Jag kommer åka upp på Söndag iallfall om jag tar hojen beror helt på vädret!R1Lillen skrev:2189096NU har jag en hoj att åka lite gata med.. någon som ska me å kolla på roadracing i helgen?
R1Lillen skrev:2189096NU har jag en hoj att åka lite gata med.. någon som ska me å kolla på roadracing i helgen?
R1Lillen skrev:2189939nej tryvärr fick ju problem me hojen sist på anderstorp och mina delar kom igår till sverige så jag hinner aldrig få ihoop hojen innan helgen tyvärr..
så jag får stå brevid igen
tänkte om vi skulle dra upp ett gäng på lördag
Ja jag är på !! Vart och när ?R1Lillen skrev:2210349finns det intresse för att åka en sväng på nationaldagen??
Jag är ju rookie på MC åkning men hänger gärna med och.. bara hänger en dag på banan. Har inga krashpuckar elller krashkåpor heller :SR1Lillen skrev:2218310någon som har planerat någon bankörning snart?? kunde va kul om man kunde komma iväg ett gäng..
MestHemlig skrev:2225972På söndag blir det någon tur med utgångspunkt här ifrån Nässjö för dom som vill. Jag och en polare ska dra en sväng nånstans så svara här senast imon kväll om ni vill med och om ni har något bra ställe man kan åka till.
R1Lillen skrev:2229195nästa helg på lördagen tänkte ja ut och åka en liten sväng... vart vet ja inte men det blir en liten sväng iaf.. är det någon som vet om det är några onsdags körningar här omkring??
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|