nån här på forumet att skratta åt. Fan inte många som kan burna med FRAMhjulet på sin R1:a från -98 (jag gissar på att snubben ifråga inte kände till någon annan hoj).

Solid, om det var du så erkänn nu!

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:skrämd
Åh fy för för satan!

:D Fille brukar ju dansa, skulle ha blive mer förvånad att se dej på golvet och svinga dina lurviga :D :rolleyes: :tuttar

:) Kavajen hade då åkt av när jag kom i alla fall :tuttar

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Som sagt...Ölbar ??? Hojar ??? Utlottning ??? var ni fulla och såg i syne eller...:D

*Fia*

Packad?
Gick med
24 Apr 2007
Hoj
Bara en vit.
Som sagt...Ölbar ??? Hojar ??? Utlottning ??? var ni fulla och såg i syne eller...:D

Trots bakfyllan och den nya fyllan så var det svårt att missa hojarna som stod utanför, när vi stod i den förbannade kön i regnet.

Men resten missade jag också!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Jag var ju där, borde vara gott och väl nog anledning för att du skulle ha kommit. :fakta

Bilder? :tuttar
Ja det blev nått missförstånd med boendet och ekonomin så jag hade inte råd att åka, därför kom jag inte.

Vill ni ha bilder får ni komma till Gôtebörjg, kommer kannnnske infinna mig på mässfesten, men framförallt ¨på mässan! och jag vill ha födelsedagskramar av ALLA då :tuttar:

kungko

HAN MED KLYVD TUNGA...
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
CRF 250R -07
STÄMMER IN I KÖREN...DET VA EN LYCKAD TILLSTÄLLNING....förvånad över antalet chyer, bättre än väntat å ölen va kanon....

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
det var dessvärre barnförbjudet, så att du och icko missade det har sin förklaring...

Hörru din jävla junis, inte kasta pil i kuvös har jag sagt!:huvet

När jag och Icko snackar hojar så menar inte vi dom du sitter och torrbryter på i Gallerian på BR-leksaker !

Trots bakfyllan och den nya fyllan så var det svårt att missa hojarna som stod utanför, när vi stod i den förbannade kön i regnet.

Men resten missade jag också!

Stog du i kö.....

:D :D :D Fabbror var lite fuller tror jag :rolleyes:
Kommer någon i håg is i kallingarna då :tungan

Va ju så jävla het att isen smälte innan jag blev kall!

Last edited:
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...