Egoistiskt agerande

Status
Ej öppen för fler svar.

HanneZ

Guest
magnusfernstrom skrev:
Vad är rekordet i tid som medlem innan bann

Tja, från vettiga sidor blir jag inte bannad, en sida där majoriteten av medlemmarna är idioter kanske jag blir bannad! Vet faktiskt inte, får se.
Ett krav är nog hojintresse, har du de?

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
magnusfernstrom skrev:

Tja, från vettiga sidor blir jag inte bannad, en sida där majoriteten av medlemmarna är idioter kanske jag blir bannad! Vet faktiskt inte, får se.
Som sagt, vi är inte ett dugg vettiga :)

MikkE

Guest
Men om det nu e sånt jävla liv hos dig kan du för fan skicka klagobrev till polisen regeringen osv. bla bla bla

Och hur ofta åker dessa högdecibelåkare utanför ditt lilla fönster?

Tycker bara att det här är något att acceptera. Tror du att jag tycker att det är kul att höra en helvetes massa ungar skrikande på gården utanför? NEJ! Men jag accepterar det och kan inte göra så mkt åt saken, då skiter jag i det bara.

Lägg ner nu!

Peaches

Peaches
Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Sv 650
magnusfernstrom skrev:
Peaches: Jag har inte vaknat på fel sida, är bara irreterad på vissa idioter som finns. Snart 18? Jag har just fyllt 16.

QUOTE]

Stackars dig - har du inget annat att klaga på i din unga ålder så bävar jag för den gnällgubbe du kommer bli vid en mer mogen ålder. :huvet

Föresten så är det inte oljud - det är ljuv musik och ett säkert tecken på att sommaren verkligen är här.
Exempel på värre ljud enligt mig är följande:
1. Myggor precis vid örat när man försöker sova
2. Mammas gnäll om att jag borde köpa bil istället.
3. Hjärtslagen som bultar i tinningarna på söndagsmorgonen.

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Jag utgår ifrån att du inte hade väntat dig medhåll här på detta forum. Det är kanske inte omöjligt att du kan göra något åt din situation, t.ex. få upp ett bullerplank eller dylikt, men här får du garanterat inget gehör när du redan från början uppvisar en så taskig attityd. :7peta

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
Ingen, none, Kein.
Mattias skrev:
Jag retar mig på golfbanor. Jag ska flejma lite på ett golfforum. Hjälp mig med festliga synonymer för golf nu!

• Moderatbandy

Jag retar mig också nått förbannat på golfbanor, tror att det var det som fick mig att vurpa sist, jag körde förbi en golfbana precis nämligen...

Kommer inte på några fler festliga synonymer just nu bara!

//A.

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
magnusfernstrom skrev:
mb: Jaså, synd att inte fler börjar klaga, eller som jag gör nu, frågar.

Santo: Jag frågar bara varför NI spelar allan, du kanske missuppfattade, eller så tillhör du helt enkelt den idag digra skara av motorcykelförare som inte fattar något! Dom fattar i alla fall inte något när det gäller vanligt vett.

Vi/Jag spelar Allan därför att Vi/jag har rätt till det! Jag har funnits här ett tag och känner till väldigt många av dem som postar inlägg här och många har nog sett mina inlägg tidigare. Man skulle kunna säga att vi "känner" varandra! Du däremot, kommer hit som en totalt okänd person och spelar Allan och det har du inte rätt till i.o.m. att vi inte vet vem du är.

Dessutom skulle jag tippa på att du är helt ointresserad av hojar och har då inget här att göra.

Beanise

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Vit plastraket
magnusfernstrom skrev:
Peaches: Jag har inte vaknat på fel sida, är bara irreterad på vissa idioter som finns. Snart 18? Jag har just fyllt 16.

Chrille: Men man ska inte behöva vänja sig vid idioter!

Chris Husky: Det kommer en hel del motorcyklar körandes förbi mitt hus jag bor i. Dag som natt.

Penguin: Jag gnäller för att det helt enkelt blivit för mycket med idioterna. Frågar VARFÖR en del gör så.

Shit hur orkar man? :dummer ÄR det så tråkigt där du bor ? :3freak
16 år och redan så gnällig, hur ska det bli när du når pensionsåldern?
Ärligt gå till kommunen å klaga då om det är sådant stort bekymmer.

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
Jag tvivlar starkt på att personen som har skrivit inlägget är 16 år. Dels för att han skriver alltid med korrekt svenska och bra uppbyggda meningar.
Och sen så är det föga troligt att en 16 åring skulle reta sig på motorcyklar då 90% av den generationen tycker att motorcyklar är fränt.

Jag tror att det endast är någon som vill jävlas lite.

raceman_peps

I år med fälgstripes!!
Gick med
3 Dec 2003
Bortom Nykil i 240 m2 verkstad och 110 m2 bostad!!
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat. Husqvarna 250TE, Honda TRX500 Fourman hydrostatik. Cresent Tarfek sport 7v, SISU LYX universal 3vxl!
Ha ha ha....

Att klaga på ljud i linköping är inte speciellt smart med tanke på JAS planen. Det är snarare så att man saknar det nu när man inte är där i veckorna.

Tänk på hur kyrklockorna bullrar land och rike runt varje söndag snarare...

Hepp!

MikkE

Guest
magnusfernstrom skrev:

och nu anklagar du ju alla på forumet. cp

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Hörrni pöjken är ett minne blott, men det var ku så länge det varade.

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Santo skrev:
Vad är rekordet i tid som medlem innan bann :va
(man bör väl åtminstone presentera sig på forumet innan man börjar spela allan?)

Det tog väl ca 35 minuter denna gången. Nytt pers för moderatorn som kickade honom?

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Ja, visst är det för jävligt?

Varför går du inte ut och frågar den här hjärndöda bacillen till motorcyklist varför han står där och väsnas?

Köp en tomt på månen, där fortplantar sig inga ljud, så där tror jag att du skulle trivas.
Dessutom tror jag att månens invånare har en likvärdig IQ-nivå som du.

Glad sommar!
Brum brum.

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
magnusfernstrom skrev:

Chrille: Men man ska inte behöva vänja sig vid idioter!

Chris Husky: Det kommer en hel del motorcyklar körandes förbi mitt hus jag bor i. Dag som natt.

Penguin: Jag gnäller för att det helt enkelt blivit för mycket med idioterna. Frågar VARFÖR en del gör så.

Det är inte så att du bosatt dig i speakertornet på Anderstorp??

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...