Nisse Järnet
pschyy =D
ALLA stör sig på olika saker, så kommer det alltid vara! Det du tycker är jobbigt tycker nån annan inte spelar nån roll alls, medans det finns saker som nån tycker är superjobbigt men du inte tycker har nån betydelse.
magnusfernstrom skrev:Teo: Kom med ETT bra skäl till varför ni måste stå och gasa som fån, så skall jag överväga det här med att ändra mig.
magnusfernstrom skrev:Teo: Kom med ETT bra skäl till varför ni måste stå och gasa som fån, så skall jag överväga det här med att ändra mig.
HanneZ: Egoism min vän, om en person är väldigt egoistisk, genom att störa andra personer tyder detta på lågt IQ. För en person med lite vett i skallen vet sådant.
magnusfernstrom skrev:Så du menar att ljuddämpare är ineffektiva?
magnusfernstrom skrev:Så du menar att ljuddämpare är ineffektiva?
magnusfernstrom skrev:HanneZ: Jag hör ju vad jag hör, om man säger så. Jag är inte döv, fast snart kanske jag blir det.
McRae: Bra argument, kom med något bra istället!
magnusfernstrom skrev:Föraren, som uppenbarligen har ett lika högt IQ som en samlad kvalsterkoloni
Så min fråga till er följer som så; varför är ni så egotrippade? Jag är relativt säker på att något skrytaktig fån finns här, och ja, jag är fullt reda att argumentera mot era antagligen idiotiska argument om varför ni visst skall få störa er omgivning.
magnusfernstrom skrev:....
Chrille: Men man ska inte behöva vänja sig vid idioter!
....
Att köra med fullt öppna rör är både onödigt och olagligt, men det finns många anledningar till att för den skull inte använda orginalsystemet.magnusfernstrom skrev:Jag registrerade mig för att se vad ni själva har att säga. Alltså ni som faktiskt åker motorcykel.
Plelle skrev:Haha.. Flytta ut på landet så kan du sitta o läsa din bok o röka din pipa helt ostört, om de nu inte skulle komma en björn eller liknande o låta i buskarna.
magnusfernstrom skrev:Jag registrerade mig för att se vad ni själva har att säga. Alltså ni som faktiskt åker motorcykel.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |