sege
Fy fan jävla skit-
magnusfernstrom skrev:BlackArmy: Du fattar inte va? Det är endast ett jävla liv!
BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM!
magnusfernstrom skrev:BlackArmy: Du fattar inte va? Det är endast ett jävla liv!
Vet hut! Du väcker grannensege skrev:BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM!
Nisse Järnet skrev:Han måste ju skoja! Utan tvekan
Ja fyfan! Och hus är så jääävla jobbiga! Dom står lixom ivägen så att man inte ser den fina naturen! Jävla EGON som bygger hus mitt där jag ska titta lixom! nakcskåt!Mattias skrev:Jag retar mig på golfbanor. Jag ska flejma lite på ett golfforum. Hjälp mig med festliga synonymer för golf nu!
• Moderatbandy
•
•
Mattias skrev:Jag retar mig på golfbanor. Jag ska flejma lite på ett golfforum. Hjälp mig med festliga synonymer för golf nu!
• Moderatbandy
•
•
Den skaran tillhör jag!!!! Jag är erkänt dum i huvetmagnusfernstrom skrev:mb: Jaså, synd att inte fler börjar klaga, eller som jag gör nu, frågar.
Santo: Jag frågar bara varför NI spelar allan, du kanske missuppfattade, eller så tillhör du helt enkelt den idag digra skara av motorcykelförare som inte fattar något! Dom fattar i alla fall inte något när det gäller vanligt vett.
Mattias skrev:Äh! Hejdå Magnus!
magnusfernstrom skrev:mb: Jaså, synd att inte fler börjar klaga, eller som jag gör nu, frågar.
Santo: Jag frågar bara varför NI spelar allan, du kanske missuppfattade, eller så tillhör du helt enkelt den idag digra skara av motorcykelförare som inte fattar något! Dom fattar i alla fall inte något när det gäller vanligt vett.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |