Egoistiskt agerande

Status
Ej öppen för fler svar.

Kneedrag

Guest
Du vet det här är ett sporthojs forum ,inte customforumet .

:corn Kawa Tina

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Jag gör det enbart för att jag tjänar så jäkla mycket pengar så jag kan göra vad jag vill!! Moooaaahhaahahaahhahahahaha......HHHaaahhahahahahaha :yoparty :yoparty

TL Johan

Socio 5356
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
Ducati Monster 1000Sie
Jag fullkomligt älskar att MULLRA runt på min TL :banana och den mullrar ordentligt :D Vissa tycker som jag att det låter underbart, vissa tycker det låter förjävligt. Alltid retar man nån, och det gör ju det hela ännu roligare :hihi

Och om detta gör mig ointelligent, så bjuder jag på det. Då kan jag ju inte vara särskilt egoistisk :7peta

Ps: Radfyror låter också fint, men inte lika fint som en mullrande 90graders V-twin :yoparty

Per_Puda

guess who
Gick med
12 May 2004
Hoj
Skrot,
Mohahha gött med högt ljud hälsa han från mig nästa gång att de låter gött :yoparty

orka gnälla ? :arsele

Wip

Minst 2 mil.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC
Jag minns för länge sedan. Måste varit runt 15 och det var en kille i vårat kvarter som for runt på en Sach kompakt (stavning?) utan avgasrör, bara kröken. Efter 10 gången förbi mitt fönster kunde jag inte låta bli att kommentera oljudet till resterande del av familjen. Nästa steg blev att jag började snacka med killen, han bodde i huset mittemot, och det visade sig att han skulle börja på min skola och var skitchysst. Så sen gasade vi runt bådatvå på hans moppe. :yoparty Efter att jag hjälpt honom med fästena till ljuddämparen.
Slutet gott allting gott.

// Wip

Edit: Ett Lazer fullsystem fislåter inte direkt vid 14Krpm. :Bugar

matte_r6

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
Yamaha YZF R6-99
Det finns oftas andra mer störande saker att lägga ner sin tid på som tex. Grannen som klipper gräset med MOTORgräsklippare sent på kvällen i ca 1 h eller för tidigt på morgonen, En Bögstånka ( HD ) åker genom området och dra igång alla billarm som finns efter gatan. Hände mig varje morgon måndag - fredag större delen av sommaren. Inte så kul.

Om någon åker förbi med sin hoj och dra lite extra mycket är det inte något man kan leva med? okey jag kan förstå om det är lite störande att killen sedan står och gasar vid rödljuset.

Har varit md om detta med "griniga Gubbar " för det är oftas dessa som kommer fram och klagar. Förstår inte hur man orkar! hoppas verklingen inte jag blir så när jag blir gubbe är det ända man tänker på.

Zattam

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2004
Hoj
Honda CBF600SA
En hoj eller bil som mullrar förbi under dagtid stör inte alls, snarare är det gött att höra på och alltid kul att gissa motor: radfyra, V-twin, boxer? Men snälla, snälla: inte göra så klockan 5 på morgonen eller mitt i natten. Även om ni inte ska upp och jobba och behöver sova, så tänk på oss andra. Dra inte till rött mellan 22.00 och 06.00, typ. Tack för mig.

th

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2003
Hoj
Suzuki Gsxr 750 -93
Som nån sa tidigare loudpipes saves lifes..o det e faen sant för hörs man inte när man kommer så e det ingen som lägger märke till en...*egen erfarenhet* tror att hälften av sveriges bilförare är blinda eller så sover dem när dem e ute i trafiken...

Så hellre får jag skit för att hojen låter mycket och får behålla livet....än tvärt om...

Vill du ha tyst så ska du juh som sagt inte bo i stan...ut på landet..

HanneZ

Guest
kar o kar på 16 bast, han lugna ner sig betydligt... och insåg nog till slut att han postat på fel forum...

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
HanneZ skrev:
kar o kar på 16 bast, han lugna ner sig betydligt... och insåg nog till slut att han postat på fel forum...
fanns han på riktigt? Hur 17 hittade han hit??? Var helt säker på att nån drev hejdlöst med oss...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...